www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Porsche Svet
Strana prethodna  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  sledeća
Pređite na stranu broj:  
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~
::  
Autor Poruka
*~*Dixy*~*
~ToRqUe~
~ToRqUe~



Godine: 42

Datum registracije: 28 Okt 2006
Poruke: 4248
Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

serbia.gif
PorukaPostavljena: Uto Dec 26, 2006 1:26 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

@Rizmal....Ali se vidi model Shocked


_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Dec 26, 2006 7:14 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dixy_24 je napisao/la sledeće:
@Rizmal....Ali se vidi model Shocked
da vidi se Razz

evo meni jos 1 omiljenog Porschea:
Porsche 911 GT1
Trkaći bolid za cestu


Najekstremnija izvedba Porschea 911 zove se GT1, a njena cestovna verzija predstavljena je 1998. godine

U lipnju 1998. godine, gotovo 34 godine nakon predstavljanja originalnog Porschea 911, 911 GT1 osvojio je Le Mans. To je ujedno bio treći pokušaj, ali značilo je da su geni 911-ice i dalje pobjeđivali; i značilo je da je do te povijesne pobjede najekstremnijeg 911 ikad, mnogo ljudi vozilo cestovnu izvedbu pobjednika Le Mansa iz 1998. Po pravilima, Porsche je bio primoran proizvesti samo jedan cestovni primjerak s cijenom manjom od milijun i pol DEM.

Nastalo je čak nekoliko primjeraka s cijenom 1.250.000 DEM, ali GT1 je ostao neosporivo najrasniji trkač 90-tih iz palete cestovnih Le Mans bolida, među kojima se nalaze McLaren F1 i CLK-GTR. McLaren je bio cestovni automobil koji je postao trkač; maloserijska verzija CLK GTR-a je bio trkač koji je preobražen u civilni cestovni bolid; GT1 je bio čisti trkaći bolid koji je stavljen na obične ceste. Kada je Porsche stvorio GT1, nije bilo mnogo srodnih dijelova sa 911-icom. Mali 'listovi' metala iz obične 911-ice ugrađeni su u karoseriju i šasiju pretežno od karbonskih vlakana te snažni šesterocilindrični boxer motor koji je imao neke sličnosti s 'manjom' braćom, ali osim toga nije bilo mnogo sličnosti sa 911-icom, izuzevši prepoznatljivi oblik, premda se čak i taj aspekt promijenio. Prednje gume modela GT1 šire su od stražnjih na modelu 911 Turbo. Međuosovinski razmak povećan je za više od 30 centimetara, a dodano je mnoštvo aerodinamičkih pomagala, kao npr. usisnik za hlađenje motora na krovu, široki prednji i stražnji blatobrani s prorezima za hlađenje kočnica i ventilatora, niski pragovi i blatobrani (stražnji je podesiv) i golemi stražnji spojler, koje više sliči avionskom krilu. Stražnje staklo, naravno, ne postoji, ali ispod mjesta na kojem se trebalo nalaziti leži vodom hlađena verzija Porscheovog legendarnog šeseterocilindričnog boxera koji ima četiri bregaste osovine, 24 ventila i dva turbo punjača. Cestovna verzija razvija 544 KS, što je manje nego kod 'pravog' trkača, ali tamo gdje McLaren i Mercedes nude golemu snagu iz motora s velikim zapremninama, Porsche nudi eksplozivnu isporuku snage (čak i ako je 'samo' 544 KS) karakterističnu za motore s manjim obujmom, koja je vrlo bliska trkaćoj verziji. Gromoglasan zvuk je izlazio iz velikih ispušnih cijevi, odaziv na gas bio je trenutan, a kroz šesterobrzinski mjenjač GT1 je postizao 100 km/h za 3.8 sekundi, 160 km/h tik iznad 7, a 240 km/h za samo 16 istih. U ravnoj liniji nije bio brz kao McLaren (ništa nije) i Porsche je limitirao maksimalnu brzinu na 307 km/h, ali u drugim pogledima bio je mnogo ekstremniji od F1. GT1 je vjerojatno imao najbolje i najimpresivnije kočnice na svijetu, čak bolje od onih na britanskom konkurentu. Također, jedinstvenu usredotočenost tijekom vožnje nudio je beskompromisni ovjes i nedostatak bilo kakve opreme. Upravo će zbog toga Porsche GT1 biti zapisan u povijest kao jedan od najpoznatijih trkaćih automobila.

Motor boxer 6, 3.2 litre, biturbo
Snaga 544 KS
Ubrzanje 0-100 km/h 3.8 sek
Maksimalna brzina: 308 km/h (ograničeno)
[vidiauto.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Dec 26, 2006 5:02 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

2007 Porsche 911 GT2
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Na slici vidite pre-produkcijsku verziju Porsche 911 GT2 automobila.

Iako su mnogi poznavaoci Porsche-a bili ubeđeni da Porsche neće praviti GT2 model na bazi 997 karoserije, do toga će ipak doći. Za razliku od Turbo modela, GT2 nema svetla za maglu, ima veće zadnje "krilo" kao i jednostavnije projektovan prednji spojler. Zadnji spojler je preuzet sa prethodnog modela i na serijskim modelima je moguće da će on biti redizajniran, dok ostali detalji na radnom modelu izgledaju spremni za serijsku proiuvodnju.

Performanse su još uvek nepoznate, ali se očekuje snaga u rangu 550KS kao i da po prvi put serijski Porsche model ima deklarisanu maksimalnu brzinu veću od 320kmč (200 milja/čas). [nacionalnaklasa.com] Very Happy Very Happy Very Happy

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Dec 27, 2006 6:03 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Osvježenje 911-ice

Porsche će svoju ponudu od 2008. proširiti sa dva nova sustava - DFI-jem i DSG-om, prvi je novi sustav izravnog ubrizgavanja goriva, a drugi dobro znani VW-ov mjenjački sustav sa dvostrukom spojkom
Četiri godine od početka prodaje trenutne generacije, Porsche će osvježiti legendarnu 911-icu u ljeto 2008. Prednji kraj će dobiti veće otvore usisnika zraka, a straga promjene će doživjeti svjetla.

Od ljeta 2008. promjene će se dogoditi i pod poklopcem motora. Tako će u 911-ice ponuditi već dobro poznati Volkswagenov DSG mjenjač sa dvostrukom spojkom, koji će se pridodati postojećem sekvencijalnom ručnom i Tiptronic automatskom mjenjaču. DSG bi trebao poboljšati performanse i omogućiti glatkije izmjene stupnjeva prijenosa.

Novi DFI sustav direktnog ubrizgavanja goriva će također poboljšati performanse porscheove jurilice uz smanjivanje potrošnje goriva. Točnije snaga DFI motora bi trebala biti za oko 10% veća.[autonet.hr]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
g_bmw_m3
Upućeni član
Upućeni član





Datum registracije: 20 Dec 2006
Poruke: 442

blank.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 29, 2006 10:13 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ponovo se vratio Porsche na ovaj cuveni dizajn farova! Shocked

_________________

Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK!
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 29, 2006 11:03 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

da i to mi se veoma svidja,ipak ih je imao sve do verzije iz '98(996) i sada su se na novoj seriji vratili na tradicionalna svetla na ovoj novoj verziji(997)

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
*~*Dixy*~*
~ToRqUe~
~ToRqUe~



Godine: 42

Datum registracije: 28 Okt 2006
Poruke: 4248
Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 29, 2006 11:21 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ja ne bih odbila ni jedan da mi nude niti stariji niti lepsi a ni ruzniji... Mr. Green ....Salim se, pa kad Porsche nije znao da obraduje svoje obozavaoce? Sve sto urade predstavlja novi domaci za ostale auto proizvodjace...Kao njihov poklonik, a recimo sa minimalnim znanjem o kolima mogu samo da pohvalim svaki njihov potez...

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 29, 2006 11:24 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dixy_24 je napisao/la sledeće:
Ja ne bih odbila ni jedan da mi nude niti stariji niti lepsi a ni ruzniji... Mr. Green ....Salim se, pa kad Porsche nije znao da obraduje svoje obozavaoce? Sve sto urade predstavlja novi domaci za ostale auto proizvodjace...Kao njihov poklonik, a recimo sa minimalnim znanjem o kolima mogu samo da pohvalim svaki njihov potez...
sve se slazem s DIXY 8)

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
*~*Dixy*~*
~ToRqUe~
~ToRqUe~



Godine: 42

Datum registracije: 28 Okt 2006
Poruke: 4248
Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 29, 2006 11:29 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

da a pogotovu sa onim sto pise u zadnjoj recenici posle zareza i pogotovu sad zato sto nisam pogodila kola u druguj temi.... Mr. Green

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Čet Jan 11, 2007 1:56 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Porsche želi više utjecaja u Volkswagenu
Unatoč najavama novih bugattijevih i lamborghinijevih modela, čini se kako bi oba proizvođača mogla napustiti VW grupaciju prije nego realiziraju nove projekte, naime Porsche ima druge planove
Nedavno su počele kružiti najave kako Porsche namjerava kupiti Audi, no čini se kako su se planovi promijenili. Sada Porsche želi više utjecaja u upravnom odboru Volkswagena, naime predsjednik porscheove uprave Wendelin Wiedeking želi učiniti VW toyotinim suparnikom i vrijednim porscheovim
partnerom u dijeljenju raznih komponenti, podvozja i tehničkih informacija i podataka.
Wiedeking smatra da je VW "zlatni rudnik" samo što se "mora dublje kopati". Dakle, u trenucima kada će fokus biti na povećanju učinkovitosti malo je mjesta za egzotične automobile poput Bugattija ili Lamborghinija koji isisavaju velike količine novca predviđenog za razvoj i oduzimaju puno vremena. Wiedeking je navodno čak i izjavio "no toys anymore", odnosno "nema više igračaka".[autonet.hr]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
*~*Dixy*~*
~ToRqUe~
~ToRqUe~



Godine: 42

Datum registracije: 28 Okt 2006
Poruke: 4248
Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pet Jan 12, 2007 3:41 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

What's a gona be...... Rolling Eyes ............................ Mr. Green

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Jan 12, 2007 11:37 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

videcemo sta ce biti...

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~ -> Porsche Svet Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  sledeća
Strana 12 od 15

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon