www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Vesti!!!
Strana 1, 2, 3  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Ostala vozila i zanimljivosti ~
::  
Autor Poruka
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Maj 24, 2007 8:33 pm    Naslov poruke: Vesti!!! Na vrh strane Na dno strane

Peugeot 207 najprodavaniji automobil u Evropi u aprilu

Na evropskom tržištu ove godine, zaključno sa aprilom mesecom, najprodavaniji automobil je Peugeot 207. Peugeot je prodao od početka godine preko 37000 komada ovog modela na kompletnom evropskom tržištu (EU i EFTA).
Analiza evropskog tržišta nakon zaključno sa aprilom mesecom govori da je prodaja automobila pala za 1,8% tokom aprila.



Volkswagen je i dalje vodeći proizvođač iako je broj prodatih vozila ove marke pao za 3301 komad u odnosu na isti mesec prošle godine. Renault je i dalje drugi, Opel/Vauxhall treći, dok je četvrtoplasirani Ford imao rekordni porast prodaje od 0,6% za april i 1,8% rasta za ovu godinu. Rast prodaje Peugoet vozila za 1,3% u Aprilu mesecu je najviše zahvaljujući odličnoj prodaji modela 207. Peugeot je peti proizvođač po prodaji u Evropi.
Rast prodaje u aprilu su zabeležili i Fiat, Toyota, Audi, Škoda, Honda, Suzuki,Volvo i Kia. Rast se uglavnom pripisuje predstavljanju novih modela ili varijanti.

Nemačko tržište je, i pored pada prodaje na evropskom nivou, imalo rekordan broj prodatih automobila u aprilu: 264.871 komad. Italijani su u aprilu kupili 206.743 nova automobila i bili druga po redu nacija po broju kupljenih novih automobila. Treće mesto je pripalo Francuskoj sa 172.754, dok je četvrto englesko tržište sa 170.163 kupljenih automobila. Peto mesto pripada španskim kupcima sa 121.359 kupljenih automobila.



Prodaja Peugeot-a 207 u aprilu je dramatično skočila u odnosu na isti mesec prethodne godine, a razlog je što je prošle godine novi model tek uveden na tržište, pa su i količine bile ograničene. U aprilu 2007. je prodato 37.260 komada, dok je prošle godine u istom mesecu prodato 7874 komada (rast o 373,2%). Peugeot je u martu mesecu po prodaji bio na petom mestu.
Rast prodaje je zabeleležio još jedan francuski model – Renault Clio je od prošlog meseca skočio sa osmog na drugo mesto po broju prodatih jedinica (35241). VW Golf je skočio sa sedmog na treće mesto, dok je Punto skočio sa šestog na četvrto. Ford Focus je pao sa prvog na peto mesto, a povećana prodaja Renault Scenic/Grand Scenic modela je iz prvih deset izbacila BMW serije 3.
Tokom aprila su se dobro prodavali i sledeći modeli: Toyota Auris, Citroen C4 Picasso, Fiat Bravo, Ford S-Max, Nissan Qashqai, Kia Cee’d, Skoda Roomster, Volkswagen Eos, Volvo C30, Chevrolet Captiva, Suzuki SX4, Fiat Sedici, Opel Antara, Dodge Caliber i Audi Q7.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com



_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Maj 26, 2007 2:08 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Predstavljena Aprilia Shiver

U Apriliinom di Noale centru u Veneciji predstavljen je najnovija "naked" mašina iz Aprilie, nazvana 750 Shiver, gonjena potpuno novim agregatom zapremine 750ccm, kojeg su inženjeri Aprilie samostalno razvili.
Aprilia ovim modelom želi da uđe na tržišni segment malo slabijih "naked" mašina prilagođenih sabraćaju po gradu, a koje istovremeno na malo jače zavrtanje gasa daju sportsko uzbuđenje. Shiver će pokušati da sledi legendu koju je za sobom ostavila Aprilia Tuono, po mnogima najluđa naked mašina na svetu.



Shiver će biti prva mašina ove klase koja će posedovati elektronski konrolisan gas tzv. "Fly by wire" čiji ce procesor stalno motriti parametre vožnje nebi li izvukao što više snage iz agregata, koji bi po rečima ljudi iz Aprilie trebao da ima 95 ks, što je nešto manje od japanskih konkurenata, ali je zato dvocilindarski agregat nenadmašan u polju obrtnog momenta, čijih je 70% na raspolaganju već pri 2500 o/min.



Aprilia nije štedela ni na polju kočnica koje su preuzete sa starije sestre RSV 1000. Sa svojih 320mm i radijalno montiranim čeljustima radi se o trenutno najmoćnijim kočnicama u klasi. Sve je to upakovano u krut aluminijumski ram, koji će ovoj mašini pružiti izrazite manevarske sposobnosti. Jedino što bi moglo da predstavlja smetnju ovom motociklu bi mogao da bude suviše mali rezervoar za benzin koji, po rečima nekih ljudi, ima zapreminu od samo 15 litara.



Shiver bi trebalo da se pojavi u prodavnicama u junu ove godine sa cenom od oko 8000€ i u 5 kombinacija boja: Cult White, srebrnoj, competicione crnoj, tamno plavoj i narandžastoj.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Maj 26, 2007 2:32 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Audi predstavio Le Mans vozačke postave

Audi će ove godine pored svojih fabričkih vozača iz ALMS šampionata, angažovati i svoje vozače iz DTM takmičenja.
Audi će se na predstojećoj trci “24 časa Le Mans” pojaviti sa tri posade, koje će nastupati u Audijima R10 TDI.
Audi R10 TDI sa brojem 1. će voziti prošlogodišnji pobednici Frank Biela (Nemačka, 42. godine), Emanuele Pirro (Italija, 45. godina) i Marco Werner (Nemačka, 41. godina). Vozači koji sačinjavaju ovu posadu ukupno imaju 10 pobeda na Le Mansu! Više nego dovoljno iskustva na jednom mestu.



Audi R10 TDI sa brojem 2. će voziti Dindo Capello (Italija, 42. godine, 2 pobede na LeMansu), Allan McNish (Škotska, 37. godina, 1 pobeda na Lemansu) kao i Tom Kristensen (Švedska, 39. godina, 7 pobeda na Le Mansu).
Vozači iz DTM šampionata će sačinjavati posadu trećeg Audija i to vozači, koji su već vozili 30-časovne testove na Paul Ricard stazi proteklog meseca. Trojac vozača sačinjavaju Lucas Luhr (Nemačka, 27. godina), Alexandre Premat (Francuska, 25. godina) i Mike Rockenfeller (Nemačka, 23. godine).
Redovni čitaoci naših tekstova o endurans takmičenjima se sigurno sećaju da je Audi vodio četiri vozača na Paul Ricard testove Audija R10. Četvrti vozač je Mattias Eskrom (Švedska, 28. godina), koji je imenovan kao zamena za povređenog Tom Kristensena, ukoliko ovaj ne bude bio u potpunosti spreman za Le Mans.
Dr Wolfgang Ullrich, šef Audi Motorsport odeljenja je izjavio da troškovi angažovanja treće posade ne opterećuju budžet tima, a značajno povećava šanse tima da ostvari pobedu, pogotovu kada se uzme u obzir da će ovogodišnji Le Mans obeležiti velika borba Peugeota i Audija. Ullrich je izjavio da je Ekstrom odabran za zamenu Kristensenu, zato što žele da se Ekstrom posveti DTM takmičenju.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Maj 28, 2007 6:00 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Volkswagen predstavio 7-stepeni DSG menjač

Nova generacija DSG menjača je predstavljena pod nazivom DQ200 i posedovaće sedam stepeni prenosa.
Volkswagen je na šestostepenom DSG menjaču koristio „potopljena kvačila“, dok na novom modelu koristi „suva“ kvačila, što je povećalo efikasnost i gubitke koji nastaju trenjem koje pruža ulje u kome se nalazi „mokro“ kvačilo.
Prvi DSG menjač je predstavljen 2003. godine i koristio je dva kvačila potopljena u ulje. Nova generacija koristi nova kvačila koja se ne potapaju u ulje zahvaljujući drugačijim materijalima za izradu, koji ne insistiraju na hlađenju. Izbacivanje ulja iz kućišta kvačila je umanjilo trenje što novu generaciju DSG menjača čini efikasnijom pa se manje snage gubi na odabir stepena prenosa i servo kvačila.
Novi menjač se postavlja uzdužno što je omogućeno kompaktnim dimenzijama: 36,9 cm dužine i 79kg za ceo menjački sklop. Ovako kompaktne dimenzije sada omogućavaju montažu ovog menjača u skoro kompletnu VW gamu, počevši od Polo pa do Passat modela.



Ovaj model menjača (sa datim dimenzijama i komponentama) može da izdrži do 170KS i 250Nm. Uz pomoć sedmog stepena prenosa, Volkswagen može korišćenjem jako kratke prve brzine da smanji vreme potrebno za ubrzanje automobila. S druge strane, sedma brzina je produžena kako bi se postigla niska potrošnja prilikom vožnje auto putem.
Količina ulja u menjaču je sa novim modelom umanjena za 75% (šestostepeni DSG je zahtevao 7l ulja, dok novi model koristi samo 1,7 litara ulja), a u unutar samog menjača se nalaze dve potpuno odvojena toka ulja, čime je povećana čistoća ulja.
Proizvodnja novog modela menjača počinje krajem godine, a biće ugrađivan u modele sa 1,4 TSI i 1,9 TDI motorima.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jun 02, 2007 2:54 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Volkswagen i Marija Šerifović

Firma Porsche SCG potpisala je ugovor o sponzorstvu sa pobednicom Evrosonga Marijom Šerifović.
Prema ugovoru, koji je potpisan na period od godinu dana (sa mogućnošću produžetka), Marija je od Volkswagena dobila automobil marke Jetta 1.9 TDI od 105 KS.
Zajedno u saradnji sa privrednim programom Volkswagena, firma Porsche SCG, pomoći će u organizaciji zajedno sa Beotonom Marijinu turneju po Srbiji koja će trajati celo leto. U zavisnosti od gradova u saradnji će učestvovati i ovlašćeni prodajno-servisni saloni Volkswagena širom Srbije.
Veliki uspeh očekuje se i od koncerta u Beogradu 8. juna kod kule Nebojša. Saradnja izmedju Volkswagena i Marije proširiće se i na promociju njenog novog albuma koji će izaći u narednih godinu dana.

Sve informacije nalaze se na sajtu www.volkswagen.co.yu


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Uto Jun 05, 2007 11:02 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Gronholm najbrži u Grčkoj

Gronholm beleži još jednu pobedu i povećava vođstvo u generalnom plasmanu spremajući se za jesenji deo takmičenja kada će se reliji voziti na asftaltu, omiljenoj podlozi Citroenovih fabričkih vozača.
Ovom pobedom Gronholm beleži treću pobedu ove sezone, nakon Sardinije i Švedske. Drugo mesto na podijumu je osvojio najveći rival, Sebastien Loeb, dok je treće mesto na podijumu pripalo Petter Solbergu, koji se već odvikao od činjenice da završava relije, a još manje da ih završava na podijumu.
Prvog dana relija Gronholm je reli završio u vođstvu, međutim čak još pet vozača se nalazilo u deset sekundi, pa je tokom drugog dana relija, Gronholm dao svoj maksimum kako bi napravio prednost za finalne etape relija. Njegovi protivnici su imali dosta problema sa pucanjem guma, po čemu je i poznat Akropolis reli, koji se vozi po vema teškom terenu.



Četvrto mesto pripalo je Mikko Hirvonenu, pa je Ford uspeo da se odmakne od Citroena i u takmičenju konstruktora, vođstvo je sada povećano na 28 bodova. Hirvonene je i pored veoma dobrih vožnji imao relativno loš rezultat zbog pucanja gume na najdužem brzincu relija, kao i jedno izletanje pri velikoj brzini, koje ga je, na njegovu sreću, koštalo samo vremena. Nakon ovog izletanja, Hirvonen je odustao od napada na podijumsku poziciju i nastavio standardnim ritmom da vozi do samog kraja relija.
Citroenovi vozači su imali prilično problema u odnosu na ono što smo navikli da gledamo. Pucanje guma je sprečilo francuza da napadne vodeću poziciju (gume su pucale na oba prolaska Agii Theodori brzincu). Dani Sordo je odustao tokom drugog dana relija usled problema sa menjačem, što je omogućilo Fordu da u takmičenju konstruktora još više odmakne.



Subaru vozači su ovog puta pružili vožnje kakve su se očekivale od njih ne samo ove nego i proteklih sezona. Chris Atkinson je na početku relija bio u vožstvu, a njegov timski kolega Solberg je držao drugu poziciju. Nakon što je Gronholm preuzeo prvu poziciju, Subarui su se držali na drugoj i trećoj poziciji. Atkinson je drugog dana na Agii Theodori brzincu izgubio preko dva minuta, a oba Subaru su imala probleme sa ogibljenjem. Na kraju je Atkinson imao problema i sa menjačem zbog čega je gubio još više vremena. Atkinson je i pored svih problema reli završio na šestom mestu, što je bilo dovoljno da uz poene koje je Solberg zaradio trećim mestom, Subaru zauzme treće mesto u takmičenju konstruktora ispred Stobart tima.



Peto mesto je pripalo Henning Solbergu, vozaču Stobart tima. Jari Matti Latvala je postizao veoma korektna vremena, međutim pucanjem gume, koju je morao da zameni izgubio je 4 minuta, koje nije uspeo do kraja relija da nadoknadi.
Na sedmom mestu reli je završio Jan Kopecky u Škodi, sa kojom je tokom kompletnog relija postizao rezultate, koji su ga uvek plasirali u prvih 10.


Rezultati relija:

1. M. GRÖNHOLM 3:49:22.6 0.0
2. S. LOEB 3:50:01.2 38.6
3. P. SOLBERG 3:50:56.7 1:34.1
4. M. HIRVONEN 3:52:03.9 2:41.3
5. H. SOLBERG 3:54:15.3 4:52.7
6. C. ATKINSON 3:55:54.3 6:31.7
7. J. KOPECKY 3:57:38.4 8:15.8
8. M. STOHL 3:58:18.8 8:56.2
9. G. WILKS 3:59:15.8 9:53.2
10. M. WILSON 4:00:02.2 10:39.6


Generalni plasman vozača:

1. M. GRÖNHOLM (FIN) 65
2. S. LOEB (F) 56
3. M. HIRVONEN (FIN) 49
4. D. SORDO (E) 28
5. P. SOLBERG (N) 26
6. H. SOLBERG (N) 24


Generalni plasman konstruktora:

1. BP-Ford WRT 114
2. Citroën Total WRT 86
3. Subaru WRT 43
4. Stobart M-Sport Ford RT 41
5. OMV Kronos Citroën WRT 27
6. Munchi's Ford RT 1


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Uto Jun 05, 2007 11:08 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mercedes-Benz isporučio 250 000-tu B-klasu

Više od 250,000 vozila Mercedes-Benz B-klase prodato je od plasiranja ovog modela na tržište, juna 2005. godine.
“Inovativni koncept B-klase impesionirao je nase kupce svojim fascinirajucim dizajnom i jedinstvenim spojem prostranostiiI visokog stepena korisnosti. Snazna potreba za Sports Tourer vozilima je jos jedna potvrda nase uloge lidera na trzistu u segmentu premijum kompaktnih vozila“, rekao je Dr. Klaus Maier, Izvrsni podpresednik Mercedes Car Group, odgovoran za prodaju I marketing.
Najvaznije trziste za B-klasu je Nemacka, kojoj pripada oko 1/3 ukupne svetske prodaje. Prate je Italija, Francuska, Japan i Spanija. Vozilo se proizvodi u tri smene u fabrici Rastat. Vecina kupaca B-klase bira jedan od dizel modela: 1/3 je izagrala B 180 CDI, a 20% kupaca izabralo je B 200 CDI.
U martu 2007 godine, Öko-Trend Institut je B-klasu nagradio Sertifikatom za ocuvanje zivotne sredine. Institut je prepoznao Sports Tourer za ovo priznanje delom zbog lakoce upravljanja, prostora kao i ubedljivih karakteristika kojima se brine o okruzenju u kojem zivimo. Ovo nezavisno telo, tvrdi, da u korist maloj potrosnji i veoma niskoj buci i emisiji stetnih gasova, B-klasa brine za ocuvane zivotne sredine i kroz proizvodne procese, materijale i logistiku. Öko-Trend institute je posebno pohvalio motor u modelu B 200, cija je prosecna potrosnja manja od 6 litara na 100 km.
U maju 2007. godine, B-klasa je dobila ime “Kompanijsko vozilo 2007” u kategoriji “Vans” u Nemackoj. Kategorizacija vozila je izvrsena prema devet kategorija, koje su rangirali i vrednovali menadzeri srednjeg nivoa kao i velike kompanije. Menadzeri zaduzeni za flote, izvrsili su vise od 1,500 test voznji kako bi mogli da ocene vozila prema njihovim upravljackim performansama, troskovima, udobnosti, funkcionalnosti i dizajnu.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pet Jun 08, 2007 11:49 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Volkswagen GTI na 24 časa Nürburgring-a 2007

Na ovogodišnjoj trci 24 časa Nürburgringa, učestvovaće i dva fabrički pripremljena Golfa GTI.
Volkswagen ovim potezom svesno marketinški cilja grupaciju ljubitelja sportske vožnje, koji se svake godine okupljaju na ovoj trci, gde se, po tradiciji, mogu uglavnom videti automobili cenonvno prihvatljivi prosečnom evropskom kupcu. Prošle godine je zabeležena poseta od preko 200000 gledalaca tokom trke.
Direktor VW Motorsport odeljenja, Kris Nissen, svojom izjavom samo to i potrđuje: “Ne pretendujemo na pobedu u generalnom plasmanu, nama je cilj učestvovanje i demonstracija naših mogućnosti na ovoj jedinstvenoj trci. Za Golf modele, koji su naš najprodavaniji model, prisustvo najvećeg broja gledalaca na nekoj trci u nemačkoj je baš ono što želimo.”



Vozačke postave i dalje naglašavaju mogućnost da GTI svako može voziti na trci, vozači su članovi upravnog odbora, mlade nade Volkswagen Motorsport odeljenja i profesionalni Dakar vozači. Golf sa brojem 101 voziće Dr Ulrich Hackenberg, član menadžment odbora zadužen za razvoj marke Volkswagen, Bernd Ostmann, urednik časopisa ‘auto motor und sport’, Dieter Depping i François Verbist, koji su vozili Race Touareg džipove na proteklom Dakar reliju. Drugi automobil, sa rednim brojem 111, voziće René Rast, pobednik 2005. ADAC Volkswagen Polo kupa, Jimmy Johansson pobednik na 2006 ADAC kupu i Dieter Depping (vozi u oba automobila).
Automobili su opremljeni R-Line opremom, koja je predstavljena krajem prošle godine i koja sadrži opremu poput one koja se može naži u Volkswagen R vozilima (Golf R32 i Passat R36). Gume je obezbedio Michelin, koji je partner Volkswagenu na ovom projektu.
Golf GTI automobili će nastupati u SP3T klasi (Super Production klasa, do dve litre zapremine turbo), pa je motor i pored opsežnih provera pouzdanosti tjuniran na 300KS. VW Motorsport odeljenje je u proteklom periodu uspešno završilo testove pouzdnosti, vozeći na 24 časa Oscherslebena, gde se Golf pokazao kao veoma konkurentan automobil, osvojivši četvrto mesto u SP3T klasi.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Jun 11, 2007 11:12 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

F1: Hamilton kreće sa pol pozicije

Kvalifikacije za VN Kanade, na stazi Žil Vilnev, protekle su u dominaciji tima Mclaren. Ovoga puta, svoju prvu pol poziciju u karijeri ostvario je debitant, Lewis Hamilton.
Na stazi u Montrealu nastavljena je dominacija vozača Mclarena. Od prvog treninga prva dva mesta bila su rezervisana za britanski tim i situacija se nije promenila ni tokom kvalifikacija.



Prva dva perioda obeležili su problemi D. Colutharda i H. Kovalainena. Nakon eksplozije motora tokom treninga, Kovalainen je u prvom periodu izgubio kontrolu nad bolidom i udario u jedan od brojnih zaštitnih zidova sejući komade zadnjeg ogibljenja i stabilizatora po čitavoj stazi. Rezultat je crvena zastava i prekinute kvalifikacije na par minuta. Na drugoj strani, Coluthard je muku mučio sa kočnicama, a situacija je ostala slična do njegovog ispadanja u drugom krugu kvalifikacija.
U poslednjem periodu pored standardne ekipe iz Mclarena, Ferrarija i BMW-a, takmičili su se i Nico Rosberg za Willams, Mark Webber za Red Bull, Jarno Trulli za Toyota-u i Fisichella za Renault.



U poslednjem minutu sjajni Hamilton uspeva da odveze odličan krug bez greške, što je bilo dovoljno da osvoji svoju prvu pol poziciju u karijeri ispred Alonsa, koji je napravio grešku u poslednjoj šikani, pa se morao zadovoljiti drugim startnim mestom.
Standardno dobri Heidfeld uspeva da se uglavi ispred Ferrarija na treću poziciju prvi put ove sezone. Sa četvrte pozicije krenuće Raikkonen, dok Massa kreće sa pete pozicije nakon za njega prilično loših kvalifikacija.
Mark Webber će sutra krenuti sa 6-te pozicije, ispred Nico Rosberga, a nadajmo se da će Australijanca napokon poslužiti bolid do kraja trke.

Rezultati kvalifikacija:



Poslednji period:



1. HAMILTON McLaren 1m15.707s
2. ALONSO Mclaren 1m16.163s
3. HEIDFELD BMW 1m16.266s
4. RAIKKONEN Ferrari 1m16.411s
5. MASSA Ferrari 1m16.570s
6. WEBBER Red Bull 1m16.913s
7. ROSBERG Williams 1m16.919s
8. KUBICA BMW 1m16.993s
9. FISICHELLA Renault 1m17.229s
10. TRULLI Toyota 1m17.747s

Drugi period



1. HAMILTON McLaren 1m15.486s
2. ALONSO Mclaren 1m15.522s
3. HEIDFELD BMW 1m15.960s
4. MASSA Ferrari 1m16.138s
5. ROSBERG Williams 1m16.190s
6. WEBBER Red Bull 1m16.257s
7. FISICHELLA Renault 1m16.288s
8. KUBICA BMW 1m16.368s
9. RAIKKONEN Ferrari 1m16.592s
10. TRULLI Toyota 1m16.600s


Ispali:

11. SATO Super Aguri 1m16.743s
12. LIUZZI Toro Rosso 1m16.760s
13. BARRICHELLO Honda 1m17.116s
14. COULTHARD Red Bull 1m17.304s
15. BUTTON Honda 1m17.541s
16. SPEED Toro Rosso 1m17.571s



Prvi period


1. RAIKKONEN Ferrari 1m16.468s
2. ALONSO Mclaren 1m16.562s
3. HAMILTON McLaren 1m16.576s
4. MASSA Ferrari 1m16.756s
5. FISICHELLA Renault 1m16.805s
6. HEIDFELD BMW 1m17.006s
7. BARRICHELLO Honda 1m17.011s
8. ROSBERG Williams 1m17.016s
9. KUBICA BMW 1m17.267s
10. WEBBER Red Bull 1m17.315s
11. TRULLI Toyota 1m17.324s
12. SPEED Toro Rosso 1m17.433s
13. COULTHARD Red Bull 1m17.436s
14. SATO Super Aguri 1m17.490s
15. BUTTON Honda 1m17.522s
16. LIUZZI Toro Rosso 1m17.541s

Ispali:

17. DAVIDSON Super Aguri 1m17.542s
18. R SCHUMACHER Toyota 1m17.634s
19. KOVALAINEN Renault 1m17.806s
20. WURZ Williams 1m18.089s
21. SUTIL Spyker 1m18.536s
22. ALBERS Spyker 1m19.196s


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Jun 13, 2007 5:37 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

MotoGP: Odlične trke na stazi Catalunya

Još jedan sjajan trkački vikend na suncem okupanoj pisti Catalunya nedaleko od Barcelone. Odlične vožnje su viđene u svim klasama, a u najslabijoj i najjačoj smo imali jedne od najzanimljivijih borbi ove sezone.

125 ccm

Tomoyoshi Koyama vozač KTM- izvojevao je prvu pobedu u klasi do 125ccm u odličnoj trci, doprinevši neizvesnosti šampionata, pošto je postao šesti takmičar koji je ove sezone ostvario pobedu. Japanac na narandžastom KTM-u je u prvoj fazi trke imao problema da održi korak sa vodećima, ali je sve to nadoknadio paklenim finišem koji je kulminirao preticanjem "domaćeg" takmičara Sergio Gadea-e na Aspar Aprili, koji je u poslednjem krugu načinio grešku i time omogućio da ga Koyama lakše pretekne.

Kao treći je stigao drugi vozač KTM-a Svajcarac, Randy Krummenacher, šokiravši sve pošto je do te pozicije stigao nakon loših kvalifikacija zbog kojih je trku startovao iz trećeg reda sa 15. pozicije. Trku je obeležio i Mattia Pasini, a razlog je bilo jos jedno odustajanje zbog mehaničkog kvara.Pasini je bio toliko frustriran da je svoj bes iskalio na motociklu besomucno ga sutirajuci u pesku pored piste.

250 ccm

Jorge Lorenzo se vratio nakon razočaravajućeg Mugello-a i to dominatnom pobedom, petom ove sezone, koja nijednog trenutka nije bila dovedena u pitanje tako da je još više povećao vođstvo u generalnom plasmanu. Trku je na drugoj poziciji završio još jedan vozač Aprilie, Elix De Angelis, sa preko tri sekunde zaostatka za Lorenz-om dok je najniži stepenik podijuma pripao Andrea Dovizioso-u vozaču Honde. Novajlija ove sezone Thomas Luthi je imao jos jednu odličnu trku zauzevši četvrtu poziciju ispred, takođe novajlije Alvaro Bautiste i Mika Kalio-a.
Casey Stoner je još jednom pokazao da može da izdrži pritisak Valentino Rossi-ja pobedivši ga u direktnom duelu i time ga onemogućivsi da po treći uzastopni put ostvari pobedu u Kataloniji. Svi potezi kojima je Rossi napadao su jednostavno bili anulirani Stoner-ovom veštinom i Ducati-jevom snagom. Rossi je tek u 21. krugu uspeo da zadrši vođstvo i nakon dugačkog pravca, ali je Stoner naučivši lekciju povratio vođstvo u sledećem krugu i uspešno blokirao Rossi-jeve napade u krivinama što mu je omogućilo da ostvari pobedu ali sa samo šest stotinki prednosti.



Kao treći je došao Dani Pedrosa, koji je jedno vreme držao korak sa vodećim dvojcem uspešno, na pravcu, pokazavši da je Honda uspela da izvuče još snage iz agregata, ali i da su problemi sa balansom prednjeg i zadnjeg kraja i dalje prisutni, ne uspevavši da stabilno koči.

John Hopkins je još jednom pokazao da se na Suzuki mora ozbiljno računati zauzevši četvrtu poziciju, ali sa zaostatkom od oko sedam sekundi za pobednikom dok je vozač Kawasaki-ja Randi De Puniet najzad završio trku dovezavši se do pete pozicije. Uspeh mu je još veći ako se zna da je vozio sa veoma natečenim kolenom koje je jedva stalo u kombinezon. Šampiona Nicky Hayden i dalje ne uspeva da se snađe sa novom Hondom, tako da je završio na razočaravajućoj jedanaestoj poziciji, dva mesta iza privatne Gresini Honde Marco Melandri-ja.




Rezultati po klasama:

125 ccm

1 . T.KOYAMA - KTM 41'06.339
2 . G.TALMACSI - APRILIA + 0.049
3 . R.KRUMMENACHER - KTM + 0.131
4 . S.GADEA - APRILIA + 0.500
5 . P.ESPARGARO - APRILIA + 2.081
6 . B.SMITH - HONDA + 4.792
7 . S.CORSI - APRILIA + 16.840
8 . J.OLIVE - APRILIA + 16.910
9 . S.BRADL - APRILIA + 16.919
10 . M.RANSEDER - DERBI + 16.922
11 . S.CORTESE - APRILIA + 17.112
12 . E.RABAT - HONDA + 17.255
13 . L.PESEK - DERBI + 17.263
14 . L.ZANETTI - APRILIA + 23.707
15 . D.AEGERTER - APRILIA + 28.366
16 . A.MASBOU - HONDA + 28.637
17 . A.IANNONE - APRILIA + 28.658
18 . P.TUTUSAUS - APRILIA + 29.026
19 . M.DI MEGLIO - HONDA + 29.619
20 . P.NIETO - APRILIA + 31.800
21 . F.SANDI - APRILIA + 46.773
22 . R.TAMBURINI - APRILIA + 47.361
23 . N.TEROL - DERBI + 53.881
24 . R.MURESAN - DERBI + 54.045
25 . H.VAN DEN BERG - APRILIA + 54.103
26 . D.WEBB - HONDA + 1'20.170
27 . I.MAESTRO - APRILIA + 1'36.934


250 ccm

1 . J.LORENZO - APRILIA 40'51.620
2 . A.DE ANGELIS - APRILIA + 3.194
3 . A.DOVIZIOSO - HONDA + 10.596
4 . T.LUTHI - APRILIA + 17.100
5 . A.BAUTISTA - APRILIA + 20.298
6 . M.KALLIO - KTM + 20.566
7 . H.AOYAMA - KTM + 20.615
8 . H.BARBERA - APRILIA + 23.584
9 . M.SIMONCELLI - GILERA + 36.703
10 . J.SIMON - HONDA + 36.767
11 . S.AOYAMA - HONDA + 39.592
12 . R.LOCATELLI - GILERA + 48.028
13 . J.CLUZEL - APRILIA + 1'07.085
14 . K.ABRAHAM - APRILIA + 1'11.868
15 . T.SEKIGUCHI - APRILIA + 1'17.387
16 . A.DEBON - APRILIA + 1'19.654
17 . R.WILAIROT - HONDA + 1'19.822
18 . A.BALDOLINI - APRILIA + 1'23.243
19 . E.LAVERTY - HONDA + 1'35.553
20 . A.ESPARGARO - APRILIA + 1'42.529
21 . A.WEST - APRILIA + 1'55.832


Moto GP

1 . Casey STONER - Ducati Marlboro Team 43'16.907
2 . Valentino ROSSI - Fiat Yamaha Team + 0.069
3 . Dani PEDROSA - Repsol Honda Team + 0.390
4 . John HOPKINS - Rizla Suzuki MotoGP + 7.814
5 . Randy DE PUNIET - Kawasaki Racing Team + 17.853
6 . Loris CAPIROSSI - Ducati Marlboro Team + 19.409
7 . Chris VERMEULEN - Rizla Suzuki MotoGP + 19.495
8 . Alex BARROS - Pramac d'Antin + 24.862
9 . Marco MELANDRI - Honda Gresini + 24.963
10 . Colin EDWARDS - Fiat Yamaha Team + 35.348
11 . Nicky HAYDEN - Repsol Honda Team + 36.301
12 . Makoto TAMADA - Dunlop Yamaha Tech 3 + 38.720
13 . Alex HOFMANN - Pramac d'Antin + 40.934
14 . Sylvain GUINTOLI - Dunlop Yamaha Tech 3 + 44.399
15 . Shinya NAKANO - Konica Minolta Honda + 54.103
16 . Kenny ROBERTS JR - Team Roberts + 59.655
17 . Carlos CHECA - Honda LCR + 1'02.315
18 . Kurtis ROBERTS - Team Roberts + 1'03.322


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Jun 13, 2007 5:39 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mazda najkvalitetniji auto u Nemačkoj

Nemački časopis, Auto Bild, je na ovogodišnjem izveštaju proglasio Mazdu za najkvalitetniji automobil u Nemačkoj i to u konkurenciji 24 marke automobila.
Izveštaj pod nazivom “Quality Report” je prvi put objavljen 2001. Godine, a ove godine, po treći put uzastopno, Mazda je proglašena za pobednika.
Izveštaj rezultate zasniva na sedam različitih kategorija podataka kao što su testovi izdržljivosti, mišljenja vlasnika, fabrički podaci o greškama, izveštaj nemačkog ministarstva za stadnarde, žalbe čitalaca Auto Bilda što ukupno daje najkompletniju sliku kvaliteta automobila na evropskom tržištu.
Najbolje rezultate Mazda je postigla na testovima izdržljivosti (automobili starosti 2 – 3 godine) kao in a Auto Bild testu u dužini od 100000km. U ovom trenutku Mazda 5 je na pola testa i nema nikakvih kvarova do sada. Mazda 6 je prošla ovaj test 2004. godine bez ijedne geške i to je jedini automobili, koji je ikad prošao ovaj test bez greške.
Veoma visoke ocene su date i za dugačke intervale servisa i visok kvalitet karoserije.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 38

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Ned Jun 17, 2007 1:51 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Toyota prodala preko milion hibridnih vozila

Toyota je nedavno objavila da je prodaja njihovih hibridnih vozila premašila cifru od milion primeraka nakon 10 godina od početka prodaje. Ovaj podatak je veliki uspeh za Toyota-u, pionira u razvoju hibridnih vozila, a dolazi u vreme kada rivali širom sveta tek predstavljaju svoje prve primerke hibrida.
Prodaja hibridnih vozila je dostigla brojku od 345.000 u Japanu, dok u ostatku sveta prodato 702.000 vozila. Rezultat je krajnja cifra od 1,047 miliona vozila. Od ukupnog broja 757.600 čini model Prius, koji je apsolutno najprodavaniji hibrid u svetu.
Toyota se nalazi u prilici da iskoristi povećanu tražnju za ovim vrstama vozila s obzirom na rastuću cenu goriva i brigu za problem globalnog zagrevanja.
“Toyota je jasno ispred svojih rivala kada su u pitanju hibridna vozia”, tvrdi analitičar Tsuyoshi Mochimaru u intervjuu za Associated Press. Tu je i deset godina iskustva koji su odlična baza za dalji razvoj i usavršavanje postojećih sistema.
Japanski proizvođač je trenutno fokusiran na razvoj još jefitinijih hibridnih sistema i nada se da će sledeći milion biti prodat do kraja ove decenije. Nedavno je potpredsednik Toyota-e, zadužen za razvoj pogonskih sistema, Masatami Takimoto, izjavio da će do 2020. svi Toyota-ini modeli biti hibridi.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Ostala vozila i zanimljivosti ~ -> Vesti!!! Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana 1, 2, 3  sledeća
Strana 1 od 3

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon