:: |
Autor |
Poruka |
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
E, jedva cekam da vidim tog Tiguana...Po onome sto sam video, rekao bih da je skoro isti kao Touareg.Zvuci mi i interesantno ovaj Golf Cross...Sta li ce to da bude...
|
_________________ Master |
|
|
|
|
DENI@L Banovan! Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 09 Jun 2006 Poruke: 5
|
|
Dobro ali kad pogledas neka ti neko stane na crtu pored vr6...1,2,3,4 on cepa gume iz mesta,sta ima da se prica vise.Jeste da je malo(VISE) registracija i gorivo al kad prozuji 175 ks )
|
|
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
DENI@L je napisao/la sledeće: | Dobro ali kad pogledas neka ti neko stane na crtu pored vr6...1,2,3,4 on cepa gume iz mesta,sta ima da se prica vise. |
Koga to...mozda NE 8v kadete,2.0 16v golfe,205 GTI i slicnu boraniju... al naidje li mu civic 1.6 VTi il kadjo 16v verkan nema sta da trazi pored njih.
Vr je bre penzionerski auto,za ljude koje mrzi da menjaju brzine i koji vole veliku zapreminu...nikako sportska mashina.
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
boolero je napisao/la sledeće: |
Vr je bre penzionerski auto,za ljude koje mrzi da menjaju brzine i koji vole veliku zapreminu...nikako sportska mashina. |
Boolero, imam osecaj da nemas pojima o VR6-ici! Mozda o autima znas nesto ali o VR-u nemas blage veze! Znas li Ti o cemu pises uopste kad si napisao ''nikako sportska mashina''!? Aloooo covece pa jesi Ti pri svesti!?
Znas li Ti da motor VR6-ice uopste nije napregnut i da je to jedan VEOMA RASNI sportista sa 174 konja i 2.8 kubnih centimetara! Kompresija agregata je 10 sto je odlicno i nije ga potrebno terati u visoke obrtaje, u crvena polja jer motor odlicno vuce cak i na 3000 o/m!
Super lezi u krivinama zahvaljujuci sportskom ogibljenju, a o kocnicama i da ne govorim koje izuzetno jako, silovito koce pri brzini od 180-200 pa i 220km/h....
Ako ovo nije sportista onda ne znam sta je! Volim BMW ali ovaj VR6 komotno moze da stane na crti sa nekim ''izvikanim'' BMW-om ili Hondnom!
''Nikako sportska mashina'' he he he!
Pozdrav svim Fanaticima automobila!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: |
da je to jedan VEOMA RASNI sportista sa 174 konja i 2.8 kubnih centimetara!
|
'velika' konjaza i kubikaza ne mora da znaci da je sportista
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: | Kompresija agregata je 10 sto je odlicno i nije ga potrebno terati u visoke obrtaje, u crvena polja jer motor odlicno vuce cak i na 3000 o/m! |
ovo je jos jedan razlog zasto nije sportista
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: |
ovaj VR6 komotno moze da stane na crti sa nekim ''izvikanim'' BMW-om ili Hondnom! |
znas kad? NIKAD!!!
|
_________________
|
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Velike strateške promene za VW
Promene koje je novi izvršni direktor Volkswagen grupe, Martin Winterkorn, inicirao polako pokazuju svoju pravu veličinu. Nova strategija bi VW trebala da transformiše u proizvođača automobil koji bi se okrenuo užem krugu kupaca, definitivno napuštajući strategiju masovne proizvodnje i nadmetanja sa sve opasnijom konkurencijom sa istoka.
Automotive News ipak izveštava da većina analitičara smatra da bi ovo novo pozicioniranje kompanije u kombinaciji sa masovnim redizajnom nekih modela moglo ozbiljno ugroziti zacrtane finanasijske planove.
Insajderi su navodno preneli da su odluke novog izvršnog direktora potpuni zaokret u odnosu na inicijalne planove bivšeg direktora Bernd Pischetsriedera, koji je nameravao da predstavi tržištu 10 novih modela, uključujući novi Scirocco i Passat, kao i SUV Tiguan pre 2008 godine.
Među promenama koje je zahtevao Winterkon nalaze se i izmene na dizajnu koncept vozila Scirocco i Golf VI, a koje su poverene glavnom dizajneru Walter de’ Silva. Sem toga, otkazana je premijera Passata Coupe zakazana za Ženevski salon automobila. Novo rukovodstvo je nameravalo potpuno da obustavi projekte vezane za Scirocco, Passat Coupe i Tiguan, ali se sa njima otišlo previše daleko da bi bili obustavljeni.
Sa novim modelima VW će ciljati, bez obzira koliko to čudno delovalo, na kupce marki poput Mercedesa i time eskivirati obračun sa azijskim proizvođačima. Jedan od razloga je i želja da se očuva jedan od izuzetno jakih aduta VW, a to je rezidualna tržišna vrednost automobila, koja je daleko iznad proseka. Na drugoj strani industrijski analitičari smatraju da će odlaganje predstavljanja novih modela izložiti VW većim troškovima i neminovno uticati na zacrtani profit za 2008. godinu od 5,1 miljardu dolara.
Oba koncept automobila čija je realizacija bila ugrožena, Iroc i Tiguan, su naišli na uglavnom pozitivne kritike javnosti, i bila bi velika šteta da proizvodne verzije ovih automobila dožive krupne promene. Naravno, ostaje samo da čekamo i posmatramo šta će vreme doneti.[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Vlada_R je napisao/la sledeće: | 'velika' konjaza i kubikaza ne mora da znaci da je sportista |
Da, burazeru, u pravu si ali ja sam samo naveo da se motor ne napreze i da MOZE da izdrzi mnogo pritiska!
Vlada_R je napisao/la sledeće: | ovo je jos jedan razlog zasto nije sportista |
A sto se tice ovoga i kompresije i tu sam pre svega mislio da ga mozete voziti sa pola gasa!
Vlada_R je napisao/la sledeće: | znas kad? NIKAD!!! |
A za ovu recenicu mislim da nisi u pravu, a recicu Ti i zasto! Kao prvo, da li si se Ti uopste vozio burazeru u VR6-ici, starijem BMW-u M3, Porsche-u Boxter '99 (Opel Calibri V6 (nisam se vozio)) nekoj Hondi i OBAVEZNO u Nissanu 200SX koji je neizbezan!!
E, sad mi napisi koja su po Tebi (licna) iskustva!
Moras burazeru priznati da je do sto boljeg ubrzanja vazna i precisnost kao i iskustvo vozaca!
E, sad, BMW M3 je sila na tockovima i ja to znam jer sam imao prilike da se vozim ali sam se isto tako vozio u VR6 (pre neki dan) i moje misljenje je da su skoro slicni ELEM, sekunda ili dve gore-dole nije bitno, bitno je da je 174 konja i da je to Golfova klassa i da nece ''crknuti'' k'o sto moj prijatelj kaze da je NJEGOV Auto Servis u Italiji prosto prepun Hondi kojima stalno crkava menjac dok za ove 5 godine nije video nijednog VR6 da dodje jer i sam vozi Golfa V GTi! (za GTi kaze da je metak na auto-putu)
Eto, da cujem komentar ali budi iskren i kazi da li sam u pravu da ces VR6-icu sa kompresijom 10 voziti vise...i duze ako si dobar vozac, a ne kao neki ''balavac''
Pozdrav svima auto fanaticima!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Za kompresiju....10 u VR6-ici...he he he pa povecaj je na 11, 12 i videces kako ide VR...
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: |
Boolero, imam osecaj da nemas pojima o VR6-ici! Mozda o autima znas nesto ali o VR-u nemas blage veze! Znas li Ti o cemu pises uopste kad si napisao ''nikako sportska mashina''!? Aloooo covece pa jesi Ti pri svesti!? |
Ne nikako...nego mi je zanimljivo da pricamo necemu shto nisam nikad video samo da bi tebi kontrirao
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: | Znas li Ti da motor VR6-ice uopste nije napregnut i da je to jedan VEOMA RASNI sportista sa 174 konja i 2.8 kubnih centimetara! Kompresija agregata je 10 sto je odlicno i nije ga potrebno terati u visoke obrtaje, u crvena polja jer motor odlicno vuce cak i na 3000 o/m! |
Bash zato nije sportska varijanta...
Ogroman motor sa smeshno malo snage za sportski auto...pa moj kadet ima vecu specificnu snagu od verkana.
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: | Super lezi u krivinama zahvaljujuci sportskom ogibljenju, a o kocnicama i da ne govorim koje izuzetno jako, silovito koce pri brzini od 180-200 pa i 220km/h.... |
Da lezi dobro...al nishta specijalno,ima i mnogo boljih u klasi.
g_bmw_m3 je napisao/la sledeće: | Kao prvo, da li si se Ti uopste vozio burazeru u VR6-ici, starijem BMW-u M3, Porsche-u Boxter '99 (Opel Calibri V6 (nisam se vozio)) nekoj Hondi i OBAVEZNO u Nissanu 200SX koji je neizbezan!! |
Ja uglavnom da (sve sem porke) i od svih tih kola VR moze da prismrdi jedino Calbri...koja sa tim motorom i nije bash neki reper za brzinu.
Shvati da ne nikome do sad nije uspelo da u manji auto strpa ogroman i mrtav motor i da to bude respekta vredan auto..ni vagenu,ni opelu...sve su to bila kulturishka "sportska" kola koja su mogla da se pohvale samo exkluzivom i nicim vishe.
Poenta moje price nije da je VR ksrshina...ali ako trazish brz auto,mozesh naci mnogo brzi i bolji i to za mnogo manje para.
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Ja sam vozio odprilike svaki BMW sto postoji. Ne razumem zasto uporedjujes M3 sa VR6, kao prvo M3 je skroz drugi auto, kao drugo M3 je mnogo brzi.
|
_________________
|
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Vlada_R je napisao/la sledeće: | Ja sam vozio odprilike svaki BMW sto postoji. Ne razumem zasto uporedjujes M3 sa VR6, kao prvo M3 je skroz drugi auto, kao drugo M3 je mnogo brzi. |
Daj bre Vlado nisam ja to napisao da bi Ti shvatio bukvalno figurativno!
Ali opet sa druge strae...zapamti da 1 sekunda ne znaci mnogo i to znam iz licnog iskustva! 3-4 eee to je vec razlika ali jedna ko nijedna! Ako si se vozio kao sto pises gore, onda znas o cemu ja ovde pisem!
Kad si vec pomenuo i Ti M3 (joj kako ga volim) koja su njegova ubrzanja do 100 i koja su do 160 ili 200!? M3-ojci je peta brzina ja mislim malo kraca i zato za cas ''nabije'' 200-220km/h!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
rizmal Lanin Sicilijanac
|
Godine: 40
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd
|
|
Potvrđena sljedeća generacija Phaetona
U intervjuu jednim njemačkim novinama novi šef Volkswagena Martin Winterkorn je potvrdio dolazak nove generacije luksuznog automobila ovog proizvođača 2011, rekavši "normalno da trebamo Pheatona"
Ne tako davno sada već bivše vodstvo Volkswagena, točnije Bernd Pischetsrieder je izjavio kako u planovima za budućnost ovog proizvođača "nema mjesta skupim igračkama". Mnogi su isprva pomislili kako priča o luksuznim markama poput Bentleya ili Bugattija, a na kraju se ispostavilo kako je mislio na Phaetona i slične projekte.
No, promjena na vrhu je donijela i promjene u poslovnoj politici. Već smo u par navrata izvještavali o VW-ovom zaokretu, odnosno kako će se prestati "tući" s azijskim proizvođačima i kako će se s tzv. high volume tržišta preorijentirati na luksuznije automobile. Naravno neće nestati modeli poput Pola ili Golfa, no cilj Winterkorna i njegove ekipe je učiniti svoje automobile dizajnerski "osvještenijima", opremljenijima i luksuznijima kako bi se između ostalog podigla cijena i ugled samog VW branda.
Proizvođaču s takvim ciljevima naravno treba i automobil poput Phaetona. Detalji još nisu poznati, no možemo očekivati ono što mnogi vole zvati over-engineered ili tehnički pre-dotjeran automobil koji će biti konkurencija skupljim i luksuznijim limuzinama.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|