:: |
Autor |
Poruka |
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Saab
Nagrada za Alco key
Veliki problem u skandinavskim zemljama predstavlja alkohol u vožnji - čak 35 % fatalnih nesreća u Švedskoj pripisuje se alkoholu. U tu je svrhu Saab ponudio svoj patent kao rješenje.
Alco Key je manji od mobilnog telefona, a modul se sastoji od flip-top poklopca u koji vozač upuhuje zrak iz pluća. Nakon toga radio prijamnik odašilje signal automobilu koji odlučuje o sposobnosti vozača za sigurnu vožnju. Nagradu je Saabu dodijelio švedski auto klub[vidiauto.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
U Srbiji, Zastava bi trebala nesto da smisli slicno ali za travu....alkohol smo davno prevazisli
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Volkswagen: 10 godina bočnih zračnih jastuka
Prije 10 godina Volkswagen je opcijski paket sigurnosne opreme, koji se sastojao od vozačevog i suvozačevog zr. jastuka, dopunio bočnim zračnim jastucima. Prvi model s bočnim jastucima bio je Passat
Bočni sudar, na kojeg otpada otprilike 25 – 30 posto svih sudara, za inženjere predstavlja iznimno težak zadatak. Za razliku od frontalnog sudara, kod bočnog sudara karoserija i sustavi oslona moraju preko kratkog deformacijskog puta i u ekstremno kratkom vremenu obraditi impuls, a to je moguće samo pomoću inovativnih tehnologija. Kao tvrtka koja je aktivna u cijelom svijetu Volkswagen je u razvoju takvih tehnologija primijenio najstrožije kriterije.
Sve to se odvija nemjerivom brzinom. Treptaj ljudskog oka traje 100 tisućinki sekunde, a kod bočnog sudara pri brzini 50 km/h ono najvažnije se odvija puno brže. Samo 20 tisućinki sekunde nakon početka sudara bočni zračni jastuk je već potpuno raširen. U narednih 20 tisućinki sekunde zračni jastuk prihvaća putnika. Kroz otvor u jastuku, prije isteka jedne sekunde, plin se ponovno ispušta tako da putnik uranja u relativno mekani zračni jastuk. Zatezač pojasa, koji se također aktivira pri nalijetanju, zaustavlja kretanje gornjeg dijela tijela.
Tijekom posljednjih 10 godina bočni su zračni jastuci konstantno razvijani. Primjerice u Passatu, sile koje djeluju na trbuh putnika u novom su modelu u odnosu na prethodnu generaciju smanjene otprilike za 25%. Osim toga one iznose samo još četvrtinu europske dopuštene vrijednosti.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Da li neko ima neke klipove svih ili nekoliko Crash testova!? Gledao sam pre neki dan na TV-u jedan insert pa me interesuje da download-ujem!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
Skini program LimeWire pa preko njega ces naci sve pesme, klipove, filmove i ostalo sto te zanima - ako znas sta trazish
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
C-NAP test bezbednosti Geely CK
Kineski istraživački centar za automobile i tehnologiju, C NAP je 12. decemba 2006. godine sproveo kraš testove na automobilu Geely Zi You Jian ili kako je nama više poznat - CK. Predstavnici Geelyja i novinari pojedinih medija su prisustvovali testovima.
C NAP sprovodi testove pri brzini od 50 km/sat što je sporije za 14 km/sat u odnosu na Euro NCAP testove.
Geely je prošao ovaj test, a oba jastuka su se pravilno otvorila. Najveća slabost je primećena kod deformacije stuba između vozačevih i zadnjih vrata, a vozačeva vrata su se tokom udara nasilno otvorila.
Slike potiču sa kineskog sajta acspy.com, a ove kratke informacije smo našli na chinacartimes.com tako da više podataka o testovima i načinu ocenjivanja nemamo.
Geely priprema drugu generaciju skoro osveženog sportskog kupe Beauty Leopard ili na kineskom tržištu Mei Ran Bao. Automobil će imati motor zapremine 1,8 litara a maksimalna brzina bi trebala biti do 190 km/sat. Novi coupe će imati i novo ime - Leading. Koliko nam je poznato ovo su skoro identične performanse kao i kod Leoparda.
Neki od komentara na prve skice (dole) se mogu sumirati samo jednim od njih - Zašto kineski proizvođači prave tako ružne automobile? Sem toga, kako automobil može poneti epitet sportskog sa maksimalnom brzinom od 190 km/sat?
Za kraj još da pomenemo da je Geely raspisao konkurs za novi logo kompanije. Kompanije je spremna da nagradi dizajnera novog logoa sa 461,000 dolara. Ono što većinu više brine jeste novi slogan kompanije, koji verovali ili ne glasi: "Beyond the value".
Izvor: chinacartimes.com
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Voyager ponovno iznimno loš
Podsjećamo, Voyager je i na ranijem Euro NCAP-u postigao samo dvije zvjezdice i time stekao neslavnu titulu jednog od najnesigurnijih automobila. S novim, aktualnim testom svi su očekivali kako će dvotonska tvrđava podići razinu sigurnosti barem za dvostruko no Amerikanci izgleda uopće nisu radili na području sigurnosti. Sramotno! Na drugoj slici jasno se vidi kakva opasnost prijeti nogama vozača (riječ je o modelu namijenjenom britanskom tržištu), no više zabrinjava mogućnost ozljeda prsnog koša koji je također u crvenoj zoni (najveća opasnost od ozljeda).
Preostali testirani kandidati dobili su puno bolje ocjene.
Volvo C30 osvojio je maksimalan učinak – 5 zvjezdica, a Volkswagen Eos i Chevrolet Captiva nešto slabiji rezultat - 4 zvjezdice. Na području zaštite djece, 4 zvjezdice osvojili su svi osim Captive, sa zvjezdicom manje, dok su na području zaštite pješaka Eos i Captiva osvojili dvije zvjezdice, C30 jednu, a Voyager niti jednu.[vidiauto.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
severko Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 04 Apr 2006 Poruke: 1
|
|
Ima li neko crash test za kinesko terensko vozilo (ne znam kako se zove) ADAC ga je izveo, i dao katastrofalnu ocenu na vozilo ali mislim da je to uradjeno samo zato sto je cena tog terenskog vozila toliko mala da ce ubiti konkurenciju. vozilo je uradjeno od tojotinih, micubisijevih i nisanovih komponenti.
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
severko je napisao/la sledeće: | Ima li neko crash test za kinesko terensko vozilo (ne znam kako se zove) ADAC ga je izveo, i dao katastrofalnu ocenu na vozilo ali mislim da je to uradjeno samo zato sto je cena tog terenskog vozila toliko mala da ce ubiti konkurenciju. vozilo je uradjeno od tojotinih, micubisijevih i nisanovih komponenti. | Imas 2 posta iznad ovog test :C-NAP test bezbednosti Geely CK.
To ti je test za kineski Geely koji treba da krene da se prodaje kod nas....
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
gogio Upozorenja: 1 od 3 Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 35
Datum registracije: 14 Maj 2006 Poruke: 67 Mesto: Herceg Novi
|
|
jel recimo ferrari radi ove testove. ja ne mogu da vjerujem da rade crash testove onakve masine da slupaju ne bi imalo smisla
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
sigurno da rade al ne verujem da ih radi niko osim ferarija i da zato ii nema slika tih testova jer mislim da bi takav test za ferari mnogo kostao neku od nezavisnih organizacija koje bi ga ispitivale,a ferari da bi dobio licencu za drumski saobracaj mora sigurno da isproba par modela (crashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh )
PS-evo nassao sam na gomili testirane modele...pa ti sda zakljuci sam dal ih lupaju ili ne...(pogledaj oznake na stranicama u vidu crno zutih krugova i linija koji govore da su ovo crash testni modeli....)
PPS-evo link ako vas interesuje kako su izgledali prvi testovi s ljudima(mrtvim) pre nego sto su izmisljene test lutke...)
http://www.wirecrack.com/media/1158155495/Crash_Tests_with_Real_Dead_People
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
5 NCAP zvezdica za Fiat Bravo
Projektanti novog Fiat Bravo su ostvarili značajan uspeh na Euro NCAP testu, gde je Bravo osvojio 5 zvezdica. Ovime je ostvaren jedan od ciljeva koji je Fiat postavio pred projektni tim.
Bravo je osvojio 33 poena na testu što mu je donelo pet zvezdica na testu „Sigurnost putnika - odrasli“. Prednja zaštita je bodovana sa 13 poena (81% mogućih poena), bočna zaštita je bodovana sa 18 poena (100%) i 2 poena koje donosi sistem za podećanje putnika da nisu vezali sigurnosne pojaseve.
Bravo je osvojio 3 zvezdice na testu „Sigurnost putnika – deca“, osvajanjem 36 poena (73% mogućih poena), kao i 2 zvezdice za sigurnost pešaka sa osvojenih 16 poena (44% mogućih poena).
Test vozilo je opremljeno 1,9 Multijet dizel motorom i Dynamic opremom.[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|