www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

BMW
Strana prethodna  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  sledeća
Pređite na stranu broj:  
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~
::  
Autor Poruka
Vlada_R
///M
///M



Godine: 38

Datum registracije: 02 Sep 2005
Poruke: 1256
Mesto: NL

netherlands.gif
PorukaPostavljena: Čet Mar 08, 2007 9:12 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ma sta znam. Porsche nije za mene, kao prvo je previse skup za mene, kao drugo nema unutrasnost a i spolja ima lepsih: kao na primer BMW 3 E92 hehe. Jedino sto su mu performanse najjace, a ako je samo zbog toga onda neka. Tako ja vidim Porsche. Sad kad bi imao novac uzeo bi jedan Porsche tek onako za vikend ili kad idem na pistu snjim za trkanje Wink


_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Čet Mar 08, 2007 9:58 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Vlada_R je napisao/la sledeće:
Ma sta znam. Porsche nije za mene, kao prvo je previse skup za mene, kao drugo nema unutrasnost a i spolja ima lepsih: kao na primer BMW 3 E92 hehe. Jedino sto su mu performanse najjace, a ako je samo zbog toga onda neka. Tako ja vidim Porsche. Sad kad bi imao novac uzeo bi jedan Porsche tek onako za vikend ili kad idem na pistu snjim za trkanje Wink
sad smo malo offtopic ali slazem se da je Porsche malo preskup i da je unutra ogoljen i da ima lepsih automobila....Ali to sto je skup i nedostizan za mnoge ga i cini pomalo autom snova.Unutrasnjost...pa da ogoljenaje i ima samo najpotrebnije,...ali zato to i jeste car sportskog(supersportskog) automobila,da ima samo ono najpotrebnije u unutrasnjosti.
Sto se tice lepote tacno ima lepsih ali samo je Karera 50 godina odolela dizajnu i menjanju smerova i struja dizajna tokom ovih 50 godina...

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Vlada_R
///M
///M



Godine: 38

Datum registracije: 02 Sep 2005
Poruke: 1256
Mesto: NL

netherlands.gif
PorukaPostavljena: Čet Mar 08, 2007 10:40 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

rizmal je napisao/la sledeće:
Ali to sto je skup i nedostizan za mnoge ga i cini pomalo autom snova.


E bas to, meni je auto snova ali nedostizan....tako da i zaboravim za njega. Sve bi dao za jedan 911 Turbo ili za Carreru GT. Ali posto to ne moze, trazim neku jeftiniju alternativu ali da bude isto sportsko ali sa malo veci komfort. Mislim da je BMW logican izbor.

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 09, 2007 8:52 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Lumma Design BMW M5

Kompanija Lumma Design pozabavila se BMW-ovim modelom M5. Rezultat je zaista interesantan, a mišićava limuzina na fotografijama skoro oduzima dah.

Možda je ovo jedan od pimera ekstremnog dizajna, ali je po nama u granicama dobrog ukusa. Izmene obuhvataju i modifikacije izduvnog sistema, ECU-a i uklanjanje limitera, a uz pomoć istih snaga je povećana sa 507 na 560 ks. Ovo je dovoljno da potera Luma M5 do vrtoglavih 327 km/sat.

Oznaka ovog modela je CLR500 a debitovao je na Salonu u Ženevi ove nedelje. Neki od zanimljivih detalja vezanih za ovaj Bmw su H&R sportsko ogibljenje pomoću kojeg je visina automobila spuštena za 40 mm, 21" naplatci od lake legure, usisnik za vazduh od ugljeničnih vlakana, cilindarska glava ofarbana u crveno, ogorman difuzor, i još dosta drugih detalja. Uživajte..


[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 11, 2007 8:44 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Alpina B7 Brutalna 7-ica

Od 1988. godine Alpina proizvodi model B7 koji su redom razvijani na generacijama E12, E24 i E28. Tako je i s najnovijom izvedbom više-manje voljene «Bangle» 7-ice koja u Alpina režiji ima 470 kompresorskih konja i «rola» se na 21 colnim kotačima!

Ukoliko ste pravi auto entuzijast onda nema sumnje kako vam ime Alpina znači mnogo. Ukoliko ste BMW fan onda čitajući ove retke vjerojatno doživljavate ekstazu. Za one slabije upućene Alpina je renomirana njemačka tuning kompanija čija je specijalnost prerada BMW-ovih vozila. Alpina je, dakle, privatna kompanija i kao takva nije direktno povezana s tvornicom u Münchenu, no ipak, u 40-ak godina postojanja bilo je vrlo bliske suradnje. 40 godina je zaista mnogo, i zato je danas Alpina (u moru više ili manje renomiranih BMW tuning kompanija) najpoznatiji BMW tjuner, odnosno njihova su vrata prva koja se otvaraju nakon što određeni kupci zatvore ona u BMW-om salonu. Naravno, ako nije riječ o M modelu, no ima i onih koji i s takvim automobilima ponovno svraćaju u Alpinu.

Još od serije E12

Od 1988. godine Alpina proizvodi model B7 koji su redom razvijani na generacijama E12, E24 i E28. Tako je i s najnovijom izvedbom više-manje voljene «Bangle» 7-ice E65 čiju smo premijeru by Alpina imali prilike vidjeti na ženevskom auto salonu. Aktualna Alpina B7 najjača je Alpinina sedmica ikada proizvedena. Bez obzira što je kao baza poslužio BMW-ov V8 od 4.4 litre koji ima manji obujam od prošlog modela Alpinini su stručnjaci uspjeli izvući više konja. Njih 470! S takvom ergelom konja ispod haube Alpina B7 bez problema će se nositi s originalnim 760 Li, a on ipak ima 4 cilindra više.

Redukcija!

Upravo na takav način Alpina privlači svoje kupce. Naime, mnogima su velike top limuzine, iako s ogromnom snagom, preteške da bi pružale pravi sportski užitak. Njihov je model B7 150 kg lakši od 760Li modela što samo po sebi govori dovoljno. Uz to, kao i svaki Alpinin model, i B7 nudi potpuni sportski užitak zahvaljujući posebno dorađenom sportskom ovjesu i niskoprofilnim gumama.

21-colni kotači!

Alpina tradicionalno ugrađuje kompresore ili turbo punjače na vrhunske BMW-ove motore što ovim automobilima daje poseban šarm. Zahvaljujući kompresoru B7 razvija 470 KS pri 6000/min i maksimalnih 650 Nm okretnog momenta. Rezultat su vrhunske performanse: do 100 km/h stiže se već za 5.5 sekundi dok maksimalna brzina premašuje 290 km/h. A takve performanse, jasno, mora pratiti i savršena dinamika vozila. Alpina je i na ovom području stručnjak: ovjes je dodatno ukrućen, automobil je spušteniji u odnosu na serijsku verziju, a gume veličine 21 cola (!) omogućuju izvanrednu upravljivost i prolaske kroz zavoje. Naravno, govorimo o njemačkim prometnicama, ne o hrvatskim tzv. prometnicama. Usput, sprijeda su gume 255/35, a straga 295/30. Kočnice su također pojačane što se jasno vidi unutar samih «jumbo size» naplataka.

Alpina – izvana i iznutra

Već je na prvi pogled jasno kako B7 nećete zamijeniti s originalnom serijom 7. Najveće su promjene primjetne na prednjem kraju, točnije na samom odbojniku koji je dublji, djeluje moćnije, a tu je i neizostavni Alpina potpis s bijelim linijama. Vanjski dojam zaokružuju modificirani pragovi, stražnji odbojnik i blago stiliziran «neobičan» stražnji kraj. Puno veće promjene kriju se u unutrašnjosti. Sportsko-elegantna nota započinje s instrumentnom pločom plave Alpina podloge s tradicionalnim crvenim kazaljkama. Alpina je pripremila i specijalne drvene umetke i, naravno, najboljom kožom presvučena sjedala. Originalni veliki volan nije bio dovoljno dobar stoga je mjesto prepustio trokrakoj sportskoj izvedbi s integriranim komandama Switch-Tronic mjenjača.

Motor: V8, kompresor, 4398 cm3
Snaga (kW/KS): 346/470 @ 6000/min
Okretni moment (Nm): 650 @ 4000/min
Ubrzanje 0-100 km/h (s): <5.5
Maksimalna brzina (km/h): >290
Dimenzije DxŠxV (mm): 5029x1902x1477
[vidiauto]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Mar 14, 2007 11:27 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Špijunke osvježene serije 6

BMW-ovoj seriji 6 je vrijeme za facelift, no sudeći prema ovim fotografijama napravljenima na ulicama Münchena to je jako, jako blagi facelift, primjetan jedino stručnom i poznavateljskom oku
Za početak promijenjen je prednj branik, središnji otvor za zrak je sužen, a promijenjen je i položaj svjetala za maglu. Djelomično prekrivena prednja svjetla nam kazuju kako je vjerojatno i na njima došlo do određenih promjena. Stražnja svjetla su također djelomično prekrivena, a ispod naljepnice se naziru tri rebraste izbočine, koje bi očito trebale "podići" stražnji dio automobila.

BMW je pomalo riskirao ne samo s dizajnom serije 6, već s cjelokupnim uratkom Christophera Banglea od njegovog postavljanja na mjesto šefa BMW-ovog dizajna početkom ovog desetljeća.

Ovim faceliftom se neće puno toga promijeniti, točnije samo će znalačko oko moći primjetiti razlike. Tako da ako ste jedni od onih kojima posljednji BMW-ov dizajnerski izričaj, a tako i nova 6-ica, nisu baš najbolje sjeli neće vas niti ovo "osvježenje" previše zanimati.[autonet]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 16, 2007 10:45 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

2008 BMW M3 limuzina

Nakon 13 godina BMW će na tržište vratiti M3 u varijanti sa 4 vrata. Sada već daleke 1995. godine bavarski proizvođač je imao u ponudi M3 limuzinu, ali veoma kratko.


Ove jeseni BMW će predstaviti M3 u kupe varijanti. Sledi na proleće 2008. godine kabriolet, a kompletna M3 familija će biti zaokružena na jesen iste godine sa M3 limuzinom.

Međutim, najveća sličnost nove M3 limuzine sa prethodnikom iz 1995. godine biće 4 vrata. Prethodnika je pokretao 6-cilindrični motor zapremine 3 litra sa 286 KS, dok će poslednju generaciju krasiti V8 zapremine 4 litra sa 420+ KS. Ubrzanje modela iz 1995. godine bilo je oko 6 sekundi do 100 km/sat, dok se za novu generaciju procenjuje na najviše 4,6 sekundi.
U međuvremenu uživajte u sjajnom zvuku V8 motora M3 E92 kupea na stazi Nurburgring Nordschleife.
http://www.youtube.com/watch?v=BeGeCCxohnE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Enacionalnaklasa%2Ecom%2Fcontent%2Fview%2F2984%2F8%2F
[nacionalnaklasa]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
g_bmw_m3
Upućeni član
Upućeni član





Datum registracije: 20 Dec 2006
Poruke: 442

blank.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 16, 2007 11:04 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ne svidja mi se sto ce ubacivati V8, lepse je bilo sa R6 ili L6! Confused
Po meni to je dokazivalo da je to pravi sportski motor sa 6 klipa....(bar po meni)
No, ne kazem da je V8 lose, Razz ali 6-ica mi je nekako slabija u bucnija... Question Question

_________________

Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK!
 
Gardas88
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 36

Datum registracije: 01 Maj 2006
Poruke: 147
Mesto: Podgorica

blank.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 18, 2007 4:49 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Pričali smo vecć o ovoj mašini! I ja mislim da je R6 neprevazidjen motor, ali konkurencija nalaze drugačije standarde! Ovaj auto će da sprzi konkurenciju kao i do sada... ubijedjen sam Twisted Evil
 
TheCrow
Upućeni član
Upućeni član





Datum registracije: 05 Jan 2003
Poruke: 256
Mesto: Berlin (rod. Cuprija/Srbija)

germany.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 19, 2007 2:07 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

U pravu si ...
Sta je nova C-klasa od Mercedesa C 63 AMG sa 476 ps
i novi Audi RS5 sa V8 i 450ps-a .... nula Very Happy
 
Vlada_R
///M
///M



Godine: 38

Datum registracije: 02 Sep 2005
Poruke: 1256
Mesto: NL

netherlands.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 19, 2007 9:19 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

g_bmw_m3 je napisao/la sledeće:
Ne svidja mi se sto ce ubacivati V8, lepse je bilo sa R6 ili L6! Confused
Po meni to je dokazivalo da je to pravi sportski motor sa 6 klipa....(bar po meni)
No, ne kazem da je V8 lose, Razz ali 6-ica mi je nekako slabija u bucnija... Question Question


Gardas88 je napisao/la sledeće:
Pričali smo vecć o ovoj mašini! I ja mislim da je R6 neprevazidjen motor, ali konkurencija nalaze drugačije standarde! Ovaj auto će da sprzi konkurenciju kao i do sada... ubijedjen sam


Bas sam na to i ja mislio pre neki dan! Mogli su da ubace linijski sestak baziran na motor od E34 M5 3,6 ili 3,8L, cak sto vise: to su i trebali da urade. BMW-ovi sestaci su i moji favoritni. Ali jbg, kao sto kazete...konkurencija. Audi poceo sa V8, Mercedes V8 jos malo pa ce i Lexus. Mora se jbg.....steta.

TheCrow je napisao/la sledeće:
U pravu si ...
Sta je nova C-klasa od Mercedesa C 63 AMG sa 476 ps
i novi Audi RS5 sa V8 i 450ps-a .... nula


A gde si ti bio sve ovo vreme? Nije bilo nikog da mi dokaze da je Mercedes bolji od BMW-a Wink Pozdrav brate!

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 19, 2007 10:19 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

BMW potvrdio ono što smo znali

Ovih dana mediji su se raspisali kako je službeno potvrđena proizvodnja bavarskog crossovera - X6. Proizvodnja će početi 2008. u Spartanburgu, u SAD-u, u kojoj se proizvode modeli X5 i Z4 coupe
Što i nije baš neka vijest s obzirom da su se testni prototipovi svako malo mogu vidjeti pa je već po tome bilo jasno kako su u BMW-u dobrano zagrizli za taj projekt i kako nema natrag. Mi smo vam prve slike testnih primjeraka pokazali već u prosincu prošle godine.

No, ipak smo se odlučili ponovno prenijeti ovu vijest zbog novih rendera (slika 1. i 2.) koji prikazuju kakav bi trebao biti konačan izgled ovog automobila, a glasnogovornik BMW-a je u jednom intervjuu potvrdio ono što smo i otprije znali.

Dakle X6 će imati coupeovske linije koje će posebno biti izražene u liniji krova, ali to ne znači da će obvezno imati samo jedan par vratiju. Također, očekuje da će biti izrađen na istoj platformi kao i X5, ali da će dobiti unaprijeđenu unutrašnjost i snažnije motore.

BMW X6 će biti još jedan u nizu crossovera koji su ili će doći na tržište zbog sve većeg interesa kupaca za automobilima sa sportskim i dinamičnim izgledom te većom ponudom putničkog i prtljažnog prostora.[autonet]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~ -> BMW Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3 ... , 47, 48, 49  sledeća
Strana 48 od 49

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon