:: |
Autor |
Poruka |
Manhattan Psycho Killer
|
Godine: 47
Datum registracije: 15 Jul 2004 Poruke: 4031 Mesto: ...where the wild roses grow!
|
|
Mozaik
Klod Mone, Glacee Mule
Henri Matis, Ples
Gustav Klimt, Vodene zmije
Pablo Pikaso, Devojka pred ogledalom
|
|
|
|
|
|
anno_domini Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 41
Datum registracije: 23 Feb 2005 Poruke: 11
|
|
naisao sam prvo od svih poistova na ovaj, i pravo mi se svidja....valdja iz razloga jer sam i sam student dizajna, i vise sam sklon primenjenoj umetnosti, nego onoj, kako da kazem obicnoj...
i trebas mozda izdvojiti ne samo primere cipela, nego i primere recimo, onog ajkula auta, sto je picasso dizajnirao, zatim dali je radio dosta onih telefona, kaucha, itd...
ma lupam gluposti- pozdrav tebi!!!!
|
|
|
|
|
|
Manhattan Psycho Killer
|
Datum registracije: 15 Jul 2004 Poruke: 4031 Mesto: ...where the wild roses grow!
|
|
Hvala na sugestiji, premda si i sam dobrodošao da se uključiš, napišeš ponešto o primenjenoj umetnosti o kojoj lično ne znam mnogo....
Nadrealistički genije Salvador Dali, Mae West apartman
|
_________________ Mo'š misliti! |
|
|
|
|
eyeslistener Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 06 Mar 2005 Poruke: 9
|
|
primenjena umetnost ...
sam naziv govori ... ponekad ga samo prevedem u "umetnost u granicama realnosti"
kontakt sa realnoscu je upravo ono sto je odvaja od ciste umetnosti .. a dozivljavam je jos i kao kontrolisanu umetnost jer ju je moguce ukrotiti dok , ako pogledamo primer slikara ... on ima platno , boje i cetke svoje i ni jednu jedinu granicu ... tj ne zavisi ni od cega
sta je covek nego primenjena umetnost ... zar ne ?
|
|
|
|
|
|
aneta77 Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 09 Mar 2005 Poruke: 16
|
|