:: |
Autor |
Poruka |
Veselin_ Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 26 Feb 2015 Poruke: 2
|
|
Iako se u današnje vreme automobile sve više kupuju principom “daj šta daš” i osnovnom metodom jeftinijeg, ipak postoje neke smernice koje nam um zadaje kada je u pitanju kupovina automobila. Izgradnja imidža počinje još u najranijem dobu a ono što slušamo, gledamo, nosimo pa konačno i vozimo, delom određuje kakvim to stilom baratamo i šta zapravo duboko u sebi krijemo. Vožnja automobila poslednjih decenija popela se sa nivoa pragme i čiste nužde na nivo karakterne reprezentacije pa ni auto dizajn ne zaostaje u odnosu na taj postulat.
Saobraćaj u boji
Verovatno ste se već mnogo puta zapitali kakav bi bio svet kada bi njime saobraćala vozila jednoličnog izgleda, istovetnog dizajna i iste boje. Iako je funkcija automobila upravo ta da nas preveze sa tačke A na tačku B, mi očito imamo usađen estetički gen koji ne dozvoljava da auto bude samo mašina bez odraza našeg karaktera. I već u odabiru boje automobila na izvestan način kazujemo kakva je to naša osnovna nit. Studije kažu da je odabir boje naglašeniji kod žena, pa će ponekad pri dvoumljenju upravo boja biti ta koja će presuditi.
Obezbediti kvalitetno prevozno sredstvo znači i voditi računa i o drugim komponentama koje uključuju i pouzdanu auto opremu, čija je funkcija i te kako važna pri vožnji. O performansama automobila, po svemu sudeći, mnogo više brinu pripadnici muškog pola, iako postoje i žene zaokupirane ciframa koje iskazuju moć automobila. Po studiji Džona Votsona, američkog psihologa, žene kupuju automobile slično kao cipele, te ako imaju simpatije prema jednom modelu, izvesno je da će taj model i uzeti, bez obzira na marketinške trikove i govorkanja o ekonomičnosti i udobnosti drugog automobila. Jarke boje kao i klasična crna česta su meta kupovine kod žena. Što se plave boje tiče ona je često oiljena duhovitim ženama sa puno prijatelja. Stidljivoj ženi dopašće se zelena boja dok je srebrna često primamljiva urednoj i smirenoj ženi.
Poslovnu ženu i ženu od karijere često inspiriše tamnija boja a karavan je izbor stabilnih žena sa zacrtanim i iskristalisanim ciljevima u životu. Pojedina istraživanja govore i o tome da žene uživaju u vožnji onda kada su same ili sa prijateljicom dok vožnja sa partnerom u 45% slučajeva predstavlja razlog za prepirku.
Mali automobil simbol sigurnosti
I dok kod muškaraca veliki automobili predstavljaju moć, muškost, prestiž, uspešne i žene sa naprednom karijerom obično se vezuju za manje modele. Posežući za kvalitetom, žene biraju kompaktnije modele pa se nesumnjivo među njima nalaze Mercedesovi manji modeli. Ovi modeli pružaju mogućnost ostavljanja utiska. Smirene žene vole sigurnost i u vožnji i u životu pa će u malim modelima moći da gospodare drumom. Ovakvi modeli obično nisu prigodni za demonstraciju brzine već ističu eleganciju.
Veća šasija sa zavodnice i samouverene
Kod velikih automobila računica je prosta. Što veći i duži model to je veća samouverenost i moć. Jednako kao kod muškaraca i kod žena automobile predstavlja ličnost. Automobili poput Audija A4, A6 ili A7 kao i modela Q sigurno će očarati samouverenu zavodnicu koju muškarci lako pamte. Ona je oduvek zaljubljena u tehniku i svakog trenutka želi da sazna što više. Na putu sigurna ali nije isključeno da će upravo ona ponekad nagaziti i preko limitia. U zavisnosti od situacije i automobil poprima drugačiji karakter. Kombinacija ovo dvoje saučesnika sigurno je primamljiva i neodoljiva.
Brzina jednako hedonizam
Za bržim modelima automobila poput novijih serija BMW-a jednako će posegnuti i muškarci i žene. Tu gotovo da nema pravila. Pol ne određuje avanturu, pa je gotovo izvesno da će se ovakvog modela latiti istinski hedonisti. Oni koji su čvrsto vezani za svoj cilj i zamisao pokazuju to i na putu. Vozeći van granica dozvoljenog, jureći prema cilju uživajući u svakom koraku hedonisti se mogu smatrati pomalo i egoističnima. Divlji i nepredvidivi ovakvi vozači čist su primer naslednika slobodara koji su jezdili ne birajući sredstva poljima i livadama na najbržim konjima.
Oldtajm dizajn za ljubitelje različitosti
Pojedine modele Folksvagena, Sitroena, Renoa izabraće žene koje ne žele da budu upoređivane sa drugima. Za volanom ovakvih automobila vrlo često ćete moći da vidite devojke sa šik frizurama, umetnice, dizajnerke, osobe sa pomalo ekscentričnim zahtevima. Nimalo ne čudi činjenica da se upravo dame sa stavom i karakterom vezuju za automobile na izgled potpuno drugačije od ostalih. Neretko će nauštrb zadovoljstva, brzine i udobnosti ovaj tip žena izabrati automobil koji izgleda nesvakidašnje.
Pojedina istraživanja govore da automobile žene kupuju dosta češće nego muškarci. Iako muškarci vole da se hvale, upravo su žene te čija htenja diktiraju trendove u auto-industriji i definitivno u dizajnu. Možda ste primetili da se poslednjih decenija sve češće prave automobili pink, ljubičaste ili ciklama karoserije. Automobili su ti koji ističu držanje i stav a boja karakter. Spoj dizajna i tehnologije govori o ženama ponekad i više nego njen autfit. Bilo kako bilo, vredi pomenuti činjenicu da svega 12 % žena ume da na automobilu nešto popravi. To svakako ide u prilog činjenici da je auto kod mnogih žena samo još jedan od modnih detalja.
|
|
|
|
|
|
slobodan-g Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 65
Datum registracije: 19 Mar 2015 Poruke: 16
|
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|