:: |
Autor |
Poruka |
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
30. novembar 2010. | 18:38 | Izvor: B92, zvanični sajt
FIA objavila listu učesnika za 2011
Beta
Beta
Svetska automobilska federacija (FIA) u utorak je objavila prvu verziju učesnika šampionata Formule 1 za 2011. godinu.
U ovom trenutku samo četiri najbolja tima, uz Zauber i Lotus, imaju kompletirane cele vozačke postave.
I dok je za Red Bul, Meklaren, Ferari, Mercedes i Zauber to još ranije bilo potvrđeno, lista učesnika je pored toga što će ekipa nositi naziv Tim Lotus, uprkos problemima oko prava na to ime, otkrila i da će Jarno Truli i Heiki Kovalainen ostati vozači tog tima.
Uz to lista je otkrila da se na njoj ne nalazi nijedno ime vozača ekipe Toro Roso, iako je tim sa sedištem u Faenci još ranije potvrdio da Sebastijan Buemi i Haime Algersuari ostaju u ekipi.
Još nekoliko promena na listi je uočljivo, pošto je Zauber konačno iz svog imena izbacio prefiks BMW, kao i da će zvanično ime Virdžina od sledeće sezone biti Marusija Virdžin rejsing, posle promene vlasničke strukture ekipe, što je objavljeno još u Abu Dabiju.
Prva verzija učesnika šampionata Formule 1 za 2011. godinu
Red Bul: 1. Sebastijan Fetel 2. Mark Veber
Meklaren Mercedes: 3. Dženson Baton 4. Luis Hamilton
Ferari: 5. Fernando Alonso 6. Felipe Masa
Mercedes: 7. Mihael Šumaher 8. Niko Rozberg
Reno: 9. Robert Kubica 10. ime vozača nije poznato
Vilijams: 11. Rubens Barikelo 12. ime vozača nije poznato
Fors Indija: 14. ime vozača nije poznato 15. ime vozača nije poznato
Zauber: 16. Kamui Kobajaši 17. Serhio Peres Mendosa
Toro Roso: 18. ime vozača nije poznato 19. ime vozača nije poznato
Tim Lotus: 20. Jarno Truli 21. Heiki Kovalainen
Ispanja rejsing: 22. ime vozača nije poznato 23. ime vozača nije poznato
Marusija Virdžin rejsing: 24. ime vozača nije poznato 25. ime vozača nije poznato
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Nova sezona F1: Režanje pred urlik
21. februar 2011. 13:02 > 13:37
Kao dete najviše me je nerviralo čekanje da majka pleh sa baklavama izvadi iz rerne. Mislim, sve je tu – u šerpi na šporetu krčka se šećerni preliv po kome plivaju kriške limuna, miris je neodoljiv, uz to lično sam čistio orahe i već od tada mi pljušti voda na usta…
E slično se osećam poslednjih dana dok se sve više gomilaju vesti o rezultatima zimskih testova za ovogodišnju sezonu F1. Ubi me čekanje!
Najpre, šarene sličice sa promocija novih blida pomogle su mi da preguram one tri sedmice olovnog sivila, prljavog varoškog snega i depresivnog minusa (i u Celzijusima i u glavi). Mislim da su dizajneri pred ovu sezonu prevazišli sami sebe. U modi je retro, od tradicionalne crvene Ferarija, preko otmene tamno zeleno i žute kombinacije Lotusa, do crno-zlatne sa touchom crvene - novog Renoa. Ni ostali ne zaostaju, savetujem da pogledate fotke.
Ok, a šta je sa onima koji će te šarene igračke da teraju po stazi?
U najkraćem – stari favoriti i novi klinci
U najkraćem – stari favoriti i novi klinci
Šampion, Sebastijan Fetel je prošle sezone i pored sopstvene brljivosti sačuvao vrapca u ruci mada se u nekoliko navrata činilo da se dživdžan pretvara u letećeg pacova, mislim goluba na grani. Sudeći po testovima najviše vremena je proveo, kao i drugi uostalom, vežbajući kako da u vožnji podesi položaj zadnjeg krila (stabilizatora) i tako poboljša prijanjanje i korišćenje snage motora. Ipak, RBR bolidi, sudeći po pisanju specijalizovane štampe, kaskaju za nekima iz prve lige koji su u poboljšanjima tokom zime napredovali nešto više od njih.
To se pre svega odnosi na Meklaren i Ferarimada se čini i da je stari lisac Ros Bron dobro “spakovao” bolid Mercedesa. Naime, na jednom od testova Šumaher je bio najbrži mada se pre toga žalio da je “bolid još uvek nepouzdan”. Dobro, testovi su jedna a trke sasvim druga stvar. Stoga i ne čudi što su favoriti - Hamilton, Alonso, Baton i Masa, najviše vremena na testovima potrošili na “kruženje”, na iznurivanje motora i guma da bi utvrdili koliko dugo mogu da izdrže na stazi a da ne prolupaju ili se poderu.
Sudeći po izjavama, zadovoljni su razultatom. Slično je i sa Fetelom i Veberom. Pomenuti timovi su, inače, tokom četiri dana testiranja na stazi Herez u Španiji po jednom završavali dan na prvom mestu po brzini. Rečju, dobra najava oštrog trkanja kad sezona počne.
Šta se dešava kod onih koje nazivaju – “ostali”?
Šta se dešava kod onih koje nazivaju – “ostali”?
Malo toga, moram priznati, mada opet, kod svakog ima ponešto.
Da, najpre mooooram da vam ispričam jednu slatku anegdotu… Mislim, pomoćiće vam da bolje razumete ono o čemu ću pisati posle. Naime, pošto je njegov tim završio sezonu deleći poslednje mesto sa još tri ekipe, vlasnik tima Virdžin, ser Ričard Brenson, nije se mnogo uzbudjivao, mada je razmišljao da batali F1.
Onda mu je njegov računovodja doneo završni račun i rekao da su zbog činjenice da su jedan ili oba njegova bolida završili većinu trka, zarada na kraju sezone bila – 17 miliona dolara!
Kažu, a pošto kupujem, po to prodajem, da je ser Ričard promptno promenio mišljenje shvativši da pored glamura može dase polzuje i štogod u kešu, da uz adekvatan napor u tom poslu svi dobijaju, najveći najviše, razume se, tačnije da u F1 samo glupsoni mogu da propadnu!
On sigurno ne spada u tu kategoriju, sudeći po poslovnoj imperiji koju je napravio počevši s muzikom, a ja izmedju ostalih, još imam LP vinile gupe Džetro Tal i Ket Stvensa, na primer, s njegovom etiketom.
Nego, da se ja vratim temi, malo da bajam, a više da prognoziram na osnovu činjenica i – četvorodecenijskog iskustva.
Dakle, ko su favoriti za šampionsku titulu?
Dakle, ko su favoriti za šampionsku titulu?
Mislim da je meklarenov dvojac – Hamilton, Baton, najviše motivisan i da je ekipa spremna da vrati ono što joj je oduzeto prošle sezone. Vicešampionsko mesto u kategoriji konstruktora mala je uteha za četvrto i peto mesto u kategoriji vozača 2010. Posle dvogodišnje dominacije bio je to ne hladan, već ledeni tuš za ekipu koja se očigledno uspavala na lovorikama ili što bi rekao naš seljak – užirili se bre! Hamilton je svako malo bio na naslovnim stranama tabloida zbog skandala, brze vožnje, svadje sa ćaletom, a Baton je više vremena provodio na “eventima” (što bi rekli ovi naši “džet-set prazilukci”) nego što je brinuo o rezultatima.
Dobro, imali su i pehove, Luis pogotovo, pa su nekoliko trka i dobrih plasmana jeftino proćerdali.
Najveći konkurenti biće im Alonso i Masa.
Ferari je tokom pauze uložio ogroman trud i novac da skocka šampionske bolide. Nezadovoljni prošlogodišnjim rezultatima, titulu su izgubili zbog manjka od samo četiri boda, najpre su najurili gomilu ljudi iz Maranela. Onda su ranije od ostalih počeli sa testovima na fabričkoj stazi Mudjelo, da bi pred kraj sezone testiranja bili najprilježniji prelazeći kilometre i kilometre… Alonso je prvi vozač, ali je Masa, kažu, izašao iz krize u kojoj je bio prošle godine i ako se pokaže da su bolidi “preležali” akutnu nepouzdanost od koje su patili 2010. smeo bih da se kladim da će jedan od ova dva vozača biti šampion na kraju ove sezone.
Zašto sam ekipu Red Bul Reno stavio na treće mesto ove liste? Pa zato što su njihove prednosti ujedno i slabosti. Fetel jeste najveći talenat koji se pojavio u poslednjoj deceniji, ali je pitanje da li će imati istu, veliku motivaciju da je odbrani kao onomad dok je ka njoj stremio? Više očekujem od Marka Vebera kome je ovo “labudji pjev” u vrhunskom timu F1, jer sumnjam da će u dobi u kojoj je, dobiti ponudu od neke prvoligaške ekipe.
U stvari, dobar rezultat u 2011. pomogao bi mu da poput Rubinja Baričela dobije utešnu nagradu i postane “prodavac iskustva” u nekom od ambicioznih timova iz ešalona “ostalih”. Uz pomenuto, statistika ukazuje na to da su serije titula osvajali vozači iz timova koji su u to vreme dominirali izmedju ostalog i zbog stagniranja drugih ekipa. Sada je situacija obratna – svi su napredovali, a mislim da su drugi to učinili za zeru bolje od aktuelnih šampiona.
Da Robert Kubica nije imao nesreću vozeći reli, njegov tim Reno bih stavio na neko više mesto. Drago mi je da su mu hirurzi spasli ruku i želim da verujem da će, kako kaže, biti “spreman za sezonu 2012”. Poljak je vrhunski trkač, bilo ga je milina gledati, prošle sezone pogotovo. Umesto njega, sva je prilika, uskočiće Nik Hajdfeld. E on može da bude – iznenadjenje sezone!
Nika sam još kad je počeo karijeru smatrao fantastičnim potencijalom. Brz, uporan, ne srlja, a ipak atraktivan i pre svega – fajter. Uostalom, malo ko bi izdržao šikaniranje koje je bilo na ivici poniženja, a koje je zbog lošeg ugovora doživljavao poslednjih godina. Izdržao, nego šta, a ako dobije mesto vozača u Renou biće, objektivno, najmotivisaniji vozač na stazi.
Pominje se i mogući povratak Raikonena, ali bilo bi mi žao da Kimi uskoči umesto Nika iako je Finac moj najomiljeniji vozač od kad pratim F1. Ne brinite, Ajerton Sena je kod mene svrstan u nekoliko kategorija – ON, Nenadmašan, Nedodirljiv, Unikatan… (dodati po želji).
Toliko o favoritima za titulu. Ali F1 ne bi bila ono što jeste kad ne bi bilo i pojedinačnih iznenadjenja, ono - iz trke u trku neko iskoči k’o pajac iz kutije.
Moguća iznenađenja
Moguća iznenađenja
Mislim da se u tom pogledu najviše može očekivati od dvojca iz Mercedesa – Rozberga i Šumahera. Mihael se, izgleda, zagreva brže nego što se to očekivalo, pa se može očekivati, uz pretpostavku da će bolid biti dovoljno pouzdan, da većinu trka završi u bodovima. Ako su popravili i maksimalnu brzinu, ko zna, možda on ili Niko i pobede na nekoj! Napredak očekujem i od Kamui Kobajašija jer je Zauber skockao bolid koji je bolji od prošlogodišnjeg. Uostalom, Japanca je uživanje gledati jer prosto obožavada se trka, mada se nadam da će se kloniti “kakmikaze” poteza kojima je izazivao karambole, odnosno da ga je prošla ljubav ka udaranju kalpiša!
Od novajlija najviše šansi dajem Škotlandjaninu Polu di Resti (24) jer posle dobre karijere u nižim klasama debituje u solidnoj ekipi Fors Indija u kojoj je Zutil već napravio nekoliko iznenadjenja. Momak je sjajan, brz, pravi izdanak “Engleske škole vožnje”, pa me ne bi čudilo da dobijemo naslednika Klarka, Stjuarta ili Kultarda. I Meksikanac Serhio Peres (21), koji će voziti za Zauber, je momak koga treba gledati. Možda će on biti nešto nalik slavnim zemljacima, braći Rodriges. Rubinjo je u Vilijamsu uzeo pod svoje Pastora Maldonada i znajući da “Gazda” Frenk Vilijams nikad nije prodavao mesto u timu, a stvorio je tolike šampione, tera me da ga pomenem. Mada, podatak da Pastor ima, hm, skoro dvedesetšest godina i da je iz Venecuele, prosto opominje da ništa ne tvrdim.
I na kraju, dok ovo pišem, još uvek se ne zna hoće li uopšte biti prve trke ovogodišnje sezone F1, GP Bahreina, jer se tamo trenutno dešavaju neke važnije stvari.
U svakom slučaju, to nam usložnjava odbrojavanje, ali ne smanjuje nervozu pred start novih uzbuđenja!
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
F1: Pobeda Fetela u Melburnu
27. mart 2011. 09:51 > 11:53
Sebastijan Fetel je pobednik prve trke u novoj sezoni Formule 1.
Aktuelni šampion slavio je u Melburnu na Velikoj nagradi Australije. Startovao je sa pol-pozicije, sve vreme je čuvao lidersku poziciju i tako stigao do 11. pobede u karijeri. Već posle prvog kruga stekao je prednost nad Luisom Hamiltonom od dve sekunde i kasnije je fenomenalnom vožnjom samo uvećavao.
Fotogaleriju pogledajte OVDE.
"Moramo da ostanemo na zemlji, mnogo toga može da se desi u nastavku sezone. Biće neizvesna borba sa Mercedesom i Meklarenom iako danas nisu imali dobar dan", poručio je 23-godišnji Nemac ne želeći da diže veliku prašinu oko premijerne pobede u 2011.
Svetski elektronski mediji izvestili su o njegovoj dominaciji u Melburnu, a Fetelu se to nije dopalo:
"Ne bih upotrebio reč 'dominacija', jer ima mnogo trka pred nama".
Vozač Red Bula trijumfovao je na stazi Albert park ispred Luisa Hamiltona iz Meklarena i Vitalija Petrova iz Renoa, koji se prvi put popeo na pobedničko postolje.
Dvostruki svetski šampion Fernando Alonso iz Ferarija trku je završio na četvrtom mestu, a Mark Veber iz Red Bula na petom.
Bodove su još osvojili i Dženson Baton iz Meklarena, vozači Zaubera Serđo Peres i Kamui Kobajaši, Felipe Masa iz Ferarija i Sebastijan Buemi (Toro Roso).
Mihael Šumaher je odustao na polovini trke zbog mehaničkih problema, a među vozačima koji nisu prošli kroz cilj bili su i Šumaherov klupski kolega iz Mercedesa, Niko Rozberg, zatim Pastor Maldonado i Rubens Barikelo iz Vilijamsa, vozač Lotusa Heiki Kovalainen i Timo Glok iz Virdžina.
Pre početka trke minutom ćutanja je odata počast stradalima u Japanu.
Naredna trka voziće se na stazi Sepang za Veliku nagradu Malezije. Na programu je 10. aprila.
Rezultati VN Australije:
1. Sebastijan Fetel (Red Bul) 1:29:30.259
2. Luis Hamilton (Meklaren) +22.297
3. Vitali Petrov (Reno) +30.560
4. Fernando Alonso (Ferari) +31.772
5. Mark Veber (Red Bul) +38.171
6. Dženson Baton (Meklaren) +54.304 (uz kaznu)
7. Serhio Perez (Zauber ) + 1:05.845
8. Kamui Kobajaši (Zauber) +1:16.872
9. Felipe Masa (Ferari) +1:25.186
10. Sebastijan Buemi (Toro Roso) više od kruga...
Generalni plasman:
1. Fetel (Nemačka, Red Bul) 25 poena
2. Hamilton (Velika Britanija, Meklaren) 18
3. Vitali Petrov (Rusija, Reno) 15
4. Alonso (Španija, Ferari) 12
5. Veber (Australija, Red Bul) 10
6. Baton (Velika Britanija, Meklaren) 8
7. Perez (Meksiko, Zauber) 6
8. Kobajaši (Japan, Zauber) 4
9. Masa (Brazil, Ferari) 2
10. Buemi (Švajcarska, Toro Roso) 1
Plasman konstruktora:
1. Red Bul 35
2. Meklaren 26
3. Reno 15
4. Ferari 14
5. Zauber 10
6. Toro Roso 1
(MONDO)
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Hamilton "nadmudrio" Fetela
17. april 2011. 11:11 > 11:47
Fantastičnom vožnjom u finišu, ali zahvaljujući i boljim gumama, Britanac trijumfovao na trećoj trci sezone, za Veliku nagradu Kine u Šangaju.
Luis Hamilton "upisao" je prvu pobedu u sezoni Formule 1. Posle dva trijumfa aktuelnog šampiona Sebastijana Fetela, bivši prvak je stigao do najvišeg stepenika pobedničkog postolja.
I to kako! Vozač Meklarena prestigao je upravo Fetela pet krugova pre kraja. Nemac je vodio i bio je na dobrom putu da zabeleži treću pobedu u 2011, ali nije uspeo da zadrži Hamiltona, koji je u finišu imao bolje gume.
Fetel je, kao i u Maleziji i Australiji, startovao sa pol-pozicije. Međutim, oba vozača Meklarena, i Hamilton i Dženson Baton, pretekli su ga već u uvodu trke. Raspored se često menjao zbog odlazaka vozača u boks. Fetel je "varirao" od liderske do šeste pozicije...
Drama je počela desetak krugova pre kraja kada se vodeći dvojac izdvojio, a Britanac počeo da napada prvoplarairanog Nemca. Jasno je bilo da je Meklarenov bolid u boljem stanju što je Hamilton iskoristio i domogao se 15. pobede u karijeri.
Treći je na cilj stigao Mark Veber iz Red Bula iako je trku počeo kao 18. Dženson Baton iz Meklarena stigao je četvrti, ispred Mercedesovog Nika Rozberga i Ferarijevog Felipea Mase.
Sedmi je bio Fernando Alonso iz Ferarija, a osmi Mihael Šumaher iz Mercedesa. Vitalij Petrov iz Renoa osvojio je nova dva boda, dok je poslednji bod pripa Kamuiju Kobajašiju iz Zaubera.
Naredna trka voziće se 8. maja za Veliku nagradu Turske.
Rezultati Velike nagrade Kine:
1. Luis Hamilton (Meklaren) 1:36:58,226
2. Sebastijan Fetel (Red Bul) +5.1
3. Mark Veber (Red Bul) +7.5
4. Dženson Baton (Meklaren) +10.0
5. Niko Rozberg (Mercedes) +13.4
6. Felipe Masa (Ferari) +15.8
7. Fernando Alonso (Ferari) +30.6
8. Mihael Šumaher (Mercedes) +31.0
9. Vitali Petrov (Reno) +57.4
10. Kamui Kobajashi (Zauber) +63.2...
Generalni plasman vozača:
1. Fetel 68
2. Hamilton 49
3. Baton 38
4. Veber 37
5. Masa 24...
Generalni plasman konstruktora:
1. Red Bul-Reno 105
2. Meklaren-Mercedes 87
3. Reno 50...
(MONDO)
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Postaje dosadno...Fetel...opet
26. jun 2011. 16:12 > 19:06
Vozač Red Bula Sebastijan Fetel pobedio na Velikoj nagradi Evrope. Njegova šesta pobeda u dosadašnjih osam trka ovosezonskog šampionata Formule 1. Fetel gotovo nedostižan, priznaju rivali.
Ništa novo u Formuli 1. Fetel je ponovo pobedio. Ovog puta na ulicama Valensije. Bila je to njegova 16. pobeda u karijeri.
Trka mnogo manje uzbudljiva nego neke prethodne. Fetel je vodio od početka do kraja trke. Iza njega na cilj su stigli Fernando Alonso (Ferari) i klupski kolega iz Red Bula Mark Veber.
Borba za poziciju između Alonsa i Vebera bilo je i jedino pravo uzbuđenje tokom trke za Veliku nagradu Evrope. Zanimljivo, bila je ovo prva trka u ovoj godini u kojoj su svi vozači uspeli da prođu cilj.
Iza pobedničke trojke, na četvrto mesto plasirao se Luis Hamilton, a potom Felipe Masa, Dženson Baton, Niko Rozberg i vozač ekipe Toro Roso Haime Algersuari.
U generalnom plasmanu posle osam trka vodi Fetel sa 186 bodova, a prate ga Baton i Veber sa po 109. U poretku konstruktora prvi je Red Bul sa 295 bodova, ispred Meklarena sa 206.
Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se trkom za Veliku nagradu Britanije na stazi "Silverston" 10. jula.
FERARI I MEKLAREN SE POMIRILI SA SUDBINOM
<b>FERARI I MEKLAREN SE POMIRILI SA SUDBINOM</b>
Bivši šampioni Luis Hamilton i Fernando Alonso ocenili su da je sezona "gotovo rešena".
"Kada se govori o prvenstvu, šampion je skoro poznat", ocenio je vozač Meklarena Luis Hamilton koji je trku u Valensiji završio kao četvrti.
Vozač Ferarija Fernando Alonso koji je bio drugi na Velikoj nagradi Evrope, rekao je da je "uspeh" to što je razdvojio tandem Red Bula i nađe se između Sebastijana Fetela i Marka Vebera.
"Osvajanje prvenstva više nije u našim proračunima. To više nije u našim rukama. Ostaje nam da vozimo trku, po trku i čekamo na eventualni kiks Red Bula. Bodovna razlika je ogromna", kaže Alonso.
Fetel, pak, tvrdi da se "ne osvrće na bodovnu prednost" koju ima u odnosu na druge vozače.
"Ne gledam kolika je razlika u bodovima, jer je sezona duga. Imali smo odličnu prošlu sezonu i bitno je da tako nastavimo. Naš cilj je da pobedimo u što više trka", rekao je Fetel.
REZULTATI TRKE U VALENSIJI:
1. Sebastijan Fetel (Red Bul) 1:39:36.169
2. Fernando Alonso (Ferari) +10.891
3. Mark Veber (Red Bul) +27.255
4. Luis Hamilton (Meklaren) +46.190
5. Felipe Masa (Ferari) +51.705
6. Dženson Baton (Meklaren) +1:00.065
7. Niko Rozberg (Mercedes GP) +1:38.090
8. Haime Algersuari (Toro Roso) jedan krug zaostatka
9. Adrian Zutil (Fors Indija) jedan krug zaostatka
10. Nik Hajdfeld (Lotus Reno GP) jedan krug zaostatka
POREDAK VOZAČA:
1. Sebastijan Fetel 186
2. Dženson Baton 109
3. Mark Veber 109
4. Luis Hamilton 97
5. Fernando Alonso 87
6. Felipe Masa 42
POREDAK TIMOVA:
1. Red Bul 295
2. Meklaren 206
3. Ferari 129
4. Lotus Reno GP 61
5. Mercedes GP 58
6. Zauber 27
(MONDO)
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
petak 28.09.2012 | 11:11
Hamilton u Mercedesu, Šumi ide
Izvor. B92 | JT
Šampion Formule 1 iz 2008. godine Luis Hamilton od naredne sezone će voziti za Mercedes, gde će zameniti Mihaela Šumahera, koji se izvesno ponovo povlači.
Beta
Beta
Hamilton je sa Mercedesom potpisao trogodišnji ugovor, a timski kolega će mu biti Niko Rozberg, sa kojim je na sličan način sarađivao već u nižim kategorijama.
Ta vest dolazi posle nedelja spekulacija, ali i potvrde Meklarena da će za tu ekipu naredne sezone voziti Dženson Baton i Serhio Peres, koji je izabran za Hamiltonovu zamenu.
Britanac je još od rane faze karijere imao podršku kako Meklarena, tako i Mercedesa, i jedan je od vozača koji je do titule došao u bolidu sa motorom nemačkog proizvođača. U tom društvu su i Huan Manuel Fanđo, Mika Hakinen i Dženson Baton.
„Došlo je vreme za novi izazov i presrećan sam što ću novo poglavlje svoje karijere započeti u Mercedesu. Mercedes ima veliko nasleđe u svetu auto-moto sporta, a zajednička nam je velika strast za pobedom. Verujem da mogu da dovedem ’srebrnu strelu’ do vrha i ostvarim naše zajedničke ambicije, što je naravno osvajanje titula“, naglasio je Hamilton.
Beta
Beta
U Mercedesu, takođe, ističu da dolaskom Hamiltona u tim počinje novo poglavlje, delom i zbog odlaska Šumahera, koji nije jasno rekao da se povlači, ali je istina da će teško naći tim koji zadovoljava njegove ambicije.
„Proveo sam tri prelepe godine sa timom, koje, nažalost, nisu protekle onako kako smo želeli sa rezultatske strane. Želim Luisu i timu da dođu do uspeha, što mi nismo uspeli, ali smo vredno radili na tome. Voleo bih, takođe, da zahvalim timu na poverenju i svim članovima na velikoj posvećenosti“, rekao je Šumaher.
Šef nemačke ekipe Ros Bron zahvalio se Šumaheru na doprinosu timu i poželeo dobrodošlicu Hamiltonu.
„U ime tima, želeo bih da zahvalim Mihaelu na neverovatnom doprinesu, zbog čega je naš tim dosta napredovao u poslednje tri sezone. Njegova energija i posvećenost nisu padali, uprkos tome što rezultati nisu ispunjavali naša očekivanja, i odlučni smo u nameri da na najbolji mogući način završimo ovu sezonu“, rekao je Bron, „Gledajući unapred, u 2013. godinu, presrećni smo što smo uspeli da dovedemo Luisa. Dolazak vozača njegovog kalibra je dokaz šta Mercedes predstavlja u Formuli 1 i ponosan sam što Luis deli našu viziju i ambiciju. Verujem da će Luis i Niko niti najdnamičniji i najuzbudljiviji tandem u šampionatu sledeće godine i radujem se svemu onome što ćemo postići zajedno“.
U Mercedesu su najavili i neke promene u timu, pošto će Niki Lauda ući u Bord direktora, ali neće imati izvršnu funkciju.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
vortington Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 32
Datum registracije: 13 Nov 2011 Poruke: 28 Mesto: Podgorica
|
|
Fetel juri prema rekordima, bice popularniji od Sumahera jednog dana.
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|