:: |
Autor |
Poruka |
SLV Upućeni član
|
Godine: 40
Datum registracije: 04 Apr 2005 Poruke: 464
|
|
Sta je bitnije za auto da bi se reklo da je ocuvan , odnosno da jos moze da se vozi :
Da li je bolja da je presao manje kilometara ili da je mladje godiste
U principu da li je predjenih 100 000 km mnogo za bilo koji auto i da li bi trebalo da se onda radi generalna motora ili jos ranije recimo pri predjenih 70 000 km
|
_________________ POZDRAV SLV |
|
|
|
|
Baraba Džentlmen
|
Godine: 49
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 25413 Mesto: Na livadi, na zelenoj travi
|
|
Generalna motora posle predjenih 100000 km je predrasuda, da ne kazhem zabluda. Barem u sluchaju danashnjih motora, mada ce sad neko sigurno da odgovori: A, shta je sa Mercedes W123 ili sa /8-om ? Oni nisu moderni...
Dakle, oko 70000 do oko 120000 se menja zupchasti kajish. Pravi izraz ne znam na nashem jeziku. A potrebno je da se redovno kontrolishe nivo ulja i rashladne technosti i mozhe da se predje i po 500000 bez velikih mechanichkih kvarova na motoru. U danashne vreme pre pochne elektronika da "zeza". (Statistike TUEV i ADAC iz Nemachke) Svako "rabljenje" dovodi do "slabljenja" mehanike, to je tako. Dakle, bitnije je da je automobil preshao manje kilometara, nego da je mladji. Ima i po 20ak godina starih automobila kojisu preshli po 40-ak, 50-ak hiljada kilometara. Ako su dobro odrzhavani, mogu josh toliko godina da prenesu. To je moje skromno mishljenje. Ne bih da duzhim dalje.
|
_________________
Ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju zaboravne!
Ne zaboravi da vratiš dugove, jer oni kojima duguješ tebe nikada neće zaboraviti! |
|
|
|
|
SLV Upućeni član
|
Godine: 40
Datum registracije: 04 Apr 2005 Poruke: 464
|
|
A kako stoje stvari sa limarijom da li je ona bitnija od stanja motora ili nije ?
Da li je pametnije uzeti auto sa prvom farbom koji izgleda solidno ili neki koji je sredjivan limarski , farban tako to pa se sija na prvi pogled ?
Da li limarija brzo propada kada auto nije garaziran i da li je bolje uzeti
stariji a garaziran auto ili noviji a koji nije garaziran ?
|
_________________ POZDRAV SLV |
|
|
|
|
Baraba Džentlmen
|
Godine: 49
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 25413 Mesto: Na livadi, na zelenoj travi
|
|
Mhm, limarija? Limarija kao limarija je bitna, pogotovu kod novijih automobila, jer je cela karoserija kao jedan veliki kavez. Bukvalno se svi delovi koriste da se ublazhi/"ponishti" energija pri udaru. (izvinjvam se na ovakvim izrazima, ali nashe prave ne znam.) Dakle, vazhno je da bude sve u redu. Najvazhnije je da budu glavni noseci delovi bez "rdje" i oshtecenja. Obichna creva i sl. nisu vazhna toliko, to se lako zameni. (malo odlutah od karoserije) Svako sredjivane vozila je znak da neshto nije najbolje. Ovde se, recimo, ne farba tek tako auto kao u SRB. Ako je lak sav nikakav, onda se lepo ispolira i samo pri velikim oshtecenjima laka se parcijalno prefarba. Ima i aparat za merenje debljine laka/farbe da se kupi. Nekada je veoma dobro da se to ima sa sobom. Pogotovu, ako je neki automobil "gitovan". (ako se ne varam - tako se kod nes kazhe) Ima izreka: Nije zlato sve shto sija. Tako i ovom sluchaju. Garzhiran je bolji, mada je vazhno da je u toj garazhi bilo dovoljno "promaje" da se taj isti automobil brzo osushi. U protvnom sluchaju je "rdja" imala veoma povoljne klimatske uslove da "nachne" na spojevima limariju. Pogotovu posle zimskih meseci: So koja se koristi za posipanje puteva je ponajveci neprijatelj limarije. Smatram da je bolje stariji sa manje kilometara i sa prvom farbom. (a garazha nije presudna)
|
_________________
Ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju zaboravne!
Ne zaboravi da vratiš dugove, jer oni kojima duguješ tebe nikada neće zaboraviti! |
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
SLV je napisao/la sledeće: | A kako stoje stvari sa limarijom da li je ona bitnija od stanja motora ili nije ?
|
Bitnija je limarija, motor je lako srediti.
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
Djole_BG Dobro upućeni član
|
Godine: 38
Datum registracije: 22 Jun 2005 Poruke: 700 Mesto: Beograd
|
|
pa ja bih pre uzeo mladji automobil, jel danas-sutra kada ga budes ti prodavala lako ces premotati kilometrazu....
|
_________________ Cilj opravdava srestva !!! |
|
|
|
|
jerotijeviczoran Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 57
Datum registracije: 21 Jan 2008 Poruke: 5 Mesto: Beograd
|
|
Vozim auto star 22 godine i samo bog dragi zna koliko je presao ali netrosi ni gram ulja na 5.000 km. Moje misljenje je da nema pravila !
|
|
|
|
|
|
jane_zemun Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 39
Datum registracije: 25 Feb 2008 Poruke: 8 Mesto: beograd
|
|
Kilometraza jer motor se uvek da uraditi dok je starost nesto drugo uvek povlaci da jos nesto moze da rikne!
|
_________________ Djiha,djiha cetir noge,sex je vrsta droge,cas se bode,cas se lize,nekog spusti,nekog dize.....Sve u svemu nije mana igrati se narkomana!! |
|
|
|
|
jerotijeviczoran Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 57
Datum registracije: 21 Jan 2008 Poruke: 5 Mesto: Beograd
|
|
Motor otvoris ujutru i bukvalno ako je sve ok vec uvece mozes da vozis ali limariju i enterijer nikad nemozes da vratis u prvobitno stanje. Trapovi, gume, stopovi i sl su potrosna roba na bilo kojim kolima pa cak i novijim !
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|