:: |
Autor |
Poruka |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
Strava je. Bice veliki uspeh, kao prosli samo jos vise! Mislim da ovaj jos bolje izgleda nego prosli...nemam reci.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
speedoje Upućeni član

 |
Godine: 42
Datum registracije: 24 Feb 2006 Poruke: 358

|
|
Lepo lepo, vidim da je i Bilstein umesao prste sto se vesanja tica, bice ovo bogami fin autic
|
|
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
speedoje je napisao/la sledeće: | vidim da je i Bilstein umesao prste sto se vesanja tica |
Da da, dobro si video
|
_________________
 |
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
Specijalna izvedba za oproštaj
No za brutalnu verziju imena Evolution IX MR FQ-360 (Mitsubishi Racing) morat ćete povući dobre veze jer je limitirana serija od 200 komada predviđena samo za određena tržišta. Tako se u Engleskoj, koja jednostavno obožava Mitsubishijeve Evolution modele, ovaj automobil može dobiti po cijeni od 34.539 funti (51.340 Eura). A specifikacije su zaista impresivne: 366 KS iz dvolitrenog turbo motora, 492 Nm i uporaba skupocjenog titana djelo su britanske divizije Ralliarta i tjuning majstora iz kompanije HKS. Sve to bit će vam dovoljno da na startu pobijedite i Porsche Carreru 4S jer Evo ubrzava do 100 km/h za samo 3.9 sekundi. Dodatno je poboljšan i ovjes s Eibach oprugama uz Bilstein amortizere, a tu je i nova generacija Super Active Yaw Controla.
Sve u svemu, pravi super Evo za oproštaj od devete generacije.[vidiauto.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
Još bolji Evo - X1
X Works Automotive koristeći znanja svojih stručnjaka modificira mitsubishijeve modele Evo i stvara vlastite sportske automobile, ovom je šasija napravljena od kompozitnih materijala temeljnih na ugljiku
Automobil pokreće Evoov 4-cilindrični 2,0-litreni turbo motor koji razvija snagu od 350 KS, ali se može doraditi kako bi proizvodio 500 KS. Važno je napomenuti kako X Works ima vlastiti sustav pogona na sva četiri kotača.
Upotreba lakih materijala je omogućila dizajnerima održati težinu automobila relativno malenom, dok je u isto vrijeme platforma ostala čvrsta i otporna. Ukupna težina automobila iznosi 1180 kg, dok će se proizvesti i lakša izvedba za stazu koja će težiti oko 1000 kg.
U ovaj coupe će se moći smjestiti dva putnika sprijeda i to u Recaro CS sjedala koja dolaze kao standardni dio opreme, dok će ostatak kabine biti spartanski uređen.
Projekt X1 se razvija zadnjih 30 mjeseci i uskoro će krenuti prodaja u britanskim Xtreme Automobiles salonima, a cijena će se vrtjeti oko 70.000 Eura. Nažalost ne postoje planovi o prodaji automobila izvan Ujedinjenog Kraljevstva.
Andrew Borrowman i Sean Prendergast, dvojac najzaslužniji za ovaj automobil, su znanje stjecali u Roveru, Panther Carsu, Grand Prix Engineering Servicesu i Prodriveu.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
bokiva39 Početnik Domaćeg.de

 |
Datum registracije: 04 Maj 2006 Poruke: 71

|
|
Jednom recju EXTRA kocija...exremno sportska linija...posticice veliki uspeh nesumnjivo..
|
_________________ Samo svemir i ljudska glupost su beskonacni mada za svemir nisam siguran. Albert Ajnstajn |
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|