:: |
Autor |
Poruka |
margitrad Upućeni član
|
Godine: 40
Datum registracije: 25 Maj 2006 Poruke: 326
|
|
rosi nece pobediti, dok ne predje na hondu
|
|
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Rosi veran Jamahi
Cetvrtak, 1. februar 2007. 16:33
Italijanski motociklista Valentino Rosi potpisao je novi, jednogodišnji ugovor sa ekipom Jamahe i ostaće u tom timu do kraja 2008. godine, preneo je "Eurosport".
"Veoma sam zadovoljan postignutim dogovorom, jer sada mogu da se fokusiram na sezonu koja počinje za tri nedelje", izjavio je petostruki svetski šampion.
On je istakao da mu je odličan finiš u prošloj sezoni, kada je umalo preoteo tituliu neprikosnovenom Nikiju Hejdenu, dao dodatnu snagu za izazove u budućnosti.
Italijanski as je zimsku pauzu iskoristio kako bi testirao nove modele Jamahe, koji će premijeru imati u maru na trci u Kataru.
Izvor: MTS-Mondo
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
MotoGP – Katar Stoner ispred Rossija
Najatraktivniji oktanski moto sport i na svom ovogodišnjem otvaranju pokazao je zašto uživamo u ludim jurnjavama motociklista. Na Velikoj nagradi Katara ponovno nije bilo dominantnog vozača već se glavna borba vodila između možda i najboljeg vozača svih vremena, fantastičnog Valentina Rossija na Yamahi, te mladog Australca Casey Stonera na Ducatiju. I upravo je Ducati odigrao presudnu ulogu. Ogromna snaga novog agregata donijela je sasvim očiglednu prednost Stoneru koji je bitku gubio u zavojima ali je zato dobivao na dugim ravninama gdje je jednostavno otpuhnuo Rossijevu Yamahu. Veću brzinu od Yamahe postizala je i Honda Danija Pedrose koji je osvojio treće mjesto. John Hopkins bio je četvrti, Marco Melandri peti, a Colin Edwards šesti. Aktualni prvak Nicky Hayden vozio je prilično slabo što se i očekivalo obzirom na nezadovoljstvo novom Hondom. U klasi 250 najbolji je bio Jorge Lorenzo, a u 125 Hector Faubel. Slijedeća MotoGP stanica je španjolski Jerez, 25. ožujka. Može li Pedrosa do prve pobjede pred domaćom publikom?
MotoGP Katar - rezultati:
1. C. Stoner (AUS/Ducati) 43:02.788
2. V. Rossi (ITA/Yamaha) + 2.838
3. D. Pedrosa (ŠPA/Honda) + 8.530
4. J. Hopkins (SAD/Suzuki) + 9.071
5. M. Melandri (ITA/Honda) + 17.433
6. C. Edwards (SAD/Yamaha) + 18.647
7. C. Vermeulen (AUS/Suzuki) + 22.916
8. N. Hayden (SAD/Honda) + 23.057
9. A. Barros (BRA/Ducati) + 25.961
10. S. Nakano (JAP/Honda) + 28.456
11. A. Hodmann (NJE/Ducati) + 35.029
12. O. Jacque (FRA/Kawasaki) + 42.948
13. K. Roberts (SAD/KR) + 42.977
14. T. Elias (ŠPA/Honda) + 42.989
15. S. Guintoli (FRA/Yamaha) + 51.639
16. M. Tamada (JAP/Yamaha) + 57.853
[vidiauto]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Losail: prva trka MotoGP sezone(Opsirnije)
Gomila novosti, ali je sve i dalje po starom, bila bi konstatacija nakon prve trke sezone. Neki za sada nisu ispunili očekivanja, dok drugi jesu, ali su izgledi veliki da će ljubitelji MotoGP šampionata biti zadovoljni i ovom sezonom. Dobri nagoveštaji stižu odmah, pa je tako Casey Stoner na debitantskom nastupu za Ducati trijumfovao ispred Rossi-ja i Dani Pedrosa-e.
Iako je startovao sa pol pozicije, Valentino Rossi je brzo gubi pred kraj prvog kruga kada ga Stoner, koji je startovao sa pozicije br.2, pretiče. Nakon toga njih dvojica se izdvajaju na čelu, a u stopu ih prati Dani Pedrosa. Otpočinje napeta borba u kojoj su pozicije menjane više puta. Rossi i Pedrosa su uglavnom uspevali da preteknu Stoner-ov Ducati u sporijem delu staze, ali jednostavno nisu imali šanse kada bi izašli na startno-ciljni pravac kada je monstruozna snaga Ducati-ja dolazila do izražaja i kada bi Stoner bio i po 20km/h brži od konkurenata.
Ova trojka se vozila zajedno sve do polovine trke, kada Pedrosa dobija instrukcije od tehničara da uključi blaže mapiranje agregata što mu je smanjilo efektivnu snagu, ali i do tada preveliku potrošnju goriva. Toliko o tome da Honda uopste nema potrebe da razmišlja o potrošnji. Ova odluka se pokazala kao veoma riskantna pošto je vozač Rizla Suzuki tima, John Hopkins, iako povređen, postao veoma ozbiljna pretnja za treću poziciju koju je držao Pedrosa, ali sve do kraja trke nije uspevao da pretekne Dani-ja.
U borbi za prvo mesto slična slika se ponavlja iz kruga u krug. Rossi traži mesto za preticanje u krivina pošto je snaga i brzina Ducati-ja na pravcu toliko velika da čak i Rossi shvata da nema šanse da ostane na čelu osim ako ne napravi veliku razliku u zavojitom delu. Potom sledi standardni "Rossi" manevar 4 kruga pred kraj kada pretiče Stoner-a i pokušava da pobegne. Ipak, Stoner sve to nadoknađuje na pravcu kada se vraća na čelnu poziciju i kreće ozbiljno da napada krivine gde više čak ni Rossi sa agilnom Yamahom ne uspeva da ga stigne, što na kraju rezultuje sa skoro 3 sekunde prednosti nad drugoplasiranim Rossi-jem.
Kao petoplasirani stiže druga najbolja Honda u vlasništvu Gersini tima sa vozačem Marco Melandri-jem, ali obuvena u Bridgestone pneumatike, koji su se odlično pokazali naročito u prijanjanju prednjeg točka. Odmah za njim stiže druga Fiat Yamaha (čudno zvuči za fabrički Yamaha tim zar ne?), Amerikanca Collin Edwardsa, koji je bio veoma zadovoljan samim tim što je za malo izbegao da trku završi pre vremena.
Collin-ov zemljak i aktuelni šampion Nicky Hayden ni malo ne može biti zadovoljan sopstvenim plasmanom, osmo mesto, koje mu je pripalo nako vikenda punog problema sa prijanjanjem i odzivom na promenu pravca, koje je imao zahvaljujući nepovoljnom izboru pneumatika.
Konačni plasman:
1 . Casey STONER Ducati Marlboro Team 43'02.788
2 . Valentino ROSSI Fiat Yamaha Team + 2.838
3 . Dani PEDROSA Repsol Honda Team + 8.530
4 . John HOPKINS Rizla Suzuki MotoGP + 9.071
5 . Marco MELANDRI Honda Gresini + 17.433
6 . Colin EDWARDS Fiat Yamaha Team + 18.647
7 . Chris VERMEULEN Rizla Suzuki MotoGP + 22.916
8 . Nicky HAYDEN Repsol Honda Team + 23.057
9 . Alex BARROS Pramac d'Antin + 25.961
10 . Shinya NAKANO Konica Minolta Honda + 28.456
11 . Alex HOFMANN Pramac d'Antin + 35.029
12 . Olivier JACQUE Kawasaki Racing Team + 42.948
13 . Kenny ROBERTS JR Team Roberts + 42.977
14 . Toni ELIAS Honda Gresini + 42.989
15 . Sylvain GUINTOLI Dunlop Yamaha Tech 3 + 51.639
16 . Makoto TAMADA Dunlop Yamaha Tech 3 + 57.853
[nacionalnaklasa]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Ilmor se povlači iz MotoGP-ja
Nakon samo jedne trke i džinovskog napora koji su uložili u konstruisanje i izradu motocikala za ovo prestižno takmičenje Ilmor Engineering je odlučio da za nepoznati vremenski period obustavi moto GP program zbog nedostatka sponzora.
Šef Ilmora Marko Illien je odlučio da napusti motoGP zbog nedostatka sponzora. Ovo je juče objavio u intervjuu britanskom MCN magazinu. Ova neprijatna vest dolazi samo dve nedelje nakon što je Kenny Roberts najavljivao da se može desiti da odustane od MotoGP-ja iz istih razloga zbog kojih je Ilmor odustao.
PR iz Ilmor-a
Citat: | Ilmor GP postpone race programme
Brixworth, Northampton 15.03.07: Ilmor GP Team Principal Mario Illien today announced that the team will not be attending the second round of the MotoGP World Championship next week in Jerez. The teams' race attendance has been suspended for the immediate future however engine development will continue and Illien expects for the team to return to the MotoGP racing scene as soon as key financial partners have been secured.
At this early stage in the project, racing and developing the engine and chassis has proved extremely costly for Ilmor's owners. Since the team launched last year in Estoril at the penultimate round of the MotoGP Championship good progress has been made but further development is needed to become fully competitive on track.
Commenting on the announcement Ilmor GP Team Principal and Part Owner of Ilmor Engineering Mario Illien said: "We discussed the situation in great detail internally and obviously it was an extremely difficult decision for us to make. However once we went through all the options, we decided that the best course of action for the sake of the project as a whole would be to put the racing side of things on hold and continue developing.
"I would like to thank Dorna, IRTA, FIM and our technical partners and suppliers for their on-going support and patience during this time. My heart is still very much in the team - we have had fantastic support from the public and the media with some great coverage worldwide. I would also like to say how enormously proud I am of what we managed to achieve in a short space of time - we have a good group of people who have worked incredibly hard over the past few months. Both riders, Jeremy McWilliams and Andrew Pitt have given their best during a difficult development time - I couldn't have asked for more than that.
"We have important meetings and discussions over the next few weeks which will help us to establish the future of the project and team - I am determined to explore all opportunities available to us and I'm hopeful that there will be a positive outcome." |
i deo intervjua MCN-u
Citat: | “It is very disappointing and I underestimated how difficult it is to secure backing for this particular activity. I knew it would be expensive and I’m not surprised from the cost point of view, but I’m surprised how difficult it has been to secure the right backing. We were confident and hopeful that we would get sufficient backing to go racing and that has not materialised. We need to act rather than spending a lot of money and having a problem later on. We have been thinking about this for some time, I was thinking of withdrawing before the start of the season. As time went on I was hopeful we could secure something. But at the same time we moved forward in the hope and belief that we could attract some backing. We have some backing but not sufficient to run for the whole season. We are not going to race in Jerez. Dorna is very disappointed that we are not participating but they respect and understand our decision. Without financial support it is too difficult.Riders are extremely disappointed because they wanted to go racing and I want to as well. We will continue to work and try to find some backing. We haven’t given up and said this is it. The project is not dead at all. We have been working for 21 months on this project and I’m not going to walk away from it just like that. But if we continue like this we could be in difficulty and I don’t want to get to that point. We have to scale things down and be realistic," said Illien, a renowned Formula One engineer who only recently had been confident on top ten finishes in MotoGP. |
[nacionalnaklasa]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Doktor u Herezu doktorski
Nedelja, 25. mart 2007. 18:01
Valentino Rosi slomio je srca španskih navijača, na stazi u Herezu, gde je pobedio ljubimca domaće publike Danija Pedrosa i upisao prvi trijumf ove sezone.
Polularni "doktor" je do 59. pobede u karijeri u najjacoj klasi stigao vodeći prakktično od starta do cilja, a 27 krugova na svojoj Jamahi presao za 45:53.36 minuta.
Drugo mesto osvojio je Španac Dani Pedrosa na Hondi, koji je bio najbrži u kvalifikacijama, a za Rosijem je zaostao sekund i 246 hiljaditinki.
Na treći stepenik pobedničkog postolja poepeo drugi vozač Jamahe Amerikanac Kolin Edvards, koji je od klupskog kolege bio sporiji 2,701 sekundi.
Četvrto mesto zauzeo je Španac Toni Elias na Hondi, peti je bio pobednik prve trke sezone u Kataru Australijanac Kejsi Stoner, dok je aktuelni svetski prvak u Moto GP šampionatu Amerikanac Niki Hejden završio trku u Herezu kao sedmi.
U klasi do 250ccm trijumfovao je Španac Horhe Lorenco (Spain's No1), drugo mesto osvojio je njegov zemljak Alvaro Bautista (Aprilija), dok je treći bio Italijan Andrea Doviciozo (Honda).
U najslabijoj klasi do 125ccm najbrži je bio Madjar Gabor Talmaši na Aprilji, a na preostala dva stepenika pobedničkog postolja popeli su se Čeh Lukas Pesek (Derbi) i Španac Hektor Faubel (Aprilja).
Naredne trke Moto GP biće vožene 22. aprila u Turskoj.
Rezultati "kraljevske klase" na trci u Herezu:
1. Valentino Rosi (Jamaha/Italija) 45:53.340
2. Dani Pedrosa (Honda/Španija) 45:54.586
3. K. Edvards (Jamaha/SAD) 45:56.041
4. Toni Elias (Honda/Španija) 45:57.691
5. Kejsi Stoner (Dukati/Australija) 45:58.333
6. Karlos Čeka (Honda/Španija) 46:03.340
7. Niki Hejden (Honda/SAD) 46:07.486
8. Marko Melandri (Honda/Italija) 46:13.309
9. Kris Vermulen (Suzuki/Australija) 46:18.126
10. Šindji Nakano (Honda/Japan) 46:18.223
Generalni plasman:
1. Valentino Rosi (Jamaha/Italija) 45 bodova
2. Dani Pedrosa (Honda/Španija) 36
Kejsi Stoner (Dukati/Australija) 36
4. Kolin Edvards (Jamaha/SAD) 26
5. Marko Melandri (Honda/Italija) 19
6. Niki Hejden (Honda/SAD) 17
7. Kris Vermulen (Suzuki/Australija) 16
8. Toni Elias (Honda/Španija) 15
9. Džon Hopkins (Suzuki/SAD) 13 itd.
Izvor: MTS-Mondo
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Milos NS Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 45
Datum registracije: 19 Jul 2005 Poruke: 242 Mesto: Novi Sad
|
|
Doktor je jedan jedini... respect
|
|
|
|
|
|
boban11 Upozorenja: 2 od 3 Prijatelj foruma
|
Godine: 40
Datum registracije: 03 Mar 2005 Poruke: 19847 Mesto: Gradiska
|
|
Svaka čast Rosiu
|
_________________ Vilenjakinja & Ja Post Team
Ika & Ja Super Team |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
22. april 2007. | Izvor: B92, Tanjug | Saša Ozmo
Stouner prvi u Istanbulu
Australijanac Kejsi Stouner pobednik je Gran pri trke u prvenstvu sveta za motocikliste koja je u nedelju održana u Istanbulu i zahvaljujući lošem plasmanu petostrukog prvaka sveta, Italijana Valentina Rosija koji je bio tek deseti, učvrstio je vođstvo u generalnom plasmanu.U klasi do 250 kubika trijumfovao je Italijan Andrea Dovizioso, koji je spektakularnom vožnjom u poslednjem krugu pretekao španca Horhea Lorenca. Uprkos tome, Lorenco je zadržao vođstvo i sada ima 18 bodova više od Doviziosa.
Stouner je preuzeo vođstvo već u početnom krugu, kada je Rosi izleteo na 13. krivini, a 21-godišnji Australijanac do kraja trke nije ispustio lidersku poziciju i tako stigao do drugog trijumfa ove sezone.
U klasi do 125 kubika pobednik je bio Italijan Simone Korsi, koji se probio na četvrto mesto u generalnom plasmanu. Vodeći u šampionatu sveta Mađar Gabor Talmaši kroz cilj je prošao kao petoplasirani, ali je zadržao prvo mesto.
Rezultati:
Gran pri
1. Kejsi Stouner (Australija, Dukati) 42:02,850 minuta
2. Toni Elias (Španija, Honda) 42:09.057
3. Loris Kapirosi (Italija, Dukati) 42:10.952
4. Aleks Baroš (Brazil, Dukati) 42:10.985
5. Marko Melandri (Italija, Honda) 42:11.139
6. Džon Hopkins (SAD, Suzuki) 42:13.036
Generalni plasman:
1. Stouner 61
2. Rosi 51
3. Dani Pedrosa (Španija) 36
4. Elias 35
5. Melandri 30
250 kubika:
1. Andrea Dovizioso (Italija, Honda) 39:31,153
2. Horhe Lorenco (Španija, Aprilia) 39:31,256
3. Alvaro Bautista (Španija, Aprilia) 39.31,471
4. Aleks de Angelis (S. Marino, Aprilia) 39:36,047
5. Tomas Luthi (Švajcarska, Aprilia) 39:50,908
6. Mika Kalio (Finska, KTM) 39:54,099
Generalni plasman:
1. Lorenco 70
2. Dovizioso 52
3. De Angelis 46
4. Bautista 36
5. Ektor Barbera (Španija) 24
125 kubika:
1. Simone Korsi (Italija, Aprilia) 40:03,557
2. Olivie Žake (Francuska, Kavasaki) 40:03,655
3. Tomojoši Kojama (Japan, KTM) 40:05,500
4. Rafaele de Rosa (Italija, Aprilia) 40:05,748
5. Gabor Talmaši (Mađarska, Aprilia) 40:06,203
6. Lukas Pesek (Češka, Derbi) 40:06.496
Generalni plasman:
1. Talmaši 56
2. Ektor Faubel (Španija) 47
3. Pesek 46
4. Korsi 36
5. Huan Olive (Španija) 33
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Stoner nezaustavljiv i u Kini
Nedelja, 6. maj 2007. 12:41
Mladi Australijanac Kejsi Stoner iznenadio je još jednom u Moto GP šampionatu, pobedivši na trci u Kini ispred Valentina Rosija i Amerikanca Džona Hopkinsa.
Stoner (21), koji vozi za Dukati, je na trci u Šangaju stigao do treće pobede u karijeri, i ujedno ove sezone, ostavivši iza sebe iskusnog Italijana, koji je superiorno osvojio pol-poziciju u subotu.
Četvrto mesto pripalo je Danijelu Pedrosi, peti je bio njegov kolega na Hondi Marko Melandri, a šesti Loris Kapirosi.
"Ne mogu da verujem šta mi se dogodilo. Osećam se sjajno u ekipi Dukati, osećam da sve dobro ide i postižem savršene rezultate. Uprkos problemima tokom kvalifikacija mi imamo veru jedni u druge i zato pobedjujemo", izjavio je mladi Stoner, koji je trijumfovao i na prethodnoj trci u Istanbulu.
Stoner je posle četvrte trke sezone povećao vodjstvo u generalnom plasmanu - on sada ima 61 poen, drugi je Valentino Rosi sa 51 poenom, treći Daniel Pedrosa (36), a slede Toni Elias (35), Marko Melandri sa 30 bodova, dok Amerikanci Niki Hajden i Kolin Edvards dele šesto i sedmo mesto sa 26 osvojenih poena.
Naredna trka na programu je 20. maja u Francuskoj, na stazi u Le Manu.
Izvor: MTS-Mondo
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
3. jun 2007. | Izvor: B92 | MR
MotoGP: Rosi stiže Stounera
Foto: ReutersVozač Jamahe Valentino Rosi pobedio je na trci za VN Italije, šestoj rundi Moto GP šampionata. Italijan je na stazi Muđelo ostvario rekordnu šestu uzastopnu pobedu pred domaćom publikom, kojom je smanjio zaostatak u generalnom plasmanu u odnosu na vodećeg Kejsija Stounera (Dukati) sa 21 na samo 9 bodova. Drugo mesto u Muđelu zauzeo je Dani Pedrosa na Hondi, treće Aleks Baroš na Dukatiju, dok je prvi Stouner bio četvrti.
Početak trke nije nagoveštavao ovakav rasplet. Stouner i njegov klupski kolega Loris Kapirosi zadržali su vodeće pozicije sa početka trke, dok je Rosi pao sa trećeg na osmo mesto već u prvom krugu.
Međutim, 28-osmogodišnji Italijan je iz kruga u krug napredovao i već u devetom stigao do prvog mesta, kada je pretakao tada vodećeg Pedrosu.
Stouner je u finišu trke izgubio treću poziciju, kada ga je, dva kruga pre kraja, pretekao Baroš, što je Rosiju donelo još više razloga za slavlje. To je bila 2. pobeda za Rosija ove sezone i 60. u karijeri.
Posle šeste runde Moto GP šampionata, vodeći Kejsi Stouner ima 115 bodova, Rosi 106, a slede Pedrosa sa 82, Melandri sa 68 , Vermjulen sa 63...
Sledeća trka vozi se 10. juna, na stazi Katalonija pored Barselone.
Rezultati, VN Italije:
1. Rosi (Jamaha) 42:42.385
2. Pedrosa (Honda) +3.074
3. Baroš (Dukati) +5.956
4. Stouner (Dukati) +6.012
5. Hopkins (Suzuki) +12.244
6. Eliaš (Honda) +19.255
7. Kapirosi (Dukati) +19.646
8. Vermjulen (Suzuki) +22.810
9. Melandri (Honda) +22.837
10. Hejden (Honda) +24.413...
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
10. jun 2007. | Izvor: B92 | MR
Stouner izdržao pritisak Rosija
Foto: ReutersVozač Dukatija Kejsi Stouner pobedio je na trci za Veliku nagradu Katalonije. U još jednoj spektakularnoj trci, lider Moto GP šampionata izdržao je pritisak petostrukog šampiona Valentina Rosija tokom čitavih 25 krugova trke u Barseloni i slavio ispred vozača Jamahe, dok je treće mesto, sa samo četiri desetinke zaostatka, zauzeo vozač Honde Dani Pedrosa.
Stouner je sa početne četvrte pozicije preuzeo vođstvo već na kraju prvog kruga, ali ni u jednom trenutku nije uspeo da napravi značajniju prednost u odnosu na Rosija.
Rosi i Stouner su se smenjivali u vođstvu tri puta, pre nego što je Stouner u finišu uspeo da povrati vodeću poziciju i izdrži pod jakim pritiskom Italijana.
Pobedom u Barseloni, Australijanac je povećao vođstvo u generalnom plasmanu na 14 bodova u odnosu na drugoplasiranog Rosija. Stouner ima 140, a Rosi 126 bodova.
To je njegova četvrta pobeda iz sedam trka ove sezone. Šampionat se nastavlja 24. juna trkom za VN Britanije u Donington parku.
Rezultati, VN Katalonije:
1. Stouner (Dukati), 2. Rosi (Jamaha), 3. Pedrosa (Honda), 4. Hopkins (Suzuki), 5. De Punije (Kavasaki), 6. Kapirosi (Dukati), 7. Vermjulen (Suzuki), 8. Baroš (Pramac d'Antin), 9. Melandri (Honda), 10. Edvards (Jamaha), 11. Hejden (Honda)...
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|