:: |
Autor |
Poruka |
bokiva39 Početnik Domaćeg.de

 |
Datum registracije: 04 Maj 2006 Poruke: 71

|
|
Dobro pitanje..benzin ili diesel...evo sad cu vam ja preneti svoja iskustva:
Elem vozim Golfa 2 turbo diesela vec 4 godine i cim sam ga kupio crkao je motor posle 17000 km od momenta kupovine i sta ces izvadi 500 eura i uradi full generalnu (sa ko zna cijim delovima kao nemacki su al nisu) i nista auto se normalno servisirao sipano je Mobil1 ulje i menjan filter na svakih 6000-6500 km da bi automobil poceo da trosi ulje katastrofalno posle nekih 45000 km od generalne a odrzavan je po propisu..i tako sa dolivanjem ulja presao sam jos 30.000km da bi ga skoro opet reparirao ..naravno u medjuvremenu je sredjena i bis pumpa i dizne 100 eura + menjan alnaser (stradao usled dugog verglanja zimi)50 eura..ukupno..+ grejaci svake zime po nekih 20 eura + akomulator novi....itd Znaci poenta je sledeca... nisu dieseli tako jeftini kako se cini...cak sta vise odrzavanje im je skuplje od benzinaca 3x....a da sam vozio Golfa 2 gti 8v sa ka glavom ne bih imao takvih problema..ubacis plin i ne mislis ako nesto od elektronike i crkne ( a to je za motore sa ka glavom skupo) kupis lepo kompletan motor pod haubom za 150 eura i imas sve delove i elektroniku...
Moje misljenje za to benzin ili diesel....skoro da mi je svejedno ( navikao na diesela) ali prednost bih dao kombinaciji Benzin + PLIN (TnG)....i sledeci auto koji budem vozzio bice na benzin+plin eto toliko od mene...
|
_________________ Samo svemir i ljudska glupost su beskonacni mada za svemir nisam siguran. Albert Ajnstajn |
|
|
|
 |
Mil-KG Upućeni član

 |
Godine: 41
Datum registracije: 29 Sep 2005 Poruke: 257 Mesto: Aschaffenburg

|
|
Za mene su bolji benzinci, mongo su mocniji, mada sto se tice potrosnje dizel je jeftiniji (zavisno od kilometraze koja se predje)
|
_________________ Mil-KG |
|
|
|
 |
Mrki Zg Početnik Domaćeg.de

 |
Datum registracije: 22 Dec 2006 Poruke: 11 Mesto: Zagreb

|
|
Evo da se i ja ubacim, imao sam fiestu i escorta benzince, oba 1.3 60 ks, da odmah napomenem da nisam lagan na gasu , u gradu su mi oba trošila oko 10 litara, zimi i 12-13 ako bi ih forsirao, a na otvorenoj cesti od 7 do 8 litara, znači da je neki grubi prosjek oko 8 do 9 litara što bi u eurima bilo oko 9 eura 100 km. Ne moram napominjat kakvo umijeće treba za vozit tako slabe aute otvorenom cestom, mala uzbrdica, kamion i dalje nemoram objašnjavat...bez zaleta ništa.. Nakon toga mondeo 1.8 td 90 konja ali i dosta težak, malo bolje je išao, potrošnja vrlo slična u litrama, ipak nešto niža, uz neznatno nižu cijenu diesela recimo da je to bilo malo manjeod 8 eura na 100 km. I šećer na kraju sad imam audi a4 1.8 t 150 ks sa plinom, auto ide fantastično, doslovno izaziva da se daje gas...a onda ono najbolje, sad mi je prosječna potrošnja oko 13 litara plina, u eurima nešto manje od 6 eura na 100 km uz fantastično uživanje u vožnji...
Sve u svemu kada nebi morao vodit brigu o potrošnji i slično, uvijek bi se radije odlučio za benzinca, volim kad amotor ide u visoke okretaje...što se vidi i iz mog avatara.... 8)
P.S. to je gsx-r 750
|
_________________ Upozorenje: objekti u retrovizoru nestaju velikom brzinom.... |
|
|
|
 |
daliborvucko Upozorenja: 1 od 3 Početnik Domaćeg.de

 |
Godine: 46
Datum registracije: 30 Mar 2007 Poruke: 55

|
|
moje lično mišljenje definitivno beznin, ali to je stvar opredeljenja kao što je stvar opredeljenja prednja ili zadnja vuča, ili pak brza i oštra ili mirna normalna vožnja. kao što rekoh stvar je opredeljenja ko će se za koji automobil opredeliti.
moje prvo vozilo kojim sam upravljano nakon polaganja bila je zastava 128. nisam imao nikakve zamerke, (skroman zar ne), ali imala je jednu jedinu manu kao i sve ostale zastave loša zvučna izolacija motora. dakle kao što rekoh prvo vozilo je z128, pa otuda verovatno moje lično opredeljenja za vozilo sa pogonom na prednjoj osovini i potrošnjom benzina. naravno to nije jedino vozilo kojim sam upravljao, do sada sam promenio bar dvadesetak vozila, ali na mene je uvek jači utisak ostavljao benzinac sa pogonom na prednoj osovini.
sada trenutno sam u potrazi za vozilom do 2000 eura, koje može da se registruje, troši beznin i ima pogon na prednjoj osovini. moje gledanje na vozilo je da je ono član porodice koga treba čuvati, paziti, održavati, ali isto tako i neštedljivo voziti. iz tog razloga voleo bih da članovi ovog sajta ukoliko žele ozbiljno pogognu u donošenju odluke kod odabira vozila po mom ukusu. hvala.
|
|
|
|
|
 |
bokiva39 Početnik Domaćeg.de

 |
Datum registracije: 04 Maj 2006 Poruke: 71

|
|
jos nesto sto se tice diesela...diesel vas nikad nece ostaviti u kvaru zbog kvara nekog od 300-500 dinara kao sto to ume benzinac (npr razvodna ruka ili probio kabal od svecice) i sta da radis onda....
|
_________________ Samo svemir i ljudska glupost su beskonacni mada za svemir nisam siguran. Albert Ajnstajn |
|
|
|
 |
daliborvucko Upozorenja: 1 od 3 Početnik Domaćeg.de

 |
Godine: 46
Datum registracije: 30 Mar 2007 Poruke: 55

|
|
kada već razgovaramo o vozilima interesuje me koliko na tržištu vredi jugić 55 1988 godište u perfektnom stanju motor i lim sa ugrađenim i atestiranim plinom, atestiranom kukom i izdatom trećom tablom, cd mp3 sa 4 puta 50 w, vuferom i pojačalom, nove gume, novi kompletan izduvni sistem i drugom farbom pre 8 meseci.
|
|
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|