:: |
Autor |
Poruka |
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
BMW: Audi nije pretnja za nas
Audi je svakako podigao ulog u poslednjih 5 godina predstavljajući nove modele i povećavajući tržišno učešće, pa bi bilo logično zaključiti da u BMW-u osećaju rastući pritisak. Ipak, direktor BMW grupe u Australiji, Guenther Seeman, ne smatra da je BMW ugrožen, pogotovo što Audi ne proizvodi automobile sa pogonom na zadnje točkove.
Seeman je objasnio za magazin GoAuto da BMW ima dva glavna konkurenta “jedan dolazi iz Sttutgarta, a drugi iz Japana”. On je dodao da Audijevo nedavno povećanje prodaje potiče od velikog popusta i da će takva taktika u dogledno vreme naneti štetu brendu i umanjiti lojalnost kupaca.
Izgleda da se tržište sa mišljenem Seemana ne slaže. Audijeva prodaja je porasla širom sveta, štaviše porast prodaje je došao i na uštrb prodaje BMW modela. Seeman priznaje da Audi trenutno dobro stoji, ali veruje da Audi nije zaradio poverenje kupaca koje je karakteristićno za elitne marke automobila.
“Bilo je potrebno mnogo godina daa bismo izgradili poverenje naših kupaca. Takođe, potrebno je mnogo godina da biste dostigli poziciju 1 ili 2 u svetu.”
Očigledno, u očima čelnika BMW-a, pred Audijem je još uvek veliki put da bi postao istinski rival BMW-u.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Proizvodnja Audi RS4 limuzine okončana?
Prema pisanju magazina Autocar, proizvodnja modela RS4 biće obustavljena, a razlog je navodno ugrožavanje prodaje modela RS6, koji će biti predstavljen već na salonu u Frankfurtu.
RS4 se po opštem mišljenju smatra jednim od najboljih sportskih automobila koje je Audi ikada konstruisao, a u brojnim uporednim testovima uspeo je da nadmaši i konkurentski M3.
S obzirom na nedavno predstavljanje novog M3 kupea, te najavljenu M3 limuzinu, ovo je svakako iznenađujuća odluka. Avant i kabrio verzije RS4 će ostati u proizvodnji, ali nije poznato da li je bliska budućnost i ovih automobila zagarantovana.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Nissan razvija tri sportska modela
Nissanov GTR je model koji mnogi željno iščekuju. Fokus japanskog poizvođa je u poslednje vreme bio više usmeren kao SUV vozilima, ali deluje kao da će se situacija promeniti u bliskoj budućnosti.
Poslednje informacije iz Nissana govore da bi pored GTR-a ljubitelje ove japanske marke mogla obradovati i pojava još sportskih automobila. Prema magazinu Autocar prvi od njih biće finalna verzija sportskog koncepta Urge koji je predstavljen na salonu u Detroitu.
Razvoj ovog modela je još u ranoj fazi, a Nissanova divizija u Velikoj Britaniji trenutno procenjuje konkurentske modele, kako bi utvrdili neophodne performanse za novi model.
Pre koncepta Urge, Nissan će verovatno predstaviti narednu generaciju modela 350Z. Dizajn novog Z34 biče verovatno evolucija postojećeg. Iako će dosta mehaničkih komponenti biti zajedničko sa prethodnim modelom, ono što će sigurno biti novo jeste VQ37VHR motor sa 330 KS.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Audi uzvraća: U BMW-u su "arogantni"
Nismo dugo čekali odgovor Audija na nedavne tvrdnje jednog od zvaničnika BMW-a kako oni ne smatraju Audi dostojnom konkurencijom na tržištu luksuznih automobila.
Neki od navedenih razloga su da Audi ne proizvodi automobile sa pogonom na zadnje točkove i da pribegava velikim popustima kako bi povećao broj prodatih automobila.
Iz Audija je stigao brz odgovor, a glavni argumenti su sledeći:
- Audi je luksuzan brend sa jednom od najvećih stopa rasta;
- BMW je takođe pribegavao značajnom obaranju cena radi poboljšanja prodaje serije 3;
Govoreći na konferenciji za štampu prošle nedelje direktor Audija za Australiju, Joerg Hofmann, je naglasio da su sa brojnih strana stigle reakcije na povećanje Audijeve konkurentnosti, ali su neki reagovali više, a neki manje inteligentno.
"Mi nismo arogantni. To je razlika između Audija i nekih drugih brendova ", objasnio je Hofman, jasno aludirajući na BMW. Za tvrdnju da luksuzni automobili moraju biti RWD Hofmann je prokomentarisao:
"Luksuzni automobili nemaju direktne veze sa pogonom". Umesto toga on je objasnio da su inovacije mnogo važnije za kupce luksuznih automobila i da Audi ima dugu istoriju u kreiranju inovativnih proizvoda kao što je quattro pogon, aluminijumska "spaceframe" šasija i FSI tehnologija direktnog ubrizgavanja goriva.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Demanti: Proizvodnja Audi-a RS4 ipak se nastavlja
Izgleda da je inicijalni izveštaj magazina Autocar bio prilično preuveličan. Autocar je preneo da će Audi prekinuti proizvodnju modela RS4 u bliskoj bdućnosti.
Audijev predstavnik za medije, Patric Hespen, izjavio je za magazin Winding Road da su navedene tvrdnje neistinite i da će se proizvodnja RS4 nastaviti i tokom 2008 godine.
Originalna vest:
"Prema pisanju magazina Autocar, proizvodnja modela RS4 biće obustavljena, a razlog je navodno ugrožavanje prodaje modela RS6, koji će biti predstavljen već na salonu u Frankfurtu.
RS4 se po opštem mišljenju smatra jednim od najboljih sportskih automobila koje je Audi ikada konstruisao, a u brojnim uporednim testovima uspeo je da nadmaši i konkurentski M3.
S obzirom na nedavno predstavljanje novog M3 kupea, te najavljenu M3 limuzinu, ovo je svakako iznenađujuća odluka. Avant i kabrio verzije RS4 će ostati u proizvodnji, ali nije poznato da li je bliska budućnost i ovih automobila zagarantovana."
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Toyota Valvematic – Novi sistem pogona ventila
Toyota je objavila da je razvoj novog sistema pogona ventila motora, pod nazivom Valvematic, završen i da će postepeno početi sa uvođenjem novog sistema u gamu motora.
Kako se navodi u obaveštenju za medije, novi sistem pokretanja ventila je konstruisan kao kmbinacija VVTi sistema (Variable Valve Timing-intelligent), koji kontroliše vreme otvaranja/zatvaranja ventila sa novim sistemom koji reguliše količinu vazduha koja prolazi kroz njih.
Valvematic omogućava optimalne performanse, koje se konstantno prilagođavaju trenutnom režimu rada motora kako bi se postiga minimalna potrošnja i optimalne vozne karakteristike, tj. odziv motora.
Prvi motor sa Valvematic sistemom će biti 2,0 benzinski motor, koji bi trebalo uskoro da bude predstavljen. Novi motor bi trebalo da ponudi manju potrošnju u rangu 5-10%, smanjene emisije ugljen dioksida i povećanje snage od najmanje 10%, kao i bolji odziv na komandu gasa.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master
Poslednja prepravka: Rile_Master datum Sub Jun 30, 2007 6:18 pm; ukupno izmenjena 1 put |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
U Grčkoj zaplenjene kopije Mazda delova
Grčka policija je u gradu Solunu zaplenila kompletan magacin velikog lanca za prodaju rezervnih delova zbog sumnje da su rezervni delovi za Mazda automobile falsifikati.
Zaplena je rezultat intezivnog rada Mazdinog odeljenja za zaštitu marke na evropskim tržištima, koji su sarađivali sa lokalnim pravnim službama, kao i odgovarajućim državnim organima.
James Muir, predsednik i CEO Mazda Motor Europe je izjavio: “Mi veoma ozbiljno shvatamo proizvodnju i distribuciju falsifikovanih delova, kao i bilo kakvog drugog prekršaja naših patenata ili zaštićenih robnih marki. Međutim, još nam je važnije da naše mušterije budu u potpunosti zaštićene od ovakvih prevara.“
Kako se saznaje u pitanju su filteri, koje je ova velikoprodajna firma dalje prodavala prodavnicama rezervnih delova.
Kakvo li je stanje kod nas???
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
20 godina od pobede Audija S1 na Pikes Peak-u
11. jula 2007. godine navršilo se 20. godina od pobede Walter Röhrl-a na Cuvenoj trci Pikes Peak u drzavi Colorado. Walter Röhrl je kao svetski reli šampion 1980. i 1982. nastupio prvi put za Audi tek 1984. godine.
Usledile su brojne pobede za Audi, a osvajanje vrha Pikes Peak-a (Crystal Creek na visini od 2866m) sa Audijem Quattro S1 bila je jedna od najfascinantnijih. Na putu ka pobedi Walter Röhrl je iza sebe ostavio i Ari Vatanena u Peugeotu 205 T16, koji je na cilj stigao 7 sekundi kasnije. Treba pomenuti da se Audi povukao iz reli šampionata samo godinu dana ranije.
S1 koji je vozio Rohrl imao je 5-cilindricni motor zapremine 2.1 litra sa ogromnim KKK K28 turbopunjacem. Uz njegovu pomoc ovaj monstruozni Audi je razvijao preko 600 KS pri 8000 ob/min, a maksimalni obrtni momenat bio je 590 Nm pri 5500 ob/min. Snaga se prenosila putem 6-stepenog menjaca, koji je vec tada funkcionisao uz pomoж duplog kvacila i quattro pogoina koji je bio opremljen sa tri diferencijala sa zatvaracima.
Nakon što je pobedio Walter Rohrl je prokomentarisao: "Sve što mogu reci jeste da je bilo sjajno ucestvovati. Bilo je ludo, ali cesto su lude svari najbolje u zivotu. Mislim da je ovo bio vrhunac onoga što se moze postici sa jednim reli automobilom".
Put ka cilju uspona trke Pikes Peak dug je 19,99 km i ima 156 krivina. Staza nema ogradu koja bi bila jedina brana od ambisa koji je na pojedinim mestima dubok 1800 metara! Uz to treba uzeti u obzir da je najveca izmerena brzina Audija S1 quattro bila 196 km/sat.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Audi Q7 V12 TDI u prodaji od naredne godine?
Audi Q7 V12 TDI, predstavljen u vidu koncept vozila na salonu automobila u Detroitu tokom januara, trebao bi uskoro da se pojavi na proizvodnim trkama.
Zvaničnik Audija objavio je AutoTelegraaf-u da će se V12 čudovište iz Audija pojaviti u salonima tokom druge polovine naredne godine. Do tada u Audiju će se fokusirati na što bolju prodaju V8 TDI modela sa motorom zapremine 4,2 litra.
Sa okruglo 500 KS i 1000 Nm obrtnog momenta dostupnih od, mizerno niskih, 1750 ob/min V12 TDI će biti definitivno najmoćniji motor u gami Q7 modela, ali i najmoćniji dizel motor ponuđen u serijskom vozilu.
Ubrzanje do 100 km/sat trebalo bi, prema dostupnim informacijama, da traje samo 5,5 sekundi, dok bi maksimalna brzina naravno bila ograničena na 250 km/sat. I pored neverovatnih performansi za ovoliko vozilo potrošnja goriva će ostati na izuzetno niskom nivou, a podatak koje se navodi je 11,9 litara na 100 km. Motor će zadovoljavati Euro 5 standard, koji će stupiti na snagu 2010. godine.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Audi A6 – Black Edition
Audi Srbija nudi domaćim kupcima ograničenu seriju Audija A6 "Black Edition"po akcijskoj ceni od 41990€ uključujući carinu i PDV.
Audi A6 Black Edition modeli sadrže sledeću opremu:
- Podne prostirke od velura nazad,
- Četvorokraki multifunkcionalni volan,
- Rezervni točak normalnih dimenzija,
- Automatsko otvaranje prtljažnika,
- Unutrašnji retrovizor sa automatskim zatamnjenjem,
- Exclusive stilski paket u crnoj boji,
- Obloga krova u crnom štofu,
- Elektro preklopivi spoljni retrovizori,
- Metalne pločice u vratima,
- Dnevna svetla sa senzorima za kišu i comming/leaving home funkcijom,
- Driver Information System,
- Aluminijumske felne 7,5x16, 7 kraka – Dynamic,
- Gume dimenzija 225/55 R16,
- Business paket (središnji naslon za ruku, CD šaržer, alarm, zvučniparking sistem pozadi, tempomat, MMI High, komforni automatski klima uređaj, Xenon plus)
Ukoliko se odlučite za kupovinu automobila preko Porsche leasing-a, dobićete na poklon 4 Michelin zimske gume.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Novi šestocilindraši za Audi A5
Audi je je upotpunio ponudu motora za njihov novi kupe, model A5.
Radi se o dva nova 6-cilindrična motora: 2.7 TDI i 3.2 FSI, koji će biti upareni sa varijabilnom multitronic transmisijom.
Dizel motor zapremine 2.7 litra razvija 190 Ks i 400 Nm obrtnog momenta, a ove odlične specifikacije su praćene i skromnom potrošnjiom od 6,7 litara. Performanse su jednako impresivne i omogućavaju kupeu da ubrza do 100 km/sat za 7,6 sekundi i postigne maksimalnu brzinu od 232 km/sat.
Benzinski V6 motor je već dobro poznati iz drugih modela. 3.2 FSI razvija maksimalnih 265 Ks i 330 Nm obrtog momenta. Ubrzanje do 100 km/sat traje 6,6 sekundi, što prati i veća potrošnja od 8.7 litara na 100 km.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Bang & Olufsen ozvučenje za Audi A5 i S5
Kupci novog Audija A5 i njegovog sportske verzije S5 će moći da naruče i Bang & Olufsen ozvučenje, ukoliko to žele.
Poput nagrađivanih zvučnih sistema, koji se mogu poručiti pri kupovini A8, R8 i Q7 modela, kupci A5 će ubuduće moći da poruče zvučni sistem Bang & Olufsen kompanije, koja ga je projektovala specijalno za ovaj kupe.
Ovo ozvučenje je posebno projektovano kako bi se konfiguracija unutrašnjeg prostora u Audiju A5 u potpunosi popunila zvukom koji dolazi iz 14 zvučnika, čije su pozicije brižljivo isplanirane od Bang & Olufsen stručnjaka akustike. Sistem je ukupne snage 505W, a njime upravlja specijalni 10-kanalni DSP procesor. Kontrola audio sistemom je u potpunosi integrisana u MMI interfejs.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|