:: |
Autor |
Poruka |
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
9.etapa
Devetu etapu je obelezilo brdo preokreta u klasi automobila koji su se nastavili jos od juce kad je na 8 etapi Sainz imao mehanickih poteskoca(kvar na POWER STEERINGU) i par zaglavljivanja nakon cega je izgubio prvo mesto u generalnom plasmanu.
danas je sve pocelo super po Folksvagen ali onda je na pola etape De Villiers koji je bio prvi u generalnom plasmanu posle jucerasnjih Sainzovih poteskoca morao da stane zbog kvara na turno punjacu,tako da je vodecu poziciju na ostatku etape preuzeo Sainz.Medjutim na oko 325-om kilometru i Sainz je morao da stane usled kvara elektornike.Tako da su sada prva 2 mesta u generalnom plasmanu pripala Micubisiju...
Motori:1.Janis Vinters(LET) {KTM} 06h08m51s;2.Cyril Despres(FRA) {KTN} +7m31s;3.Marc Coma(ESP) {KTM} +7m53s
Generalni plasman:1.Marc Coma(ESP) {KTM} 36h41m31s;2.Cyril Despres(FRA) {KTN} +54m36s;3.David Casteu(FRA0 {KTM} +01h11m15s
Automobili:1.Jean Louis Schlesser(FRA) {SCHLES-FORD-RAID} 05h32m03s;2.Luc Alphand(FRA) {MITSUBISHI} +13s;3.Stephanie Peterhansel(FRA) {MITSUBISHI} +4m14s
Generalni plasman:1.Stephanie Peterhansel(FRA) {MITSUBISHI} 33h43m23s;2.Luc Alphand(FRA) {MITSUBISHI} +7m50s;3.Nasser Saleh Alattiyah(QAT) {BMW} +1h23m21s
Kamioni:1.Wulfert Van Ginkel(UNK) {GINAF} 06h47m47s;2.HAns Stacey(HOL) {MAN} +12m28s;3.Ales Loprais(CZE) {TATRA} +13m20s
Generalni plasman:HAns Stacey(HOL) {MAN} 38h36m01s;2.Ilgizar Mardeev(RUS) {KAMAZ} +03s07m11s;3.Wulfert Van Ginkel(UNK) {GINAF} +04h18m54s.
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Penalizacija za Alattiyah-u
Nasser Saleh Alattiyah(QAT) {BMW} je dobio penalizaciju od 40minuta zbog prebrze voznje na danasnjoj etapi tako da je sa 3. pao na 4. mesto u generalnom plasmanu.
Ovom penalizacijom je profitirao Jean Louis Schlesser(FRA) {SCHLES-FORD-RAID} koji se sada nasao na 3. mestu u generalnom plasmanu...
Sada generalni plasman automobila izgleda ovako:
1.Stephanie Peterhansel(FRA) {MITSUBISHI} 33h43m23s;
2.Luc Alphand(FRA) {MITSUBISHI} +7m50s;
3.Jean Louis Schlesser(FRA) {SCHLES-FORD-RAID} +01h25m32s
4.Nasser Saleh Alattiyah(QAT) {BMW} +02h02m21s
5.Hyroshi Masuoka(JAP) {MITSUBISHI} +02h13m44s
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
17/01/2007 | Izvor: B92
Pariz-Dakar: Itijah ušao u istoriju
Vozač BMW-a Naser Al-Itijah ušao je u istoriju Relija Pariz-Dakar, kada je u utorak postao prvi vozač iz Katara, koji je osvojio jednu od etapa tog prestižnog takmičenja.
36-godišnji Al-Itijah je zauzeo prvo mesto na 400. kilometara dugoj 10. etapi, koja je vožena oko mesta Nema u Mauritaniji. Vozač iz Katara je fantastičnom vožnjom na 10. etapi stigao do četvrtog mesta u generalnom plasmanu.
Drugo mesto zauzeo je Japanac Hiroši Masuoka u Micubišiju sa 28 sekundi zaostatka, dok je vozač Folksvagena Mark Miler bio treći.
Četvrtu poziciju zauzeo je višestruki šampion, Francuz Stefan Peterhansel sa preko dva minuta zaostatka, ali je vozač Micubišija, bez obzira na današnji zaostatak, uspeo da poveća vodjstvo u ukupnom poretku na nešto manje od 10 minuta u odnosu na klupskog kolegu iz Micubišija Luka Alfana.
Ukupan poredak, automobili:
1. Peterhansel (fra) mitsubishi 37:35:19
2. Alphand (fra) mitsubishi + 00:09:56
3. Schlesser (fra) schlesser bmw + 01:30:50
4. Al attiyah (qat) bmw + 02:00:13
5. Masuoka (jap) mitsubishi + 02:12:04
........................................................
U konkurenciji motocikala, takođe je došlo do iznenađenja, nakon što je etapa pripala Portugalcu Elderu Rodrigezu. To je druga pobeda ove godine za vozača Jamahe.
Drugo mesto pripalo je Špancu Marku Komi na KTM-u, koji je, ipak, produžio prednost u ukupnom poretku na nešto manje od 55 minuta u odnosu na drugoplasiranog Francuza Sirila Diprea (KTM).
Ukupan poredak, motocikli:
1. Coma (esp) ktm 40:55:10
2. Despres (fra) ktm + 00:54:43
3. Casteu (fra) ktm + 01:15:12
4. Blais (usa) ktm + 01:40:37
5. Ullevalseter (nor) ktm + 02:12:20
......................................................................
U konkurenciji kamiona, etapa je pripala Holanđaninu Arjanu Bruveru (GINAF) koji je završio sedam i po minuta ispred Brazilca Andrea de Azeveda (TATRA) i devet i po minuta ispred Rusa Ilgizara Mardeeva (KAMAZ).
Vodjstvo u ukupnom poretku i dalje pripada Holanđaninu Hansu Stejsiju koji ima ogromnih 2 sata i 50 minuta prednosti u odnosu na drugoplasiranog Rusa Mardeeva.
U sredu je pauza na Reliju Pariz-Dakar, a takmičenje se nastavlja u četvrtak 746 kilometara dugom etapom od Ajuna do Kajea u Mauritaniji
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Sascha336 je napisao/la sledeće: | 17/01/2007 | Izvor: B92
Pariz-Dakar: Itijah ušao u istoriju
Vozač BMW-a Naser Al-Itijah ušao je u istoriju Relija Pariz-Dakar, kada je u utorak postao prvi vozač iz Katara, koji je osvojio jednu od etapa tog prestižnog takmičenja.
36-godišnji Al-Itijah je zauzeo prvo mesto na 400. kilometara dugoj 10. etapi, koja je vožena oko mesta Nema u Mauritaniji. Vozač iz Katara je fantastičnom vožnjom na 10. etapi stigao do četvrtog mesta u generalnom plasmanu.
Drugo mesto zauzeo je Japanac Hiroši Masuoka u Micubišiju sa 28 sekundi zaostatka, dok je vozač Folksvagena Mark Miler bio treći.
Četvrtu poziciju zauzeo je višestruki šampion, Francuz Stefan Peterhansel sa preko dva minuta zaostatka, ali je vozač Micubišija, bez obzira na današnji zaostatak, uspeo da poveća vodjstvo u ukupnom poretku na nešto manje od 10 minuta u odnosu na klupskog kolegu iz Micubišija Luka Alfana.
Ukupan poredak, automobili:
1. Peterhansel (fra) mitsubishi 37:35:19
2. Alphand (fra) mitsubishi + 00:09:56
3. Schlesser (fra) schlesser bmw + 01:30:50
4. Al attiyah (qat) bmw + 02:00:13
5. Masuoka (jap) mitsubishi + 02:12:04
........................................................
U konkurenciji motocikala, takođe je došlo do iznenađenja, nakon što je etapa pripala Portugalcu Elderu Rodrigezu. To je druga pobeda ove godine za vozača Jamahe.
Drugo mesto pripalo je Špancu Marku Komi na KTM-u, koji je, ipak, produžio prednost u ukupnom poretku na nešto manje od 55 minuta u odnosu na drugoplasiranog Francuza Sirila Diprea (KTM).
Ukupan poredak, motocikli:
1. Coma (esp) ktm 40:55:10
2. Despres (fra) ktm + 00:54:43
3. Casteu (fra) ktm + 01:15:12
4. Blais (usa) ktm + 01:40:37
5. Ullevalseter (nor) ktm + 02:12:20
......................................................................
U konkurenciji kamiona, etapa je pripala Holanđaninu Arjanu Bruveru (GINAF) koji je završio sedam i po minuta ispred Brazilca Andrea de Azeveda (TATRA) i devet i po minuta ispred Rusa Ilgizara Mardeeva (KAMAZ).
Vodjstvo u ukupnom poretku i dalje pripada Holanđaninu Hansu Stejsiju koji ima ogromnih 2 sata i 50 minuta prednosti u odnosu na drugoplasiranog Rusa Mardeeva.
U sredu je pauza na Reliju Pariz-Dakar, a takmičenje se nastavlja u četvrtak 746 kilometara dugom etapom od Ajuna do Kajea u Mauritaniji | Joj sale izem ti taj B92.Covek Se ne zove Itijah vec se pravilno pise Al Attiyah a cita se Al Atijah,i nije Dipre vec Despre(DESPRES) izem ti nase novinare
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Danas se nije vozio Dakar zbog pretnje teroristickim napadima...
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
21/01/2007 | Izvor: B92, zvanicni sajt
Peterhanselu Dakar reli
Stefan Peterhansel pobednik je Dakar Relija. On je u poslednjoj 15. etapi koja je vožena oko glavnog grada Senegala lagano održao stečenu prednost.
41-godišnji Francuz je tako pobedio zemljaka i klupskog kolegu iz Micubišija Lika Alfana za sedam minuta i 26 sekundi i pored činjenica da nijedan od dvojice najboljih vozača nije pobedio ni na jednoj pojedinačnoj etapi.
Peterhanselova pobeda je treća u poslednje četiri godine u konkurenciji automobila i deveta u njegovoj karijeri, jer je šest puta bio najbolji kao vozač motora.
U 15. etapi slavio je vozač Folksvagena Žinijel de Vije iz Južne Afrike sa dve sekunde prednosti u odnosu na klupskog kolegu Španca Karlosa Sainca.
U konkurenciji motorista drugi put u poslednje tri godine na Dakar Reliju slavio je 32-godišnji Francuz Siril Despre. On je vođstvo u generalnom plasmanu preuzeo u četvrtak, kada je Mark Koma doživeo udes.
Despre je u poslednjoj etapi zauzeo tek 56. mesto, a najbrži je bio Letonac Janis Vinters. Drugo mesto u generalnom poretku sa 34 minuta i 19 sekundi zaostatka zauzeo je David Kasto, dok je treći bio Amerikanac Kris Blejz.
Ovo je sedma uzastopna pobeda austrijskog proizvođača motora KTM-a, čiji su vozači ove godine na Dakar reliju zauzeli prve četiri pozicije.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
26/01/2007 | Izvor: B92, eurosport
Hakinen ostaje u DTM-u
Bivši svetski šampion F1 Finac Mika Hakinen saopštio je da će i naredne sezone voziti u DTM seriji za "Mercedes Benc".
38-godišnji vozač koji je prethodne sezone ponovo bio meta čestih špekulacija oko mogućeg povratka u F1, saopštio je da ostaje u timu i da očekuje trofejnu sezonu.
Njegov partnet u Mercedesu i ove sezone biće Bernd Šnajder.
Hakinen je u "DTM" seriju ušao 2005.godine, zabeležio je jednu pobedu, a prošlu sezonu završio je kao peti u generalnom plasmanu.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Najbrži na Sebring testu: Dyson Porsche
Posle tri dana zimskih testova na Sebringu, novi Dyson Racing Porsche RS Spyder je, usled odsustva P1 timova, postavio najbrže vreme i to poslednjeg, trećeg, dana testova.
Zimski trening na Sebringu je konačna priprema za ALMS timove pred prvu trku sezone, koja se vozi na istoj skoro 6km dugačkoj stazi. Vozači Dyson Racing tima su postavili najbrže vreme na trodnevnim testovima, a kako kaže Andy Wallace, vozač Dyson tima, Porsche RS Spyder je tako projektovan da je pravo uživanje voziti ga. Koliko je ovo značajan rezultat govori i činjenica da je Porsche isporučio automobile neposredno pred test, tako da su vozači po prvi put i seli za volan na testovima. Wallace je postavio i najbolje vreme - 1:46.983 minuta, odnosno prosečnih 199,707 kmč.
Odlične rezultate su ostvarile i posade koje voze Lola B05/40, kojeg pogoni Acura motor. Luis Diaz je, takođe, postavio svoje najbolje vreme tokom trećeg dana. Vreme od 1:47.006 je za samo 0,23 sekunde lošije od Dyson vozača. Penske vozači, su tokom tri dana konstantno vodili borbu sa dva pomenuta vozača, ali su na kraju morali da se zadovolje trećim najbržim vremenom sa 1:47.166. Nešto sporije su bile posade Andretti Green Racing i Highcroft Racing timova, koje nastupaju u Courage LC75 sa Acura motorima.
U GT2 klasi, najbrži su bili vozači Tafel Racinga, koji su nastupali sa Porsche 997 RSR vozilima. Vozači novog Porsche-a su postigli vreme od 2:01.678 i time uspeli da posadu Ferrari F430 Risi Competizione-a, pomere na drugo mesto.
Treće najbrže vreme su postavili vozači još jednog Porsche 997 modela, Flying Lizard Motorsports Johannes van Overbeek i Jorg Bergmeister.
Prva trka 2007 sezone se vozi 17. marta na Sebring International Raceway stazi, pod nazivom 55. Mobil 1 Twelve Hours of Sebring.
DAN 1
1. Penske Motorsports, Porsche RS Spyder (LMP2), 1:47.166 (124.293 mph)
2. Lowe's Fernandez Racing, Lola B05/40-Acura, 1:47.282 (124.159 mph)
3. Andretti Green Racing, Courage LC75-Acura (LMP2), 1:47.520 (123.884 mph)
4. Dyson Racing, Porsch RS Spyder (LMP2), 1:47.885 (123.465 mph)
5. Highcroft Racing, Courage C75-Acura (LMP2), 1:49.071 (122.122 mph)
6. Intersport Racing, Lola B05/40-AER (LMP2), 1:50.032 (121.056 mph)
7. Tafel Racing, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:02.198 (109.003 mph)
8. Risi Competizione, Ferrari 430 GT Berlinetta (GT2), 2:02.492 (108.742 mph)
9. Tafel Racing, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:02.704 (107.538 mph)
10. Panoz Team PTG, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.253 (108.070 mph)
11. Flying Lizard Motorsports, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:03.907 (107.500 mph)
12. Flying Lizard Motorsports, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.917 (107.491 mph)
13. Panoz Team PTG, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:04.386 (107.086 mph)
14. Robertson Racing, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:19.792 (100.922 mph)
DAN 2
1. Lowe's Fernandez Racing, Lola B05/40-Acura (LMP2), 1:47.503 (123.904 mph)
2. Penske Motorsports, Porsche RS Spyder (LMP2), 1:47.564 (123.833 mph)
3. Dyson Racing, Porsche RS Spyder (LMP2), 1:48.045 (123.282 mph)
4. Highcroft Racing, Courage LC75-Acura (LMP2), 1:48.388 (122.89 mph)
5. Andretti Green Racing, Courage LC75-Acura (LMP2), 1:48.537 (122.723 mph)
6. Intersport Racing, Lola B05/40-AER (LMP2), 1:49.826 (121.283 mph)
7. Tafel Racing, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:01.678 (109.469 mph)
8. Flying Lizard Motorsports, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:02.480 (108.752 mph)
9. Risi Competizione, Ferrari 430 GT Berlinetta (GT2), 2:02.549 (108.691 mph)
10. Tafel Racing, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:02.755 (108.509 mph)
11. Panoz Team PTG, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.273 (108.053 mph)
12. Panoz Team PTG, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:05.079 (106.493 mph)
13. Robertson Racing, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:06.403 (105.377 mph)
14. Flying Lizard Motorsports, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:07.432 (104.526 mph)
DAN 3
1. Dyson Racing, Porsche RS Spyder (LMP2), 1:46.983 (124.506 mph)
2. Lowe's Fernandez Racing, Lola B05/40-Acura (LMP2), 1:47.006 (124.479 mph)
3. Penske Motorsports, Porsche RS Spyder (LMP2), 1:47.314 (124.122 mph)
4. Andretti Green Racing, Courage LC75-Acura (LMP2), 1:47.386 (124.039 mph)
5. Highcroft Racing, Courage LC75-Acura (LMP2), 1:48.438 (122.835 mph)
6. Intersport Racing, Lola B05/40-AER (LMP2), 1:50.456 (120.591 mph)
7. Flying Lizard Motorsports, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:03.212 (108.106 mph)
8. Panoz Team PTG, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.317 (108.014 mph)
9. Panoz Team PTG, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.602 (107.765 mph)
10. Risi Competizione, Ferrari 430 GT Berlinetta (GT2), 2:04.171 (107.271 mph)
11. Flying Lizard Motorsports, Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.563 (106.934 mph)
12. Robertson Racing, Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:08.943 (103.301 mph)
[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
FIA GT: Najboljima pozivnica za 24 časa Le mans-a
Automobile Club de l'Oueste objavio je da su dva najbolja tima u GT1 i GT2 klasama FIA GT šampionata dobila poziv da nastupe u okviru prestižne trke 24 časa Le mans-a.
Timovi koji su dobili pozivnice su :Vitaphone Racing Team i Aston Martin Racing BMS u GT1 klasi, a AF Corse i Scuderia Ecosse u GT2 klasi.
Za malobrojne poklonike ovog takmičenja na našim prostorima objavljujemo i kalendar za novu sezonu koja počinje u Kini.
25/03/2007 Zhuhai
06/05/2007 Silverstone
20/05/2007 Bucharest
24/06/2007 Monza
08/07/2007 Oschersleben
29/07/2007 Spa-Francorchamps
08/09/2007 Adria
23/09/2007 Brno
30/09/2007 Nogaro
21/10/2007 Zolder
[nacionalnaklassa.com]
WTCC: Potvrđen nagradni fond za Yokohama Trophy
Potvrđene su nagrade za nezavisne timove koji će se takmičiti u okviru FIA WTCC šampionata naredne sezone.
Nagrade su namenjene za nezavisne vozače koji će se takmičiti za Yokohama Independent Trophy. Za svaku trku je pripremljen nagradni fond od 32.000 evra za 6 najboljih vozača, koji će biti rangirani na osnovu zbira broja poena iz dve trke koje se voze u okviru trkačkog vikenda.
* €12,000 za 1. mesto
* €8,000 za 2. mesto
* €5,000 za 3. mesto
* €3,000 za 4. mesto
* €2,000 za 5. mesto
* €2,000 za 6. mesto
Sistem bodovanja će biti identičan onom za FIA WTCC:10 poena za 1 mesto, 8 za 2 mesto, 6 za 3 mesto, 5 za 4 mesto, 3 za 6 mesto, 2 za 7 mesto i 1 za 8 mesto, sa napomenom da će dvostruki broj poena biti dodeljen na dve trke poslednjeg trkačkog vikenda.
Prethodni pobednici WTCC trofeja za nezavisne vozače bili su Marc Hennerici (Wiechers Sport BMW 320i) u 2005. i Tom Coronel (GR Asia SEAT León) prošle godine.[nacionalnaklasa.com]
Rossi i Yamaha zajedno u 2007. i 2008.
Yamaha Motor Company Ltd. je potpisala ugovor sa Valentino Rossi-jem, pa će italijan voziti za ovu marku i tokom naredne dve sezone.
Valentino Rossi, 28-godišnji italijanski vozač motorcikala, će u predstojećim sezonama nastupati na novom, Yamaha MotoGP motorciklu sa motorom zapremine 800 ccm. Jedan od velikih razloga za nastavak saradnje je veliko angažovanje Rossi-ja na razvoju novog modela, pored ostalih zasluga harizmatičnog italijana.
Direktor Yamaha Motor Racing, Lin Jarvis je izjavio: "Oduševljeni smo što možemo da potvrdimo da će saradanja sa Valentinom biti nastavljena po petu godinu uzastopno, a veoma je značajno to što smo uspeli da finaluzjemo sve dogovore pred početak sezone 2007. Sada će Valentino imati samo jedan posao na umu - ponovno osvajanje MotoGp titule!"
Rossi je izjavio: "Veoma sam zadovoljan što sam produžio ugovor sve do kraja 2008. i sada mogu da se koncentrišem isključivo na trke u predstojećoj sezoni. Prošle godine smo uspeli da se približimo tituli, na iznenađenje većine posmatrača šampionata i pokazali da smo fantastičan tim. Ovo je jedan od navećih razloga zašto sam želeo da ostanem sa Yamah-om. Polažem dosta nade u novi motor, u čiji sam razvoj uložio sam dosta rada, i ubeđen sam da imamo odlične šanse za osvajanje titule."[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Snažnija postava u Cadillac timu za SCCA 2007
U američkom SCCA takmičenju Caddilac za predstojeću sezonu sprema dva Caddilac CTS-V modela, koje će voziti dva šampionska vozača.
Caddilac tim u svojim redovima ima SCCA šampione iz sezona 2005. i 2006. Lawson Aschenbach, šampion iz 2006 u SPEED GT klasi, kao i Andy Pilgrim, šampion 2005 u SPEED GT klasi. Vozači će tokom sezone 2007. braniti boje ovog fabričkog tima, koji za sezonu 2007 ima nove sponzore i druge boje. Zvanično predstavljanje tima i vozila za predstojeću sezonu je održano na Caddillac Mobil 1 Super Bowl Celebrity Grand Prix karting trci u Majamiju, 3. februara.
Početak sezone u 2007 SPEED World Challenge GT takmičenju je na 12 časova Sebringa, 16. marta 2007. [nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
WTCC: Sve intenzivnija testiranja
Nakon Valensije, WTCC timovi testove su nastavili na stazi Valelunga u Italiji. Vreme je bilo sunčano prvi dan, ali je drugi dan počela da pada kiša.
BMW timovi Nemačka i Italija-Španija obavili su prve testove BMW-a 320si za novu sezonu u Italiji. Za BMW tim Nemačka vozili su Jörg Müller i Augusto Farfus, dok su za BMW Španija vozili Alessandro Zanardi i Félix Porteiro.
Prema izveštajima sa staze, Farfus je bio nekoliko desetinki brži od ostala tri vozača.
Nezavisni tim Proteam Motorsport priključio se takođe testovima. Sergio Hernández je vozio tokom prvog dana testiranja, dok ga je drugi dan zamenio kolega Luca Rangoni.
Testiranje je nastavljeno od 19. do 23. na stazi Zandvoort i to Chevrolet do 19. do 21., BMW tim Nemačka (20. do 21.), BMW tim Italija-Španija (19. do 20.) i Seat Sport od 2. do 23[naccionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Pavlović za MONDO: Cilj-titula u seriji Reno
Cetvrtak, 22. februar 2007. 14:49
Najbolji srpski automobilista Miloš Pavlović već uveliko se sprema za novi šampionat Svetske serije Reno u kojoj će nastupati u novoj sezoni. Pavlović svakodnevno provodi šest do sedam sati na treninzima kako bi u top formi dočekao start sezone, polovinom aprila u Monci.
Ugovor potpisan u januaru sa Drako timom omogući će mu da prvi put u karijeri početak šampionata dočeka mirno, bez trzavica, pre svega zahvaljujući podršci Vlade Srbije, odnosno Ministrastvu za prosvetu i sport i sponzorima Naftnoj industriji Srbije, Telekomu Srbija i Dunav osiguranju.
"Prvi put u karijeri uoči ovogodisnje sezone mogu da kažem da smo sve obavili na vreme. Pul sponzora iz Srbije omogućio mi je da potpišem ugovor sa jednom od vodećih ekipa u šampionatu - ekipom Drako. Veoma sam zadovoljan zbog toga i smatram da ću rasterećenije početi sezonu, ostvariti dobre rezultate i naravno maksimalno se potruditi da opravdam poverenje svojih sponzora", rekao je na početku razgovora za MONDO Miloš Pavlović.
Posle višegodišnjih poteškoća Pavlović je konačno dobio punu podršku matične zemlje, nakon čega sada u potpunosti može da se posveti pripremama za novi šampionat.
"Veoma mi je drago što konačno imam priliku da se na pravi način spremim za novu sezonu, a od presudnog značaja je to što je Srbija stala iza mene i praktično je moja država postala moj glavni partner. To je bio presudan momenat u mojoj karijeri, jer da se to nije desilo ja više ne bih bio profesionalni vozač", istakao je Pavlović.
Iako već ima iskustvo nastupa u Svetskoj seriji Reno, Miloš tvrdi da ga čeka žestoka borba ove sezone, ali uprkos tome, on je potpuno spreman da se uključi u trku za titulu i silno motivisan da se dokaže.
"Drako je veoma organizovan tim. Za njih sam prošle godine nastupao na tri poslednje trke. Dva puta sam uspeo da se popnem na pobedničko postolje na trkama u Le Manu i Doningtonu. Ove godine konkurencija će biti veoma jaka, možda i najveća ikada u ovoj kategoriji. Tu će biti nekoliko vozača koji već nastupaju kao treći vozači u ekipama Formule 1, ali bez obzira na to, ja sam spreman da se uključim u trku za titulu. To je moj cilj", izjavio je Pavlović, dodajući da će se favoriti za prvo mesto izdvojiti već posle dve ili tri trke, tako da će vrlo brzo imati uvid ko će mu biti najveći rivali.
Za ekipu Drako zajedno sa Milošem nastupaće i Španac Alvaro Barba.
„Barba takodje ima iskustvo nastupa u šampionatu Reno, poznajemo se i vozili smo zajedno. Moje je da se maksimalno pripremim i potpuno spreman dočekam start nove sezone. Na trkama će se videti kako ćemo funkcionisati u tandemu", dodao je vozač Drako tima, koji će ove sezone u šampionatu nastupati na devet staza, odnosno 17 trka.
Značajan susret sa Eklstonom
Veliku pažnju javnosti privukao je iznenadni susret vlasnika Formule 1 Bernija Eklstona, premijera Srbije Vojislava Koštunice i Miloša Pavlovića u Beogradu sredinom januara.
"To je bio veoma prijatan susret i vrlo sam zadovoljan što sam dobio priliku da se sretnem sa gospodinom Eklstonom. Na sastanku se razgovaralo o razvoju autosporta u Srbiji i sporta generalno. Taj susret je bio od velikog značaja za mene. Ipak, bez obzira na ovo, ja sam u ovom trenutku u potpunosti okrenut nastupima u ovoj sezoni".
Milošu ne manjka motiva budući da dobri rezultati u Svetskoj seriji Reno mogu da mu otvore vrata najkvalitetnijeg svetskog takmičenja - Formule 1, za koju je još davno dobio potrebnu superlicencu.
Pobedniku Svetske serije Reno zagarantovan je probni test u ekipi Reno Formule1, što potvrdjuje da se prolaz u najelitniju konkurenciju može obezbediti i dobrim rezultatima. Nije redak slučaj da su neki vozači svojim dobrim vožnjama uspeli da skrenu pažnju F1 timova i na taj način otvorili vrata "najbržeg cirkusa na svetu".
Alonso i Raikonen favoriti za titulu u F1
Baš kao i takmičenje u Svetskoj seriji Reno, i nova sezona Formule 1 biće izuzetno zanimljiva, budući da je odlaskom sedmostrukog šampiona Mihaela Šumahera završena jedna era u tom sportu.
"Nova sezona Formule 1 biće veoma zanimljiva. Naime, glavni konkurenti ostaju Fernando Alonso i Kimi Raikonen, koji će imati isti izazov da se dokažu u novim ekipama - Meklarenu i Ferariju. Od presudnog značaja biće njihovo snalaženje u novim ekipama. Ko se pre privikne na nove uslove imaće veću šansu da ostvari boljie rezultate. Prema mom mišljenju Španac je u prednosti, ali i Finac ne zaostaje, jer će se Ferari maksimalno potruditi da mu obezbedi idealne uslove. Raikonen možda neće 2007. osvojiti titulu, ali će sigurno jednog dana biti šampion Formule 1", tvrdi mladi Beogradjanin.
Uprkos brojnim obavezama koje mu nisu dozvoljavale poslednjih godina da mnogo prati stanje u srpskom autosportu, Pavlović tvrdi da u našoj zemlji postoje mladi i talentovani vozači.
"U Srbiji sigurno ima potencijala, ali ovaj sport nije dovoljno razvijen i ne postoje pravi uslovi za napredak što predstavlja veliki problem. Ipak, želeo bih svojim primerom da podstaknem mlade vozače da nastave da vredno treniraju i nadam se da ću svojim uspesima moći da ih stimulišem, da im prokrčim put i olakšam da i oni jednog dana ostvare velike rezultate i promovišu svoju zemlju na najbolji način".
Poslednjih nedelja gledaoci u Srbiji imaju priliku da uživaju u osmehu Miloša Pavlovića u reklami za NIS. Uprkos bajkovitoj priči u reklamnom spotu, koji prati karijeru Miloša Pavlovića, najbolji srpski vozač otkriva da snimanje nije bilo ni malo lako.
"Reklama za NIS je većim delom snimana u Barseloni, nakon poslednje prošlogodišnje trke. Nažalost, na toj trci, zbog tehničkog kvara, doživeo sam najveći i najteži incident u dosadašnjoj karijeri, nakon čega se nisam osećao baš najbolje. Ipak uspeli smo da napravimo dobar reklamni spot, u kome se taj incident ni ne naslućuje", kaže Pavlović.
Izvor: MTS-Mondo
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|