:: |
Autor |
Poruka |
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
2009 Volvo S40
Nije uopšte neobično da predviđanja budućeg izgleda novih modela krenu dosta rano. Iako su često daleko od istinitih, izuzetno neobičan dizajn novog S40, koji je nagovestio nemački magazin Autozeitung, privukao je našu pažnju.
Novi S40 trebao bi se naći na tržištu krajem 2008 godine, a najdalje početkom 2009. godine. Neke od linija automobila na slici su poznate i podsećaju na XC60 SUV koncept. Iako nije potvrđena, postoji informacija, koju je preneo nešto ranije Automotive News, o tome da bi novi S40 trebao zameniti i S40 i S60 modele.
Od ostalih nagoveštaja treba pomenuti da bi novi S40 trebao narasti na 4,5 m (dimenzije u klasi BMW-a 3, Mercedesa C klase i Audija A4) smanjujući razliku u odnosu na trenutnih 4,58 m modela S60. To bi moglo značiti da će S40 koristiti platformu Fordovih modela Mondeo/S-Max, a ne Focusa kao što je to slučaj sa aktuelnim modelom. [nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Novi Volvo XC70 predstavljen u Ženevi
Stalni pogon na sva 4 kotača, 238 KS u benzinskoj ili 185 u dieselskoj izvedbi te ručni ili automatski mjenjači sa 6 stupnjeva prijenosa odlike su najnovijeg Volva iz obitelji XC
Volvo je na 77. ženevskom salonu automobila premijerno predstavio novi XC70. Uz V70, ovo je potpuno novi model koji se odlikuje snažnim motorima i pogonom na sva četiri kotača. Volvo XC70 će pokretati benzinski redni 6-cilindrični motor obujma od 3,2 l i snage od 238 KS (320 Nm) ili 5-cilindrični Common Rail koji razvija 185 KS te 400 Nm.
Uz vanjske dimenzije od 4840 x 1860 x 1605 mm koje mu osiguravaju prostranu unutrašnjost, novi Volvo dostiže 215 km/ uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,6 s (3.2) te 205 km/h uz 0-100 za 9,3 s (D5). Prijenos je stalni na sva 4 kotača s automatskomraspodjelom okretnog momenta između prednje i stražnje osovine te stražnjim diferencijalom s blokadom. Mjenjači su 6-stupanjski autom. (3.2) te 6-stupanjski ručni i autom. za model D5.
"Zamislite kako se udobno zavaljeni vozite na otvorenoj autocesti. Pogledate zatim kroz bočni prozor i ugledate kako vas na prljavom poljskom putu do vas sustiže automobil koji vas prestiže uz brdo podignute prašine. Upravo je to automobil kakav smo imali na umu kada smo počinjali s radom na dizajnu novog XC70", pojašnjava Stefan Jansson, voditelj projekta vanjskog dizajna automobila.
Duž bočnih strana automobila, kontrastne zaštitne površine zamijenjene su kromiranim dijelovima na podnožju vratiju kako bi naglasile atletsko držanje velikog i prostranog automobila koji se diči elegancijom i snagom.
Velike tamne plastične površine na sadašnjem XC70 modelu zamijenjene su obojanim površinama. U kombinaciji s istančanijim linijama i konturama te dinamičnijim stražnjim dijelom automobila, one novom XC70 daju elegantniji i raskošniji izgled.
Potpuno novi XC70 predstavlja skandinavski dizajn u svom najboljem svjetlu. Svaki je detalj dizajniran uz stopostotnu pažnju posvećenu čistim linijama i funkcionalnosti. Udobnost na prednjim sjedalima je vrhunska, a ploča s instrumentima dizajnirana je uz maksimalnu ergonomičnost. Uz to je prirodno elegantna, s tankom središnjom konzolom i audio sustavom visoke razine.
Volvo XC70 na naše će tržište stići pred kraj godine, no već nakon ljeta možemo očekivati karavan V70.[autonet.hr-direktno iz Zeneve]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Mmm...Ovaj XC70 mi izgleda bas lepo.Volvo proizvodi kvalitetne automobile i ne sumnjam da ce ovo biti odlicna masina.
|
_________________ Master |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Volvo serije 200 Auto koji je nadživio nasljednika
Volvo slovi kao jedna od najpouzdanijih marki na tržištu. Taj ugled ponajviše duguje modelu 240/260 – autu koji se nastavio proizvoditi i nakon što se prestao proizvoditi model koji ga je naslijedio!
Sedamdsete su godine prošlog stoljeća. Volvo dobar dio svoje proizvodnje izvozi izvan tadašnje Europske zajednice. Kako bi izgradio što bolje uporište na domaćem terenu, Volvo je 1972. godine napravio istraživačko vozilo VESC (Volvoov eksperimentalni sigurnosni automobil), kojemu je bio cilj – kako i možete zaključiti po imenu - napraviti što sigurnije vozilo s tadašnjom tehnologijom. VESC je zapravo bio pokretni laboratorij, imao je ugrađen ABS, zračne jastuke i teleskopske branike (1972.!). Iskustvo stečeno kroz VESC ugrađeno je 1974. u Volvo 240/260.
Dizajn poslije svega!
Volvo 240 je bio zamišljen prvenstveno kao siguran auto – od 1974. pa sve do 1993. u Sjedinjenim državama nitko nije poginuo u tom automobilu! Ironično, s vremenom je ta činjenica poticala nesigurne i loše vozače da nabavljaju 240-icu, pa je s vremenom u tim autima ginulo i do 100 ljudi godišnje – ipak nikakav auto ne može kompenzirati lošeg vozača!
Drugi zahtjev pred 240-icom bila je funkcionalnost – njena prostranost bilo u karavanskoj, bilo u limuzinskoj izvedbi bila je mamac mnogim američkim i europskim obiteljima s više djece ili malom djecom, liječnicima, majstorima, akviziterima – svima koji su trebali pouzdan auto s puno prostora u kabini i prtljažniku (33% proizvodnje bili su karavani).
Dizajn je bio sve samo ne na razini pouzdanosti i funkcionalnosti: Volvo 240 krasi nekoliko nadimaka, među kojima su najčešći "cigla s kotačima", "građen kao tenk" te "kyrpä" – prvi nadimak se kasnije dugo godina zadržao za sve Volvoe, a što znači posljednji nadimak na švedskom, potražite na nekoj tražilici – mi smo pristojni novinari!
Krizi usprkos
Iako se pojavio u najgore moguće vrijeme – za velike naftne krize 1970-ih, model 240 podignuo je proizvodnju na rekordnu razinu u dotadašnjoj povijesti Volvoa, a SAD su postale najveće tržište za taj model. Model 240 pokretali su 4-cilindarski motori, a 260 6-cilindarski (treća znamenka u nazivu modela označavala je broj vrata: limuzina - 4, coupé - 2 ili karavan - 5). Motor je smješten sprijeda, a pogon je na stražnje kotače. 240 se proizvodio u šest različitih izvedbi, a 260 u dvije. Automobil je već u sedamdesetim godinama bio opremljen trostaznim katalizatorom, koji je uklanjao 90% štetnih tvari iz ispušnih plinova, a od 1975. imao je i lambda-sondu.
Motor koji se najčešće vezuje uz seriju 200 je "crveni blok" (B21), obujma 2,1l i snage od 98 do 107 KS, poznat po svojoj robusnosti. 1981. dolazi motor s turbo-punjačem, a dvije godine kasnije motor B23. U seriju 200 se ugrađivao i V6 (B27 i B28) od 2,8 litara, koji je bio sklon habanju bregaste osovine, te je u prosjeku trajao niti 200.000 km. Tome usprkos, gospodin De Loeran je taj motor ugrađivao u svoj DMC 12.
Đekna još nije…
Volvo je nakon prvih osam godina proizvodnje, logično, pripremio zamjenu za seriju 200 – seriju 700, no kako se serija 200 dobro prodavala nije se odredio neki točan datum gašenja proizvodnje. 'Dvjestotka' se nije dala samo tako, pa kada je 1992. seriju 700 zamijenila serija 900, 240-ke su još godinu dana izlazile sa trake. Tako da je Volvo serije 200 u 19 godina proizvodnje, bio proizveden u 2,8 milijuna primjeraka, a u 21 godinu od predstavljanja stekao je znatno više obožavatelja širom svijeta.
Ali ni to nije sve. I nakon prestanka proizvodnje 1993. godine, model 240 bio je još veoma tražen na tržištu rabljenih automobila, prvenstveno kada su roditelji tražili jeftini auto u kojima njihova djeca mogu učiti vožnju, uz mali rizik da će nastradati ili da će ih auto ostaviti na cesti.
I zanimljivost za kraj
Iako ni u jednom filmu nije "oživio" poput VW Bube, niti ga je vozio James Bond, Volvo 240 jedan je od najčešće prikazivanih automobila u američkoj filmskoj i TV industriji. Iako bez neke vjerodostojne potvrde, na Internetu se može naći i podatak da je Volvo serije 200 odnio najviše nagrada u povijesti auto-industrije.[vidiauto]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
2007 Volvo XC70
Novi XC70 je donosi bolje sigurnosne sisteme, bolje vozne karakteristike van put i više prostora za putnike i prtljag.
Nova generacija XC70 modela će svojim kupcima ponuditi značajno bolje performanse zahvaljujući snažnom rednom šestocilindričnom benzinskom motoru zapremine 3,2l i rednom petocilindričnom turbo dizel motoru zapremine 2,4l.
Dizel motor sa oznakom D5 razvija 185KS i 400Nm uz pomoć dve bregaste u glavi, četiri ventila po cilindru, elektronski kontrolisanog turbo punjača i modernog multi point ubrizgavanja. Volvo XC70 opremljen sa D5 motorom ubrzava od 0 do 100 kmč za 8,8 sekundi (u kombinaciji sa manuelnim menjačem) i postiže maksimalnih 210 kmč. Kupci uz ovaj motor mogu da poruče šestostepeni manuelni menjač ili Volovo-ov Geartronic automatski menjač sa šest brzina.
Benzinski motor zapremine 3,2l se proizvodi u Velsu, Engleska i razvija 238KS i 320Nm. Blok motora je izrađen od aluminujuma i u kombinaciji sa veoma kompaktnim pakovanjem veoma malo utiče na raspored težine u XC70 i minimalno utiče na vozne karakteristike. Motor je opremljen sa dve bregaste u glavi i 24V, a tu je i Volvo sistem za promenu režima rada bregastih (CPS – Cam Profile Switching) što omogućava još bolje performanse motora. Ovaj model se isporučuje isključivo sa Geartronic menjačem i od 0 do 100 kmč ubrzava za 8,1 sekundu uz maksimalnih 215 kmč.
XC70 se odlikuje odličnim performansama na i van druma, a sama šasija je u odnosu na prethodnu daleko čvršća – 15% više torzione čvrstine. XC70 je opremljen DSTC sistemom (Dynamic Stability And Traction Control), koji integriše sisteme za stabilnost i kontrolu proklizavanja u jednu celinu.
Ovaj model karakteriše povećani “klirens” koji sada iznosi 74mm više od standardnog V70 modela, tj. ukupno 210mm. Za pomoć vozačima pri kretanju nizbrdo je zadužen sistem HDC (Hill Descent Control), koji automatski obezbeđuje optimalnu brzinu kretanja u odnosu na ugao nagiba. Naravno, sličan sistem pomaže prilikom starta na uzbrdici, kada se elektro parkirkna kočnica automatski odbravljuje kada vozač krene i time onemogućuje vraćanje automobila unazad.
XC70 nudi 55l više prtljažnog prostora u odnosu na prethodnika, što ukupno iznosi 575l. Ukoliko se preklopiva sedišta obore, ta zapremina će drastično biti povećana. Sedišta i nasloni se mogu pomerati i sklapati u raznim kombinacijama.
[nacionalnaklasa]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|