:: |
Koji džip je po vašem mišljenju najbolji? |
Audi Q7 |
|
23% |
[ 13 ] |
Mercedes ML |
|
1% |
[ 1 ] |
VW Tuareg |
|
5% |
[ 3 ] |
BMW X5 |
|
21% |
[ 12 ] |
Porsche Cayenne |
|
12% |
[ 7 ] |
Volvo XC 80 |
|
5% |
[ 3 ] |
Toyota Rav4 |
|
9% |
[ 5 ] |
Hyundai Santa Fee |
|
1% |
[ 1 ] |
Kia Sorento |
|
1% |
[ 1 ] |
neki drugi... |
|
16% |
[ 9 ] |
|
Ukupno glasova : 55 |
|
Autor |
Poruka |
Pike_17 Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 35
Datum registracije: 24 Jun 2006 Poruke: 8 Mesto: Tuzla
|
|
Eh ovako, ja sam veliki ljubitelj dzipova ali ne onih velikih off road nego pravih gospodskih luksuznih elitnih i nesto si razmisljam izaslo je dosta novih modela sta mislite koji je po vama najbolji....
edit by vladeling
Malo sam izmenio, lepse izgleda ovako
I da dodam jos, u Anketi glasate, a ako imate da dodate i nesto vise, onda upisite i post, recimo zasto vam se bas taj svidja ili nesto slicno...
|
|
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Tema je zanimljiva ali ima jedna "mala" greska koja mi strasno bode oci.Greska je ta sto u ovoj gore naketi nema "dzipa" Sva ova gore navedena vozila su SUV vozila i terenci, a Jeep (dzip) je posebna marka i po meni je bas seljacki kada ljudi kazu za nekog terenca da je to "dzip".S toga, bilo bi dobro malo imzeniti temu...
Usput, tesko je odluciti se izmedju prva cetiri proizvodjaca (u anketi) jer su to svetski lideri u proizvodnji terenskih i putnickih vozila ali, eto, ja moj glas dajem Audi-ju Q7.Automobil je nov, ima odlican dizajn i performanse, udoban je, brz, stabilan, ima odlican motor...
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
1. Toyota RAV4 spada pod manjim SUV
2. Nije Volvo XC80 nego 90
3. Zadnje ali najvaznije: nisi stavio 'dzip' nad 'dzipovima'; Land Rover/Range Rover
Mogao bi da otvoris temu ponovo...
|
|
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Vlada_R je napisao/la sledeće: | 1. Toyota RAV4 spada pod manjim SUV
2. Nije Volvo XC80 nego 90
3. Zadnje ali najvaznije: nisi stavio 'dzip' nad 'dzipovima'; Land Rover/Range Rover
Mogao bi da otvoris temu ponovo... |
Hehehe...
Ma, tema je boli glava
Bravo Vlado.Land/Range Rover je stvarno dobar automobil, pogotovo kada izadje iz tuner-ske kuce "Arden" koja, inace, "budzi" samo ovu marku.
|
_________________ Master
Poslednja prepravka: Rile_Master datum Ned Maj 13, 2007 3:51 pm; ukupno izmenjena 1 put |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Sto se tice prohodnosti najbolji dzip je Land Rover Defender a po danasnjim merilima iliti SUV dzip po meni je najbolji Porsche Cayenne jer mi je i lep po dizajnu,prohodniji je od vecine SUV dzipova itd a i slab sam na Porsche jer ko sto ameri kazu s cim se slazem(a retko dkad se slazem s amerima) Porsche-there is no substitute tj nema zamene...
|
|
|
|
|
|
miskopisko ~Dream-Maker~
|
Godine: 38
Datum registracije: 03 Sep 2005 Poruke: 4446
|
|
Po meni je to BMW X5 a evo i zasto:
Dominantan, snažan i žedan - BMW-ov novi terenac X5 je pravi izbor za velegradskog kauboja - pod uslovom da ovaj ponese dovoljno sitnine. Ono što je BMW sa svojim X5 postavio na točkove, s pravom zaslužuje opis objekta požude, a direktne konkurente, kao što su Mercedes M-klase, Land Rover ili Jeep Cherokee, dovodi u stanje srčane aritmije.
Svejedno da li u gradu, na terenu, na autoputu ili na benzinskoj pumpi, ovom 75000$ skupom multitalentu se ne može prebaciti da nije upadljiv. U gradu, ovaj terenac visok 1,70m i širok 1,87m privlači poglede već i zbog svoje veličine. Uprkos dužini od 4,67m, zahvaljujući svom lakohodnom servo-upravljaču i elektronskoj pomoći za parkiranje, X5 se i u džungli na asfaltu snalazi bez problema.
Pod pretpostavkom da postoji finansijska podloga, serijska i dodatna oprema BMW-a X5 potpuno zadovoljava sve zahteve za komforom i prestižom. Na sredini armaturne table, obložene plemenitim drvom, smešten je ekran preko koga se upravlja centralnim kompjuterom i navigacionim sistemom. Dok automobil stoji, na ekranu se može pratiti i TV program. Kod vozača BMW-a X5 se lako rađaju kraljevski osećaji, jer vozač na svom sedištu, kao monarh na tronu, suvereno vlada drumom i preko funkcionalne i pregledne armaturne table prati dešavanja u saobraćaju.
Naročitu suverenost, međutim, uliva V8 pogonski agregat, snage 286 KS, koji ovo preko 2 tone teško vozilo od 0 do 100 km/h ubrzava za, zapanjujućih, 8 sekundi. Najzaslužniji za ovolike rezerve snage je, svakako, maksimalni obrtni moment od 440 Nm, koji ovaj auto čini vrlo interesantnim za vlasnike konja i brodova. Na kuki za vuču, koja se dobija uz doplatu od 1.390 DEM, ovaj snažni Bavarac može da povuče 2,3 tone tereta. Ovakva enormna snaga je ovom terencu naročito od koristi na neravnom i klizavom terenu. Njegov permanentni pogon na sva četiri točka, u normalnim uslovima vožnje, pogonsku silu raspodeljuje u odnosu 38% na prednju i 62% na zadnju osovinu. Ukoliko jedan od točkova proklizi, na scenu stupa automatska kočnica diferencijala.
Specijalitet predstavlja inteligentna kontrola za vožnju nizbrdo (HDC), preuzeta iz Land Rover-a, koja na strmim deonicama redukuje i konstantno održava brzinu od 8 km/h. Zli jezici tvrde da je BMW najpre kupio, a potom i prodao britanski Rover, upravo da bi se od Land Rover-a, najslavnijeg proizvođača terenskih vozila, dokopao tehnologije za proizvodnju sopstvenog prestižnog terenca. Zato ne čudi što je BMW nakon prodaje Rover-a pao u nemilost Britanaca.
Ali tek na autoputu X5 može da se razmahne i da opravda amblem BMW-a na poklopcu motora. Naime, to je ambijent u kome mišići ovog snagatora dolaze do punog izražaja. Udobna unutrašnjost, gotovo nečujni šumovi vetra, kao i neupadljiv i efektivni automatski menjač, čine da se brzina od 200 km/h jedva oseti, a njegova arogantna maska u stanju je da svakom vozaču, koji ga spazi u retrovizoru, natera graške znoja na čelo. Sa druge strane, BMW X5 je na svakoj benzinskoj pumpi rado viđen gost, ali njegovom gazdi tek tu izbija znoj, jer uz prosečnu potrošnju od 17 litara na otvorenom putu i 20 litara u gradu, rezervoar modela X5, zapremine 92 litara, deluje kao bure bez dna.
|
|
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
miskopisko je napisao/la sledeće: | inteligentna kontrola za vožnju nizbrdo (HDC), preuzeta iz Land Rover-a, koja na strmim deonicama redukuje i konstantno održava brzinu od 8 km/h. Zli jezici tvrde da je BMW najpre kupio, a potom i prodao britanski Rover, upravo da bi se od Land Rover-a, najslavnijeg proizvođača terenskih vozila, dokopao tehnologije za proizvodnju sopstvenog prestižnog terenca. |
Da nije bilo Land Rovera, ne bi bilo ni BMW-a X5 kako ga znamo danas.
|
_________________
|
|
|
|
|
miskopisko ~Dream-Maker~
|
Godine: 38
Datum registracije: 03 Sep 2005 Poruke: 4446
|
|
Ne verujem bas da su Nemci toliko pokrali ideje...znaju i oni sta je lux terenac,znaju sta je dobar dizajn,a i prilicno su inovativni sa svojim idejama
|
|
|
|
|
|
Bajadk Odomaćeni član
|
Godine: 50
Datum registracije: 08 Mar 2004 Poruke: 1077 Mesto: Podgorica - Danmark
|
|
U Danskoj je jedan poznati autocasopis pravio testove dzipova i od tih dzipova najbolje su prosli Rover, Porce i Mercedes. Za BMW X3 i X5 da ne pricam. Dobili su naj-naj-najgore ocjene.
|
_________________ E da mi je, da mi je |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
x5 kao i mercedes-ova m klasa samo lepo izgledaju mozda i ok su za asfaltne puteve al na terenu su s..nje cak se i porseov prvenac pokazao bolje od bmw-a i mercedes-a u van terenskim uslovima al ako cemo o pravim terencima Land Rover je zakon bar po meni(pod pravim dzipovima ne mislim na danasnje sminkere vec na prave dzipove tipa LR Defender-a i sl...)
|
|
|
|
|
|
Bajadk Odomaćeni član
|
Godine: 50
Datum registracije: 08 Mar 2004 Poruke: 1077 Mesto: Podgorica - Danmark
|
|
Defender ce ostati dzip nad dzipovima, ali sad se vecinom proizvode dzipovi koji treba da su brzi i da izgleaju sportski. A za ono zasto su bili namjenjeni niko vise i ne gleda.
Samo je jedan Defender!!!!
|
_________________ E da mi je, da mi je |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Tako da je Land Rover pobednik ankete, a ustvari nije ni pripadao anketi...hehe
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|