:: |
Najbolje Japanske automobile proizvodi: |
Mitsubishi |
|
7% |
[ 3 ] |
Honda |
|
17% |
[ 7 ] |
Toyota |
|
20% |
[ 8 ] |
Lexus |
|
12% |
[ 5 ] |
Subaru |
|
20% |
[ 8 ] |
Suzuki |
|
0% |
[ 0 ] |
Isuzu |
|
0% |
[ 0 ] |
Nissan |
|
10% |
[ 4 ] |
Mazda |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Ukupno glasova : 39 |
|
Autor |
Poruka |
aureliano ♣ El Capitán ♠
|
Datum registracije: 15 Mar 2005 Poruke: 9092 Mesto: U zraku, na vodi i ponekad na Zemlji
|
|
Rile_Master je napisao/la sledeće: | Da, to sam i ja cuo; da se jako malo ljudi zali na japanske automobile.Jedan moj komsija ima onu novu Mazda-u 6...Kaze da ja odlican i pouzdan automobila i da nikada nije imao neki ozbiljniji kvar. |
Ja imam dosta iskustva s Japancima i samo mogu reci najbolje o njhovim autima. Imam ili sam imao automobile marki Mitsubishi (Lancer i Galant), Honda (CRV) i Toyota i svi do jednog su sluzili prva liga.
|
_________________ I tad su došli popovi... Pa topovi... Pa lopovi...
I čitav svet se izobličio...
Ispuzali su grabljivci... Pa lažljivci... Snalažljivci...
|
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Vidi vidi, Subaru vodi. Svi su verovatno glasali za njih zbog Impreze. Aj da vas podsetim sta Honda sve ima, verovatno ste zaboravili:
|
_________________
|
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
U pravu si, Vlado!Hondu smo toalno zaboravili, a ona je mdju najboljim japanskim automobilima.
Skoro sam se vozio u novoj Honda-i Accord...Uzalud je trositi reci...2.0, 155 KS, vuce samo tako, udobna, super zvuk...Zaista odlican auto.
|
_________________ Master |
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Kazete da su japanci SADA dobri... hi hi hi!
A setite se (vi stariji) kako je samo bilo na pocetku? Ja ne znam ali sam citao o tome da nisu imali nikakav kvalitet i da su ih evropljani mrzeli bas kao sada sa Hyundai-em, Kia-om i ostalima na pocetku karijere da tako kazem!
Vidite sta sada rade Japanci mada, mrzim to sto rade jer nam Evropa polako propada i propasce!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
igor0000 Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 20 Feb 2007 Poruke: 86
|
|
Na listi 100 najpouzdanijih automobila,prvih 10 su Japanci!
Mislite o tome!
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Evo slika Mazde 2
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Toyota želi dijeliti plug-in tehnologiju
Najnovija izvješća kažu kako će se Toyota priključiti krugu proizvođača koji rade na razvoju plug-in hibridnih vozila, također se navodi kako su u tom razvoju otvoreni za suradnju s drugim proizvođačima
Predsjednik Toyote za Sjevernu Ameriku Jim Press je tijekom intervjua Reutersu izjavio kako se uz razvoj ovog proizvoda istovremeno vrši i istraživanje tržišta o potencijalu plug-in tehnologije.
Poneki zeleni entuzijasti su već prilagodili svoje Priuse na način da mogu njihove baterije puniti preko obične kućne utičnice, no još nije napravljen niti jedan takav tvornički model.
Press je priznao kako je trenutno najveći problem koji usporava razvoj ove tehnologije razvoj buduće generacije baterija i kako je Toyota spremna na tom polju surađivati sa svojim konkurentima, odnosno drugim proizvođačima.
Toyota će na ženevskom auto salonu predstaviti u potpunosti novi koncetni hibridni automobil, koji bi vrlo lako mogao biti najava budućeg plug-in toyotinog hibrida.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Honda predstavila atraktivni Crossroad
Automobil koji je prešao granice postojećih kategorija, pritom uspješno kombinirajući atraktivan dizajn i funkcionalnost SUV-a. Iznimno udoban, nudi 3 reda sjedala namijenjenih za 7 putnika
Crossroad je namijenjen svima kojima je od velike važnosti njihov stil života, a pritom su lišeni konvencionalnih načina razmišljanja. Vanjski izgled Honde Crossroad se odlikuje iznimnom snagom, dok se u unutrašnjosti ističe instrumentalna ploča, čiji način oblikovanja otkriva da je sve podređeno zabavnoj vožnji s velikom dozom sigurnosti.
Inovativan u svakom pogledu, Crossroad nudi pouzdana, višestruko upotrebljiva 3 reda sjedala, dok se sa dužinom od 4285 mm u gradu snalazi bez ikakvih problema. Honda Crossroad dolazi sa 1,8 ili 2,0-litrenim i-VTEC motorima u kombinaciji a 5-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Osim pogona na sva 4 kotača, opremljen je i Hill-Start Assist funkcijom, koja privremeno nastavlja kočenje, nakon što je papučica kočnice otpuštena zbog pokretanja vozila na uzvisini, a time se osigurava uglađenije pokretanje i poboljšana lakoća rukovanja.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
50 toyotinih godina u automobilističkim natjecanjima
Sport je najvidljiviji način za razvoj i testiranje novih konstrukcija i tehnologija koje se na kraju nađu u serijskim vozilima. Skoro pola stoljeća, Toyota je prisutna u međunarodnim natjecanjima
S izgradnjom svog prvog Formula 1 laboratorija u Njemačkoj u 2000, Toyota se pripremila za do sada najveći izazov. Ne zadovoljavajući se tek dobavljanjem motora postojećoj momčadi kao što su to radili drugi, Toyota je odlučila sudjelovati u većem obujmu. Od početka je okupila vlastitu ekipu i napravila potpuno novi automobil, šasiju, mjenjač i motor, podižući se u razinu prestižnih kompanija kao što je Ferrari.
S prvim osvojenim bodom u svom prvom natjecanju (australski Grand Prix 2001.), Toyota je već stvorila ime. Do sada je momčad Panasonic Toyota Racing postigla 2 pole-positiona, 6 mjesta na podiju, 1 najbrži krug, njihovi su bolidi vodili utrku 37 krugova i skupili ukupno 145 bodova. Ali, kompanija zna da je potrebno više od nekoliko godina da se uhvati vodeće mjesto u Formuli 1.
U svojoj šestoj sezoni natjecanja u Formuli 1, Toyota ima za cilj kontinuirano skupljati bodove. U 2007. Toyota će sudjelovati s novim F1 bolidom, TF107, kao odgovor na promjene u propisima za vozila, kao što su one koje se odnose na zapreminu motora. S vozačima, nijemcem Ralfom Schumacherom i talijanom Jarnom Trullijem, Toyota želi postići svoj prvu F1 pobjedu.
Povratak japanskog Grand Prix-a na Fuji Speedway sigurno je jedan od najvažnijih trenutaka Formule 1 u sezoni 2007. U listopadu 2000. stazu je kupila Toyota i obnovila je prema zadnjim standardima FIA-e uz pomoć poznatog arhitekta Hermanna Tilkea.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Mini crossoveri iz Honde i Toyote
Otkako je Volkswagen na tržište izbacio nekoliko "lifestyle" modela baziranih na svojim ekonomničnim automobilima poput CrossPola i CrossGolfa samo je pitanje vremena kada će konkurenti učiniti isto
Prvi takvi mini crossover modeli će najvjerovatnije biti hondini i toyotini, odnosno radit će se o Toyoti Yaris i Hondi Jazz, koja je na nekim tržištima poznat i pod imenom Fit. Ovi renderi koje možete vidjeti na slikama pokazuju kako bi ti automobili trebali izgledati u svom konačnom obliku.
Prije nekoliko mjeseci u Velikoj Britaniji je primjećen sumnjiv primjerak testne Honde Jazz s izraženijim lukom blatobrana za koji se isprva smatralo kako skriva širi trag kotača buduće generacije Jazza, no sada se čini kako bi se moglo raditi o crossover varijanti trenutne generacije o kojoj su već kružile glasine.
Dizajnerski posao na novoj izvedbi Jazza je povjeren hondinom britanskom odjelu koji je zaslužan i za novi Civic. Novi Jazz če imati povišeni ovjes, no izvori kažu kako je malo vjerojatno da će dobiti hondin SH-AWD sustav pogona na sva četiri kotača. Predprodukcijska verzija se očekuje već na ovogodišnjem tokijskom auto showu, dok bi prodaja mogla početi sljedeće godine.
Još se manje zna o budućem toyotinom malom crossoveru. Naime, Toyota već na domaćem, japanskom tržištu prodaje Yaris, odnosno Vitz s pogonom na sva četiri kotača te se očekuje kako bi se modificirani 4X4 Vitz mogao pojaviti na drugim tržištima kao Yaris crossover. Razlike u odnosu na trenutni model će biti povišeno mjesto sjedenja, plastikom obloženi branice te pragovi i slični detalji koji će ga razlikovati od standardnog modela.
[autonet.hr]
Nissan Novi X-Trail
Premda malo veći od svog prethodnika, ostaje kompaktan, udoban SUV koji je lako voziti. I dalje je potpuno praktičan i funkcionalan automobil i jednako je čvrst kao i njegov izvornik. I što je jako važno, ima bolje terenske sposobnosti… i to ne samo zahvaljujući ugradnji Nissanovog najnovijeg elektronički nadziranog ‘inteligentnog’ ALL MODE 4x4-i sustava koji sada ima i sustave pomoći pri kretanju i spuštanju na kosini. Unatoč tome, nikakav kompromis nije načinjen na štetu njegovih cestovnih sposobnosti – dapače, udobnost vožnje na cesti dodatno je poboljšana.
[vidiauto.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Nissan R390 GT1 Grand Turismo unikat
Željeli biste se natjecati u GT1 kategoriji na utrci 24 sata Le Mansa? Nema problema, treba samo izraditi barem jednu cestovnu verziju bolida. Upravo je tako nastao jedini cestovni Nissan R390 GT1 vrijedan 1 milijun dolara
Da bi uopće ušli u ovaj automobil potrebno se pokretima treniranog gimnastičara doslovno uvaliti u super usko sjedalo. Vrata se otvaraju tek oko 40 stupnjeva, a uz to automobil je više nego nizak. Prema tome, zakoračite jednom nogom, sagnite glavu i pomolite se Bogu da sretno sletite u ono što više liči na kalup od sjedala nego na samo sjedalo. Eto toliko o prvim impresijama. Odmah iza leđa vozača nalazi se motor, bolje reći monstrum. Brojke govore dovoljno same za sebe: 3.5 litarski V8 biturbo stroj s 550 KS. Nema zvučne izolacije, nema presvlaka interijera, nema ničeg što bi bespotrebno povećalo težinu. Kada ste u kabini zvuk motora najviše sliči grupi građevinskih radnika koji u trenutku inspiracije buše pneumatskim bušilicama asfalt tik pokraj vaše glave. Zaboravite ugodan zvuk Honde NSX ili Melodiju Ferrarija F355: ovo je glasna, nearitmična mehanička buka. Jaku i nesnosnu glavobolju dobivate besplatno sa svakom vožnjom u R390. Uz to dobivate instrumentnu ploču iz Primere, naravno uz još par trik-sitnica, a cijela unutrašnjost je nekako ljepljiva i vlažna. Klima uređaj nećete naći na listi opreme, bočni prozori ne da se ne otvaraju električno nego se uopće ne otvaraju, a kroz otvore ventilacije jedva pirka nekakav vjetrić. I to sve za milijun dolara. Naravno, R390 GT1 ipak je poseban automobil, jer svaki automobil koji ubrza do 100 km/h za 3.9 sekundi je poseban automobil. Pogotovo ako posao 0 km/h - 100 km/h - 0 km/h obavi za 6.8 sekundi. Ovaj monstrum u donjem je dijelu širok 2 metra (?!), a kabina je, s druge strane, iznimno uska i sićušna: glava kokoši na ramenima Schwarzeneggera. Zašto? Zato da bi se najveća količina zraka prenijela na stražnji spojler. To je ipak trkaći auto na cesti. Tu činjenicu potvrđuju i ovi detalji. Da bi došli do dva prtljažna prostora koji se nalaze iza stražnjih kotača morate doslovno odšarafiti (odvijačem!) njihove poklopce. U jedan možete staviti kofer, a u drugi, recimo, jumbo paket čipsa. Kada skinete oba poklopca prtljažnika možete pristupiti i motornom prostoru. Ali ne tako lako. Tri čovjeka su potrebna kako bi skinuli i odložili na stranu poklopac od karbonskih vlakana. Motor razvija 550 KS pri 6800 o/min, a što je još impresivnije, R390 bi trebao emitirati znatno manje štetnih plinova nego što to zahtjeva Europska norma. No konkretno ovaj automobil, iako ima po jedan lambda senzor u svakoj ispušnoj grani, nema ugrađen katalizator tako da čisto sumnjamo da zadovoljava i postojeće norme. Da bi se tolika snaga obuzdala potrebne su i moćne kočnice. Za zaustavljanje brinu se bušeni 14 colni čelični diskovi koje grizu šesteroklipna AP kliješta. BBS naplatci naprijed su veliki 18 i široki 8 cola, a straga su promjera 19 i širine 10.5 cola te na sebi nose 245/40 gume naprijed i 295/35 straga. Zato zaboravite sjajan lak, crnu tkaninu ili sličan luksuz. Ovo nije cestovni automobil. Ovo je trkaći automobil. Čak nije ni toliko Nissan, koliko bi trebao biti. U pogledu motora cijeli je britanski. Nissan je izmislio ovakav automobil, a dizajn i konstrukcija su prepušteni TWR-u. Najveća brzina automobila je ograničena na 270 km/h, a brzinomjer je graviran na 275 km/h. Postoji i ključ za paljenje, ali se njime auto ne pali. Pali se pritiskom na dugme za kontakt - u prijašnjem životu dugme za uključivanje grijača stražnjeg stakla ili tako nešto? S Almere možda? - i pritiskom na identično dugme elektropokretača. Nissan R390 je jezivo, nepraktično, vlažno kao znoj nezaboravno vozačko iskustvo od kojeg vam se tresu oči i ostatak tijela. Automobil na temu trke Le Mans koji je moguće voziti po cesti i pri tome doživljivati iskustvo slično onom kada ste prvi puta za pravo nagazili pedalu gasa. Nije ni elegantan, ni atraktivan, ali je zato superbrz s vrlo visokom granicom aktivne sigurnosti, zahvaljujući ABS-u i TCS-u, ako se slučajno preračunate u kakvom oštrom zavoju. Koliko je ustvari brz? Sprint od 0 do 100 km/h 1030 kg teškog automobila završi za 3.9 sekundi, od 0 do 130 km/h za 6 sekundi, a s mjesta do 400 metara dođe za 11.9 sekundi. Kočenje s brzine od 100 km/h do nule traje 2.9 sekundi, a sa 130 km/h samo 4.3 sekunde. Bez limitatora maksimalna brzina bila bi negdje oko 320 km/h. No može on biti i umiljat. Možete ga voziti i 32 km/h bez problema. Naposljetku, ovo je auto za vožnju. Prema tome treba ga voziti.
Motor: V8, 3,5 litara, biturbo
Snaga: 550 KS pri 6800 o/min
Maksimalna brzina: 270 km/h (limitirano)
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,9s
Cijena: 1.000.000 $
[vidiauto]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Honda S2000 Club Racer
Honda će narednog meseca u New York-u obradovati najveće ljubitelje modela S2000 predstavljanjem verzije spremne za trkačku stazu.
Roadster će se pojaviti na tržištu u drugoj polovini godine, a Honda ga opisuje kao agresivno modifikovan automobil. Treba podsetiti da su inženjeri Honde još 2004. godine predložili trkačku verziju S2000 koja bi težila samo 1150 kg, umesto standardnih 1250 kg, što bi ovom roadsteru dalo sjajan odnos od 4,75 kg po KS
Model S2000 će nositi oznaku CR (skraćeno od club racer), a pored redukcije težine glavni elementi kojima će se pozabaviti stručnjaci Honde biće ogibljenje, kočnice, laki naplatci, gume, kit za karoseriju, ali i neizbežni kozmetički detalji.
Rekli bismo da se radi o poslednjom dahu života za odlazeći model, ali se plašimo da se ne ugrizemo za jezik.[nacionalnaklasa]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|