:: |
Koji džip je po vašem mišljenju najbolji? |
Audi Q7 |
|
23% |
[ 13 ] |
Mercedes ML |
|
1% |
[ 1 ] |
VW Tuareg |
|
5% |
[ 3 ] |
BMW X5 |
|
21% |
[ 12 ] |
Porsche Cayenne |
|
12% |
[ 7 ] |
Volvo XC 80 |
|
5% |
[ 3 ] |
Toyota Rav4 |
|
9% |
[ 5 ] |
Hyundai Santa Fee |
|
1% |
[ 1 ] |
Kia Sorento |
|
1% |
[ 1 ] |
neki drugi... |
|
16% |
[ 9 ] |
|
Ukupno glasova : 55 |
|
Autor |
Poruka |
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
melkor je napisao/la sledeće: | Jednom reciju sminkeraj!!! Pustite ih u dzunglu pa da vidimo karakteristike!!!! | Apsolutno se slazem s tvojim misljenjem.Mislim da ih bas zato i ne zovu vise terencima nego SUV-ovima.Lend Rover Difender je neprevazidjen....
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
Francuskinja ♦Un Mal pour un Bien♦
|
Godine: 41
Datum registracije: 07 Apr 2005 Poruke: 16007 Mesto: 83700 ST RAPHAEL
|
|
Ja slabo volim dzipove ali moram priznati da ima dosta lepi i razni...ranije su moji imali suzuki vitara sa 2 vrata,sportski pa dosta bilo kvara i tako da eto nemamo vise dzip...
|
|
|
|
|
|
himalaja Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 42
Datum registracije: 31 Maj 2005 Poruke: 28 Mesto: Novi Beograd
|
|
pazite ljudi definitivno su ukusi razliciti pa o njima ne treba raspravljati nekome se svidja jedna stvar nekome druga itd.
Ja inace nisam neki ljubitelj dzipova ali definitivno najkvalitetnia terenska vozila su puch , hamer h1 kao i land rover to su pravi terenci sve posle njih je sminka izgled, oprema luksuz itd sto je naravno sasvim ok
U takvoj eri modernih terenaca ja ''ponavljam'' ja sam uvek za japanska vozila i sam sam vlasnik dve toyote i znam koliko su to kvalitetni automobili tako da je moj favorit toyota land cruiser, pored njega mitsubishi pajero, nissan patrol, murano i infiniti ... da ne nabrajam dalje
pozdravljam sve ostale modele i marke ali japanci su keva:):)
poz svima
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
himalaja je napisao/la sledeće: | pazite ljudi definitivno su ukusi razliciti pa o njima ne treba raspravljati nekome se svidja jedna stvar nekome druga itd.
Ja inace nisam neki ljubitelj dzipova ali definitivno najkvalitetnia terenska vozila su puch , hamer h1 kao i land rover to su pravi terenci sve posle njih je sminka izgled, oprema luksuz itd sto je naravno sasvim ok
U takvoj eri modernih terenaca ja ''ponavljam'' ja sam uvek za japanska vozila i sam sam vlasnik dve toyote i znam koliko su to kvalitetni automobili tako da je moj favorit toyota land cruiser, pored njega mitsubishi pajero, nissan patrol, murano i infiniti ... da ne nabrajam dalje
pozdravljam sve ostale modele i marke ali japanci su keva))
poz svima | za puch i land rover si u pravu a za hamer h1 nisi.On zbog svoje velike sirine i tezine se veima lakko zaglavljuje u blastu i slicnom mekanom terenu,zato ga cak npr ameri menjaju i uzimaju land rovere za terene po avganistanu i iraku....A neces verovati u vrhu je i lada niva mada ni staria toyota lend kruzer nistAa ne zaostaje pa onda ide jedan veliki razmak pa svi ostali sminkeri
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
himalaja Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 42
Datum registracije: 31 Maj 2005 Poruke: 28 Mesto: Novi Beograd
|
|
vidis zaboravio sam na starog land crusera hvala na podsecanju a za ladu nisam znao znam samo da su dosta izdrzljivi ali ne bih je nikada kupio, mada za te pare dobijes sve sto ti treba jbg.
poz rizmal hvala na ispravci za hamera mada je stvarno opasan terenac:)
|
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
himalaja je napisao/la sledeće: | vidis zaboravio sam na starog land crusera hvala na podsecanju a za ladu nisam znao znam samo da su dosta izdrzljivi ali ne bih je nikada kupio, mada za te pare dobijes sve sto ti treba jbg.
poz rizmal hvala na ispravci za hamera mada je stvarno opasan terenac) | da opasno izgleda al je nikakav kao terenac,vise se proslavio na filmu zbog cega je i dobio taj odjek kad kazes hamer.Inace nadam se da se ne ljutis sto sam te ispravio...A Ja da dodam jos i stari kockasti Nisan Patrol...
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
zmaster1911 Upućeni član
|
Godine: 38
Datum registracije: 19 Maj 2005 Poruke: 436 Mesto: Cape Town
|
|
x5 je klaika. moj glas ide njemu
|
_________________ [img]http://img276.imageshack.us/img276/690/zm504yb.gif[/img] |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Koncept Jeep Trailhawk
Jeep je za Salon automobila u Detroitu pripremio Trailhawk koncept, SUV koji bi se i na putu i van njega ponašao kao kod kuće. Koji put slušamo iste tvrdnje?
Iako je dizajn Trailhawka već viđen na prethodnim koncept automobilima Jeep-a, postoji i par svežih inovacija. Tu je novi sistem krova, koji je konstruisan uz pomoć dva velika staklena panela iznad glava vozača i suvozača. Treće staklo je locirano iznad i iza glava putnika pozadi i sva tri imaju mogućnost pomeranja, pa je užitak u vožnji bez krova zagarantovan.
Koncept ima masivne točkove dimenzija 22", a snaga dolazi iz Bluetec dizel motora zapremine 3 litra poreklom iz Mercedesa. Dizelaš ima 215 KS i 512 Nm obrtnog momenta.
[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Mali Land Rover do kraja 2008.
Intervju magazina Autocar sa direktorom Land Rovera, Matthew Taylorom nam je otkrio da ova kompanija rad na novom baznom modelu koji bi bio pozicioran ispod modela Freelander.
Matthew Taylor: "Moramo odlučiti kako bi mali Land Rover trebao izgledati, proceniti profitabilnost i obim proizvodnje koji bi bio adekvatan tržišnim prilikama. Po trenutnim prilikama cena bi se trebala kretati oko 12500 funti".
Inicijalni planovi su bili da automobil bude baziran na Land Roverovoj L315 Freelander platformi koja je razvijena u saradnji sa kompanijom Volvo. Ipak poslednje informacije govore da bi Fordova C1 platforma mogla biti verovantija. Da bi se troškovi zadržali pod kontrolom delovi novog malog Land Rovera biće zajednički sa Ford i Volvo vozilima koja koriste C1 arhitekturu za modele Focus i S40. Platforma nudi mogućnost ugradnje pogona na prednje točkove, kao i pogona na sve točkove, a tu je i mogućnost ugradnje 4, 5 i 6-cilindričnih motora.
Projekat koji je pozant i pod imenom Landie bi trebao biti kompletiran do kraja 2008 godine, a novi kompaktni SUV će biti prikazan otprilike u isto vreme kao i takmaci iz BMWa, Mercedesa, VW i Audija.[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Od sledeceg dzipa je sve pocelo...
Land Rover serija I Prvi civilni terenac
U početku nitko nije htio imati posla s ovim automobilom – ni Rover, ni vojska, ni kupci, no svi koji su pritisnuti poratnom neimaštinom, sjeli za njegov upravljač, bili su očarani voznim svojstvima izvan ceste, što je dovelo do nastanka nove klase automobila – terenaca.
Nakon drugog svjetskog rata, Britancima je nedostajalo svega osim entuzijazma i ideja. Nedostajalo im je automobila, poljoprivredne opreme, čak i čelika da sve to proizvedu. 1948. vlada Njezinog Veličanstva dodjeljuje Roveru nešto sirovina i zadaje mu zadatak da proizvede poljoprivredno vozilo. U Roveru su na tu narudžbu gledali kao na jednokratni projekt koji će ih izvući iz poratne krize, te im omogućiti da se što prije vrate proizvodnji luksuznih limuzina.
Ustvari traktor
1947. glavni dizajner Rovera Maurice Wilks, napravio je prvi prototip zvan Center Steer. On je bio napravljen doslovce na podvozju starog američkog Jeepa Willis. Kako mu ime kaže, volan je bio smješten u sredinu kako bi bez dodatnih troškova isti automobil, oprostite – poljoprivredni stroj – mogli prodavati i izvan Velike Britanije i njenih kolonija. Center Steer je imao trajni pogon na sva četiri kotača, s mogućnošću blokade kotača koji je na mekoj ili kliskoj podlozi. Pokretao ga je 1,3 litarski benzinac snage 42 KS – također iz Willisa.
Godinu dana kasnije, na salonu automobila u Amsterdamu, predstavljen je Land Rover Series I. U nedostatku čelika, snalažljivi Englezi napravili su ga od legure aluminija kojeg je bilo u obilju u vidu – olupina borbenih zrakoplova. Vozilo je bilo namijenjeno radu u polju, te je bilo reklamirano, da za nuždu može koristiti i bananino ulje.
Zanimljivo je da je od 1948. do 1951. krov – bilo platneni ili metalni – bilo moguće naručiti samo kao dodatnu opremu. 1952. dolazi jači, 2.0 litarski motor, a prva prava promjena dolazi 1954. godine s uvođenjem dviju novih karoserijskih izvedbi (s krovom, te pick-up).
S polja u grad
1956. godine predstavljena je izvedba sa 5 vrata i prostorom za 10 putnika. Tada je po prvi puta jedan radni stroj bio ponuđen gradskim ljudima koji trebaju vozilo koje može voziti izvan asfaltiranih puteva, a spremni su to svojstvo "platiti" nedostatkom komfora. Koncept je bio prihvaćen: prodaja putničkog modela izjednačila se s prodajom poljoprivrednog. Rođena je klasa terenaca!
Godine 1957. seija I dobiva dva nova dizelska motora, te novi benzinski motor s raširenim klipovima. Redizajnom serije I 1958. godine nastaje serija II – u osnovi serija I, ali sa voznim svojstvima i opremom znatno bliži kupcima koji njime ne misle orati njivu.
Vojna služba
1948. godine, neki od prvih Land Rovera serije I poslani su u tadašnje ministarstvo rata na testiranje. Britanska vojska nije bila impresionirana, no kako im je očajno trebalo novih vozila, ipak su naručili 20 komada. Čim se Land Rover počeo voziti po razorenoj Britaniji, pozitivna iskustva od korisnika doprijela su i do ministarstva, koje je još iste godine naručilo skoro 2.000 dodatnih Land Rovera. Početkom pedesetih godina prošlog stoljeća, svaki četvrti Land Rover bio je proizveden za vojsku Njezinog Veličanstva.
Dobitna formula
Priča serije I se nastavlja sa serijama II (II, IIA i IIB) i III, te s Defenderom. Ti automobili toliko nalikuju i izvana i iznutra, da su se i tri desetljeća nakon predstavljanja serije I, bez bojazni mogli koristiti dijelovi serije I na Defenderu i obrtnuto! Dobitnu formulu 4x4xFar (inače prodajni slogan Land Rovera) nema potrebe mijenjati, zar ne?[vidiauto]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
melkor Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 38
Datum registracije: 20 Jan 2005 Poruke: 236
|
|
Prvo ni jedan nije dzip, nego nasminkani suv!!! A naj lepsi je Q7
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Lend rover ponovo na tržistu Srbije
Beogradska kompanija "Grand motors" najavila je da će krajem marta postati ovlašćeni zastupnik "Lend rovera", čime će se ta britanska marka terenskih vozila posle dvadesetak godina ponovo naći na srpskom tržištu.
Premijerom na 45. Medjunarodnom salonu automobila u Beogradu, 23. marta, "Grand motors" će zvanično početi saradnju sa još jednim brendom iz Grupe "Ford" - britanskim "Lend roverom".
Prema rečima direktora prodaje u "Grand motorsu" Saše Rudića, potencijalni kupci ce na posebno uređenom delu velikog štanda na sajmu dobiju sve informacije o "lend roveru", ali i o ostalim vozilima tog renomiranog proizvodjača.
Posle sajma neki od terenaca "Lend rovera" biće izloženi u poslovnom centru "Grand Motorsa" na Novom Beogradu, u Trećem bulevaru (Bulevaru Milutina Milankovića).[mondo]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|