:: |
Autor |
Poruka |
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Sta mislite o Loganu,imate li iskustva s njim,mislite li da opravdava cenu tj odnos cena/kvalitet???
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
dacija ce nakon ulaska Rumunije u EU kod nas poskupeti za 25% jer ce se gledati po novim porezima i carinama koja vaze za uvoz automobila iz EU,...
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
biske Upućeni član
|
Godine: 41
Datum registracije: 09 Maj 2005 Poruke: 369 Mesto: mirijevo
|
|
radio sam do sada jednu i to prijatelji nema veze sa renoom sem motora limarija je krs i mislim da je cena od 8500 evra velika jer bole je kupiti dobrog polovnjaka nego daciu novu
|
|
|
|
|
|
speedoje Upućeni član
|
Godine: 42
Datum registracije: 24 Feb 2006 Poruke: 358
|
|
Vozio sam se jednom dacijom logan, auto je prostran unutra ali bre imao sam utisak da se vozim u kamionu, tako mi nekako strcao auto, nem pojma. U svakom slucaju pre yuga em jeftiniji em delovi koji mogu da se kupe na kiosku kud ces bolje
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Renault ulaže 100 milijuna Eura u rumunjsku Daciu
Veliko ulaganje s ciljem povećanja obujma proizvodnje s 235 na 350 tisuće primjeraka godišnje do 2008. U prosincu je pick-up, temeljen na Renaultu 12, zauvijek napustio proizvodni program Dacije
Dacia će 18. prosinca 2006, započeti radove kako bi premašila kapacitet proizvodnje tvornice u Pitestiju s 235.000 vozila godišnje krajem 2006. na 350.000 vozila u 2008. Radovi u koje je uloženo oko 100 milijuna Eura omogućit će povećanje kapaciteta prešanja, izgradnju novih prostora za lakirnicu, kao i povećanje prostora za lakirnicu i montažu.
Tvornica u Pitestiju trenutno proizvodi Logan Berline i Logan MCV, a početkom 2007. ovdje će započeti i proizvodnja inačice gospodarskog vozila iz programa Logan. U petak 8. prosinca 2006, linije za montažu u tvornici Dacia proizvele su posljednji pick-up, vozilo proizašlo s modela Renault R12.
Zbog radova tempo proizvodnje će privremeno biti prilagođen, a proizvodnja Logana limuzine bit će obustavljena osam dana do kraja godine. Od početka veljače 2007. proizvodnja Logana MCV povećat će se s 250 na 300 vozila dnevno, što će smanjiti rok isporuke na koju se sada čeka oko dva mjeseca.
izvor:autonet.hr
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Dacia predstavila Logan Van
Logan Van je treće vozilo iz X90 programa i prvi mali Van rumunskog proizvođača.
Automobil će se proizvoditi u fabrici Pietesti ( Rumunija), a prodaja počinje u Rumuniji i susednoj Bugarskoj već u februaru. Tek krajem ove godine automobil će se naći i na ostalim tržištima.
Logan Van je početak modernizacije komercijalnog programa Dacia-e i deo šireg programa ekspanzije na međunarodna tržišta. Vozilo je namenjeno manjim preduzetnicima, trgovcima, ali i za opremanje srednjih i velikih voznih flota.
Maksimalni proizvodni kapacitet za novi Van je 200 vozila dnevno. Dacia Logan Van je nastao na bazi model MCV što je omogućilo da se troškovi razvoja i proizvodnje svedu na minimum. Troškovi razvoja iznosili su ukupno oko 154 miliona evra. Logan Van je proizvod i bogatog iskustva Renault grupe sa komercijalnim vozilima .
Automobil je projektovan za veoma promenljive, pa čak i ekstremne uslove, a tome posebno doprinose jednostavni i robusni materijali koji su postali obeležje Logan familije.
U Rumuniji u Bugarskoj Logan Van će biti raspoloživ kupcima sa dva benzinska motora: 1.4 MPI sa 55 kW i 1.6 MPI sa 64 kW i jednim dizelom - 1.5 dCi sa 50 kW. Radi se naravno o motorima poreklom iz Renaulta. Logan Van je nasledio isti nivo aktivne i pasivne sigurnosti od model MCV - karavan.
Verovatno radi uštede i Van verzija poseduje ista zadnja vrata kao i putnička MCV verzija. Ova vrata ipak omogućavaju lak pristup utovarnom prostoru sa obe strane za razliku od konkurencije koja uglavnom dopušta prilazak samo sa jedne strane uz pomoć velikih kliznih vrata. Pristup zadnjem delu je moguć uz pomoć asimetrično podeljenih vrata 1/3-2/3.
Kompletna struktura model MCV je dizajnirana sa namerom da lako i jeftino bude prilagođen komercijalnoj upotrebi. Robusnost oba vozila jeste rezultat pomenute želje da posluži u komercijalne svrhe, ali bez žrtvovanja putničkog komfora i voznih performansi tako da su oba vozila dobila pozitivnu osobinu više. Struktura vozila dozvoljava utovar do 800 kg tereta u Logan Van što ga svrstava u sam vrh komercijalnih vozila ove kategorije. Kada je u pitanju zapremina utovarnog prostora Van raspolaže sa 2,5 m3, što je izuzetna cifra kada je u pitanju kategorija kojoj pripada. Sve ovo je raspoloživo kupcima po izuzetno atraktivnoj ceni koja iznosi u Rumuniji, sa plaćenim taksama 6700 evra.
Od svog predstavljanja Logan je privukao pažnju velikog broja kupaca širom sveta. Trenutno se prodaje u 51 zemlji i preko 415.000 vozila je prodato od septembra 2004. do kraja decembra 2006. godine (22,833 u 2004, 144,969 u 2005. i 247,514 u 2006).
Tokom 2006. Logan program je doživeo par ključnih razvojnih promena: dostupnost dizel motora od marta, predstavljanje Logan nove kolekcije u septembru, zatim predstavljanje Prestige verzije i novog motora 1.6 16V. U oktobru je predstavljen Logan MCV u Rumuniji i Bugarskoj. Kombinovana prodaja novog karavana u Rumuniji I Bugarskoj u periodu od oktobra do kraja decembra iznosila je 3864 vozila.
Od januara do juna 2007. Logan MCV će biti dostupan i u ostatku evrope, kao i u Turskoj, Alžiru i nekim afričkim zemljama, kao i tržištima Bliskog Istoka.
Logan je vodeći model marke Dacia osim u Rusiji, Kolumbiji, Venecueli i Ekvadoru, gde se prodaje kao Renault. Tržišta na kojima se Logan najbolje prodaje su Rumunija, Rusija, Francuska, Maroko, Alžir, Turska, Kolumbija, Španija, Nemačka i Ukrajina. Od predstavljanja u decembru 2004. na putevima Rumunije našlo se preko 200.000 Logana. U Rusiji gde je počela prodaja u julu 2005. broj prodatih automobila Renault grupe dostigao 72.484 vozila u 2006., što je rast od 148 posto u odnosu na 29.177 vozila iz 2005. U 2006. godini Logan je činio 68 posto prodaje (49323) vozila Renault Grupe u Rusiji. U Francuskoj je prodato 28.592 Logana od juna 2005. godine.
Logan se trenutno prodaje u Rumuniji, Rusiji (od aprila 2005). Maroku, (od juna 2005.) i Kolumbiji (od jula 2005). Još uvek se očekuje početak proizvodnje u Iranu, Brazilu i Indiji tokom druge polovine ove godine.[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Planovi Renoa i Dacie za 2007.
Renault, Dacia
Na samom početku godine na europsko tržište dolazi Dacia Logan karavan u izvedbi sa sedam sjedala i povoljnom cijenom ispod 9.000 Eura za maksimalnih 2350 litara obujma prtljažnika ili sedam sjedala. Motori su snage od 68 do 105 konjskih snaga. Nakon 14 godina Twingo će dobiti potpuno novog nasljednika u koji će se ugrađivati i dieselski motor. Auto je dugačak oko 3,6 m. Krajem godine Renault će predstaviti i treću generaciju Lagune kao kombilimuzinu, coupe i karavan. Ujedno se uvodi i novi 3-litreni diesel s 220 KS.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Novi Logan za manje od 4000 evra
Izvršni direktor Renaulta, Carlos Ghosn, je izjavio da će naredna generacija Logana biti prodavana za manje od 5000 dolara na novim svetskim tržištima. Renault će se nadmetati sa markama poput Tojote, indijske Tate i Hjundaija, a svi oni žele da uđu na pomenuta tržišta izuzetno jeftinih automobila.
Ciljna cena za novi Logan biće između 2000 i 4000 evra, ali cifra će sigurno biti veća od procenjene. Niska cene naravno znači da će na putu ka proizvodnji takvog automobila mnoge "prečice" biti napravljene, a Ghosn je to i potvrdio rekavši da automobil neće biti prodavan na tržištima koja imaju strožije standarde po pitanju sigurnosti. Renault će se najviše koncentrisati na velika tržišta poput Kine i Indije.
Ghosn je odbio da otkrije pod kojim znakom će se Logan pojaviti i da li će Nissan pomoći u ovoj operaciji.[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|