:: |
Autor |
Poruka |
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Kako se izvodi crash test
Euro NCAP Crash test simulira sudar u kojem najcešce dolazi do teških ili smrtnih ozljeda. Rezultati testa ne odnose se na svaki tip sudara, ali automobili koji zadovolje ovaj test trebali bi osigurati pouzdanu zaštitu u širokom rasponu nesreca. Ocjenjivacki sistem od jedne do cetiri zvjezdice pokazuje stupanj zaštite kao i "blagonaklonost" prema pješacima.
Svi testovi izvode se s pojasom vezanim putnicima jer bi to tako trebalo biti. Osim što svi automobili imaju pojaseve za sve putnike, to je i zakon u svim zemljama Europe. Frontalni sudar odvija se pri brzini od 64 km/h (40 mph) i to tako da testirani automobil udara u deformabilnu barijeru i to sa 40% prednje površine na strani vozaca. Bocni crash test odvija se pri brzini od 50 km/h (30 mph). U ovom sudaru pokretna kolica sa deformabilnim blokom udaraju u vozaceva vrata simulirajuci bocni udarac. Kod procjene sigurnosti za pješake u slucaju naleta automobila izvodi se nekoliko testova i to za odrasle pješake i djecu. Brzina iznosi 40 km/h (25 mph), a ocjenjuje se mjesto udarca u noge i mjesto na koje glava pješaka udara u automobil.
Za ocjenjivanje sigurnosti u sudarim a koristi se covjekolika lutka, zvana EuroSID-1, koja ima fizicke karakteristike normalnog covjeka, a u svim relevantnim dijelovima tijela ima ugradene senzore. Senzori bilježe sile koje djeluju u tom trenutku na tijelo (udarci, usporenje) i onda se u skladu s medicinskim mjerilima ocjenjuje koliko je koji dio tijela bio ugrožen u sudaru. U glavi lutke, koja je izradena od aluminija, nalaze se tri senzora koji su smješteni pod pravim kutom i bilježe silinu udarca i usporenja dok se u vratu mjeri sila savijanja kako u trenutku sudara tako i pri povratnom udarcu glave o naslon sjedala. Na rukama ne postoje senzori jer, iako cesto stradaju u sudaru, nemoguce ih je adekvatno zaštiti. U prsima lutke nalaze se celicna rebra koja bilježe deformaciju prsnog koša, a još zasebna tri senzora pokazuju kompresiju prsnog koša u slucaju bocnog sudara. Osim u abdomenu EuroSID-1 ima senzor u zdjelici koji bilježi i išcašenje kuka. Podrucje nogu podijeljeno je na natkoljenice, potkoljenice te gležnjeve i stopala, a tu se bilježe jacine udaraca, savijanja, pritisaka, distorzija i naprezanja.
Svrha Euro NCAP testa je opcenito povecanje sigurnosti automobila i zato NCAP cvrsto suraduje s proizvodacima. Ukoliko se na nekom modelu izvrše poboljšanja pasivne sigurnosti (npr. dodavanje bocnih zracnih jastuka u serijsku opremu), onda se takav, poboljšani model ponovo testira.
evo i nekih rezultata...
Chevrolet Aveo
Sigurnost putnika: **
Sigurnost pješaka: ***
Sigurnost djece: ****
Relativno slab rezultat automobila koji cilja na obiteljske kupce, svega dvije zvjezdice za zaštitu putnika, no puno bolji rezultat od 4 za sigurnost djece.
Rezultati testa
Odrasli putnici:
- Prednji 3 (19%)
- Bočni 17 (94%)
- Upozorenje za pojas 1
Ukupno 21
Djeca 39 (80%)
Pješaci 19 (53%)
Peugeot 207
Sigurnost putnika:*****
Sigurnost pješaka:***
Sigurnost djece:****
Peugeot 207 je na Euro NCAP testu sigurnosti ostvario zavidan rezultat postigavši maksimalnih 5 zvjezdica za sigurnost odraslih putnika, 4 za sigurnost djece i 3 za zaštitu pješaka.
Rezultati testa
Odrasli putnici:
- Prednji 15 (94%)
- Bočni 17 (94%)
- Upozorenje za pojas 3
Ukupno 35
Djeca 37 (76%)
Pješaci 19 (53%)
Citroen C4
Sigurnost putnika:*****
Sigurnost pješaka:***
Sigurnost djece:****
Rezultati testa: Prednji 15(94%) Bočni 18(100%) Upozorenje za pojas 2 Ukupno 35 Pješaci 22(61 %) Djeca 42 (86%)
Kompaktni Citroen se pokazao kao izvanredan all round zaštitnik. Pet zvjezdica za putnike u vozilu s impresivnim rezultatom kojemu do savršenstva nedostaje samo jedan bod, odličan rezultat u zaštiti djece i vrlo dobar rezultat u zaštiti pješaka. Vidljivo je da je Citroen na sigurnost C4 potrošio stotine sati istraživanja koje se isplatilo.
Audi A3
Sigurnost putnika:****
Sigurnost pješaka:*
Sigurnost djece:***
Rezultati testa: Prednji 12(75%) Bočni 18(78%) Ukupno 29 Pješaci 8(22 %) Djeca 35 (71%)
Audi A3 je opremljen vrlo izdržljivim i stabilnim zaštitnim kavezom za putnike. Kao posljedica toga, nakon testa vrata vozača mogla su se sasvim normalno otvoriti. Sustavi zatezanja pojaseva i zračni jastuci dobro su štitili glavu i prsa vozača i suvozača. Zaštita od bočnog udara je također prilično impresivna. Dječja sjedala pričvršćena su ISOFIX sustavom u dvije točke što pruža dobru zaštitu. Zaštita pješaka je loša.
Ford Focus
Sigurnost putnika:*****
Sigurnost pješaka: **
Sigurnost djece:****
Rezultati testa: Prednji 15(94%) Bočni 18(100%) Upozorenje za pojas 2 Ukupno 35 Pješaci 15(42 %) Djeca 40 (82%)
Iznimno čvrsta karoserija i efikasni sustavi zaštite doveli su Focusa do izvanrednog rezultata. Jedini bod je izgubljen u frontalnom testu. Sustavi zaštite među kojima se nalazi i bočna zračna zavjesa djelovali su iznimno efikasno. Bočna zaštita je impresivna, a zaštita djece je također vrlo dobra. Zaštita pješaka je solidna.
Opel
Astra
Sigurnost putnika: ****
Sigurnost pješaka: *
Sigurnost djece: ****
Rezultati testa: Prednji 14(88%) Bočni 18(100%) Upozorenje za odvezani pojas 2 Ukupno 34 Pješaci 3(8 %) Djeca 39 (80%)
Astra je ostvarila izvanredne rezultate. Karoserija automobila je vrlo stabilna i pruža dobru zaštitu za putnike. U frontalnom testu do maksimuma je nedostajalo samo dva boda, dok su rezultati bočnog testa impresivni s maksimalnim brojem bodova. Zaštita za djecu je također dobra, dok se zaštita pješaka pokazala nedostatnom.
Peugeot
307
Sigurnost putnika:****
Sigurnost pješaka:**
Rezultati testa: Prednji 12(75%) Bočni 18(100%) Ukupno 30(88%)
Čvrst sigurnosni kavez onemogućio je bilo kakve veće deformacije. Zamjerku treba uputiti sigurnosnim pojasevima koji su omogućili da vozačeva glava udari u volan, a suvozačeva u armature. Rezultati pri bočnom testu su besprijekorni. Ukupno – čvrstih četiri zvjezdice
Volkswagen
Golf
Sigurnost putnika: *****
Sigurnost pješaka: ***
Sigurnost djece: ****
Rezultati testa: Prednji 13(81%) Bočni 18(100%) Upozorenje za odvezani pojas 2 Ukupno 33 Pješaci 19(53 %) Djeca 37 (76%)
Golf je do pet zvjezdica došao nakon modifikacija na automobilu i ponovljenog testa. Naime, u testu bočnog naleta Golf je pokazao slabosti za bočnim zračnim zavjesama koje su naknadno ispravljene. Sustavi zaštite su pri frontalnom testu funkcionirali vrlo dobro, a vrlo dobra je i zaštita za djecu u dječjim sjedalima. Zaštita za putnike je na razini one kod Tourana koja je do sada najbolja kod nekog europskog automobila.
BMW
Serije 5
Sigurnost putnika: *****
Sigurnost pješaka: *
Sigurnost djece:****
Rezultati testa: Prednji 11(69%) Bočni 16(89%) Upozorenje za pojas 2 Ukupno 29 Pješaci 2(6 %) Djeca 42 (86%)
Serija 5 ima iznimno čvrstu i stabilnu karoseriju. Ipak, iznenađuju rezultati testova koji su daleko od očekivanih pet zvjezdica. Tim više što su ovo rezultati ponovljenog testa nakon poboljšanja (stup upravljača, odmorište za nogu, kvaka vrata, zračni jastuci i software) na vozilu. Na prsa vozača su djelovale velike sile prilikom frontalnog testa. Zaštita djece je dobra no zaštita pješaka je na najnižoj razini.
izvor:vidiauto.com
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu....
Poslednja prepravka: rizmal on Čet Nov 30, 2006 7:26 am; ukupno izmenjena 4 puta |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
Druze pa znas valjda da to u realnoj voznji pri pravom udarcu nista ne vazi, mogu oni bezbroj testova da urade dzabe je sve to...A vecina kola sa tvojih slika lupa se samo tako a retko ko prezivi, skoro su se cuknula dva francuza kod mene u naselju jedan je kao dobro (lik) a drugi daj Boze da je preziveo do bolnice.
Sto se tice stavljanja do znanja kako se ovi testovi prave i sta se ocenjuje svaka cast "samo tako nastavi".
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Dixy_24 je napisao/la sledeće: | Druze pa znas valjda da to u realnoj voznji pri pravom udarcu nista ne vazi, mogu oni bezbroj testova da urade dzabe je sve to...A vecina kola sa tvojih slika lupa se samo tako a retko ko prezivi, skoro su se cuknula dva francuza kod mene u naselju jedan je kao dobro (lik) a drugi daj Boze da je preziveo do bolnice.
Sto se tice stavljanja do znanja kako se ovi testovi prave i sta se ocenjuje svaka cast "samo tako nastavi". | Znam ja da kres testovi nemaju veze s praavim sudarom jer su uslovi u kojima se izvode kres testovi kontrolisani,a u stvarnosti ne(mnogo faktora se desava nasumicno),a veruj mi to cak znam i iz sopstvenog iskustva posto sam ja doziveo saobracajku kad je kola koja je vozio stric u kojima smo pored njega bili cale,brat i ja udario jedan kreten u zadnju levu stranu(jer je izleteeo s puta usled "neprilagodjene brzine" i zvekno nas i tom prilikom brat mi je poginuo a ja sam bio tesko povredjeen i jedva preziveo).
Al postavio sam ovu temu cisto da sse vdi kako se odrzavaju i u kojim uslovima kres testovi i kako se pri tim malim brzinama i kontrolisanim uslovima ponasaju automobili.E sad naravno svako ko je pameta to ce mu biti dovoljno da sam pogleda posledice udesa koji se desava npr isto ovako ali pri vecoj brzini(slazes li se?) a kamolli nesto jos da bude dodatni faktor....
a evo malo realnosti:
Član ruske Dume slupao Enzo-vest 26.11.2006
Nije da uživamo u ovim prizorima, već je teško ne zabeležiti tužan kraj ovih prelepih i preskupih automobila. Protekle nedelje dva izuzetno retka automobila završila su na otpadu. Već postaje zaista upitno da li je Ferrari toliko detaljno birao buduće vlasnike njihovih automobila, kao što je tvrđeno.
Poslednji uništeni Enzo juče se pridružio ostalim Ferrari-jima spektakularnim udesom u centru Nice u Francuskoj. Vlasnik ovog Enzo-a je ruski milijarder Suleyman Kerimov. koji je prevezen helikopterom u Marselj u kritičnom stanju. Kerimov je pri velikoj brzini izgubio kontrolu, izleteo sa puta i udario u drvo nakon čega se, tipično za Enzo, automobil prepolovio na dva dela, a zatim i zapalio.
Kerimov je član ruske Dume, a uvršten je na 72 mesto Forbsove liste najbogatijih ljudi na svetu. Kerimov je stekao bogatstvo kupujući akcije ruskih banaka i naftnih kompanija, a njegova pozicija na listi je osporavana tvrdnjama da je veći deo njegove imovine finansiran dugovima.
S obzirom na značaj Kerimova u političkim i finansijskim krugovima, francuska policija je pokrenula hitnu istragu o uzrocima ovog udesa.
Na drugoj strani izuzetno retki i malo poznati Wiesmann prototip zakucao se u barijeru nakon što je vozač izgubio kontrolu nad automobilom pri velikoj brzini. Nezgoda se desila na nemačkom Autobahn-u, a prema šturom opisu Wiesmann je prvo zakačio barijeru da bi potom udario u kamion.
Vozač je prošao bez povreda, a sa dosta loše fotografije vidi se da je roadster definitivno okončao svoju karijeru.
izvor:nacionalnaklasa.com
evo jos nekih primera:
A evo sta se desava kad zveknete kravu pri 65mp/h
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
allexandar Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 21 Mar 2006 Poruke: 82
|
|
ja mislim da je u 50% nesreca uzrok alkohol, ljudi jednostavno nisu svesni rizika
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
allexandar je napisao/la sledeće: | ja mislim da je u 50% nesreca uzrok alkohol, ljudi jednostavno nisu svesni rizika | i prebrza voznja, cak sta vise mislim da prebrza voznja prednjaci u odnosu na alkohol
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
Prednjaci nadobudnost i misao da je svako od nas extra vozac. Zato su auto-forumi najbolji ukoliko je nekom stalo da bude siguran vozac po sebe i druge. NI alkohol ni brza voznja ne mogu da se porede sa tim sto je neko kupio dozvolu a pojma nema sa voznjom gore od toga je da je neko polozio test regularno i to mu je znak da zna da vozi. Istini na volju voznja se uci celog zivota, da bi covek dobro vozio i spasavao sebe i druge od nezgodnih situacija ne da mu trebaju milioni km vec iskustvo, znaje o kolima koja vozi a tu ne postoji bolje resenje od upravo ovakvih tema i diskusija razlicite vrste.
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Dixy_24 je napisao/la sledeće: | Prednjaci nadobudnost i misao da je svako od nas extra vozac. Zato su auto-forumi najbolji ukoliko je nekom stalo da bude siguran vozac po sebe i druge. NI alkohol ni brza voznja ne mogu da se porede sa tim sto je neko kupio dozvolu a pojma nema sa voznjom gore od toga je da je neko polozio test regularno i to mu je znak da zna da vozi. Istini na volju voznja se uci celog zivota, da bi covek dobro vozio i spasavao sebe i druge od nezgodnih situacija ne da mu trebaju milioni km vec iskustvo, znaje o kolima koja vozi a tu ne postoji bolje resenje od upravo ovakvih tema i diskusija razlicite vrste. | potpuno si upravu...
Znas kako se kaze :
jednom nogom u grobu a drugom u zatvoru...
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Baraba Džentlmen
|
Godine: 49
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 25413 Mesto: Na livadi, na zelenoj travi
|
|
Zanimljivosti vezano za crash-test.
Ovo su videos koje mozete da nadjete na netu.
click here
click here
click here
PozZz
|
_________________
Ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju zaboravne!
Ne zaboravi da vratiš dugove, jer oni kojima duguješ tebe nikada neće zaboraviti! |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Carreru GT "ubio" bogataš
Kao da nije dovoljno razbijati jedan ultra rijedak superautomobil tjedno, s one strane velike bare nam stiže novost o još jednom tragično preminulom trkaču.
Odavno je dokazano da se financijsko bogatstvo pojedinca i njegovo vozačko umijeće odnose obrnuto proporcionalno.
Dokaz u prilog ovoj konstataciji je i nedavna tragedija Ferrari Enza u Nizi koji se nakon izlijetanja u drvo prepolovio i zapalio, a sada i neimenovanog vozača u SAD-u koji je, kako se čini iz fotografija, pokuša natjerati svoj Porsche Carreru GT da proguta telegrafski stup.
Zasada je tek poznato kako je riječ o neimenovanom bogatašu koji je u nesreći strgao stopalo. Navodno je čovjek već naručio novi primjerak, a u nabavci novog vozila (sa manje kilometara na satu od razbijenog) neće ga spriječiti ni činjenica da je Porsche ukinuo proizvodnju Carrere GT.
izvor:vidiauto.com
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu....
Poslednja prepravka: rizmal datum Čet Nov 30, 2006 7:28 am; ukupno izmenjena 1 put |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
Jadan auto
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Dixy_24 je napisao/la sledeće: | Jadan auto | da za ferarija mi i nije toliko zao koliko za ovo cudo tehnike,al ko sto si videla iz posta debil je vec narucio drugi,....
I da dodam 1 vest....
Četiri zvjezdice za Hyundai Sonatu
Završeno deveto Euro NCAP testiranje od kolovoza
Nakon posljednjih provedenih testova, Euro NCAP je noćas objavio rezultate najnovijih sigurnosnih testova. U tom ispitivanju, ocijenjena je Hyundai Sonata koja dobiva 4 zvjezdice za sigurnost putnika uz 9 bodova (56%) za test frontalnog sudara, 16 bodova (89%) u testu bočnog sudara te 2 boda za potsjetnik nezakopčanog sigurnosnog pojasa.
Ukupno, Hyundai Sonata je u testu zaštite putnika osvojila 27 bodova. U pogledu zaštite djece, korejska limuzina bilježi visoki rezultat od 4 zvjezdice s 37 osvojenih bodova (76%), a u pogledu zaštite pješaka 2 zvjezdice i 12 bodova (33%). Testirani model bila je Sonata 2.4 GLS modelne godine 2006.
Od kolovoza ove godine, Euro NCAP je objavio rezultate osam testiranja u rasponu od malih automobila do velikih off-road modela. Hyundai Sonata se pridružuje tom popisu kao deveti automobil. Četiti testirana automobila ostvarila su najveći broj od 5 zvjezdica za sigurnost, Ford Galaxy, Mercedes-Benz B klasa, Lexus IS i Citroën C4 Picasso.
Ostali automobili testirani u tom razdoblju, uključujući Hondu Civic i Audi Q7, ostvarili su rezultat od 4 zvjezdice.
izvor:autonet.hr
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
Dzaba im ta testiranja mogu da ih rade koliko hoce, da covek ne poveruje ali najvise se ta kola sa 5 ili 4 zvezdice lupaju, na koju foru nemam pojma....
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|