:: |
Autor |
Poruka |
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Nove tehnologije: Mitsubishi Lancer EVO
Mitsubishi vredno radi na novoj generaciji Lancera EVO otkrivajuci povremeno pokoji detalj o ovom izuzetnom automobilu.
Ono što bi novoj generaciji Lancera EVO trebalo dati prednost u odnosu na konkurenciju jesu nova tehnološka rešenja transmisije i upravljanja vozilom.
EVO ce krasiti potpuno novi sistem pogona pod oznakom S-AWC (Super All Wheel Control) koji ce koristiti veliki broj senzora, koji prenose prikupljene informacije ka Active Yaw Control (kompjuterski kontrolisan zadnji diferencijal) i aktivnom centralnom diferencijalu kako bi optimalno preneo snagu na podlogu. Jedno od glavnih unapredjenja je i povecana stabilnost prilikom kocenja što je bila jedna od glavnih mana prethodne generacije.
Mitsubishi je potvrdio i da ce na novoj generaciji primeniti sistem transmisije sa duplim kvacilom što ce omoguciti promenu stepena prenosa bez prekida u prenosu snage. Kao i VW DSG sistem, nova transmisija ce omoguciti bolje ubrzanje i vecu ekonomicnost. Nova transmisija ce imati tri moda: Normal, Sport i S-Sport.
Predstavljanje novog Lancera se ocekuje vec za Tokijski salon automobila, a na istom salonu bice predstavljen i glavni konkurent Subaru Impreza WRX STi. Pored njih paznju javnosti ce zaokupiti i super automobili: Lexus LF-A i Nissan Skyline GTR. Jedva cekamo!
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
VW Phaeton Coupe Cabrio
Nakon odluke da ipak nastavi sa proizvodnjom Phaetona, VW se odlucio na još smeliji potez - kabriolet Phaeton sa sklopivim tvrdim krovom. Automobil ce kao direktnog konkurenta imati jedan Mercedes SL klase.
Ovo ce biti još jedan pokušaj VW-a da se probije na trcište luksuznih automobila. Phaeton prethodne generacije je dobio odlicne ocene za kvalitet izrade i tehnologiju. Ipak, ovaj automobil nije uspeo da privuce kupce luksuznih automobila, posebno u SAD gde je imidz VW-a daleko od perfektnog. Bio je to veoma tezak zadatak za promotere Phaetona, jer je VW u SAD ima reputaciju automobila sa nedovoljnom efikasnom dilerskom mrezom i velikim brojem reklamacija. Da li je VW naucio na svojim greškama ostaje da se vidi.
Informacije o novoj generaciji Phaetona se krecu u dva smera. Neki od izvora navode da ce Phaeton deliti platformu sa Panamerom, dok drugi kao mogucu navode Audijevu platformu korišcenu za konstrukciju modela A6 i A8.
Phaeton je bio daleko od uspešnog automobila, ali sa predstavljanjem nove generacije i kupea kabrioleta (a moguce i kupea sa 4 vrata, koji bi bio rival Mercedesu CLS) moguce je da ce stvari poprimiti bolji tok. Na trzištu luksuznih automobila Mercedes SL se jako dobro prodaje, a VW ce sa Phaetonom pokušati da ukrade deo kolaca i ucine ovaj automobil napokon profitabilnim.
Na slikama mozete videti prvi prototip CC modela baziran na skracenom i proširenom Audiju A8. Prema pisanju sajta WCF, kada su ljudi zaduzeni za testiranje ovog automobila primetili fotografe nastala je prilicna uzbuna. Prototip je brzo sakriven u kamion, a inzinjeri su ucinili koliko su mogli da sprece fotografe u obavljanju njihovog posla.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
aureliano ♣ El Capitán ♠
|
Datum registracije: 15 Mar 2005 Poruke: 9092 Mesto: U zraku, na vodi i ponekad na Zemlji
|
|
Locus Plethore
Bomba iz Quebeca
19.07.2007 15:58
Kanadski proizvođač ultrasportskih automobila, Locus, predstavio je modela Plethore, koji u najžešćoj izvedbi raspolaže sa 1300 KS, a cijena osnovnog modela iznosi 225.000 eura.
Plethore za pogon koristi 8.2-litreni V8 agregat koji potpisuje Chevrolet. Ovisno o izvedbi maksimalna snaga varira od 750 do 1300 KS, a performanse bi trebale biti ubojite. Najekstremniji Plethore do stotke će ubrzavati za manje od 3 s, a maksimalna će brzina iznositi 400 km/h.
Stručnjaci iz Locusa tvrde kako im je namjera bila napraviti iskonskog nasljednika legendarnog McLarena F1. Sukladno tome u unutrašnjosti se, kao i u McLarenu, nalaze tri sjedala. Vozač sjedi u sredini, a dva se putnika nalaze iza njega.
Plethore je gotovo u potpunosti izrađen od karbona, ima stražnji pogon, a snaga se prenosi putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Locus planira godišnje proizvesti oko 400 automobila, a prve narudžbe kreću uskoro.
autoklub.hr
|
_________________ I tad su došli popovi... Pa topovi... Pa lopovi...
I čitav svet se izobličio...
Ispuzali su grabljivci... Pa lažljivci... Snalažljivci...
|
|
|
|
|
aureliano ♣ El Capitán ♠
|
Datum registracije: 15 Mar 2005 Poruke: 9092 Mesto: U zraku, na vodi i ponekad na Zemlji
|
|
Nissan razvija automobil sa senzorima za alkohol i pospanost
Nissan razvija novi tip vozila koji pomoću senzora otkriva smrad alkohola i pospanost svog vozača. Osim toga, automobil je opremljen kamerom koja promatra lice, procjenjujući stanje budnosti na temelju treptanja očiju. Ako otkrije da ste pijani ili zbog nekog drugog razloga nesposobni voziti, auto će vas upozoriti, a zatim i zaključati volan ako je to potrebno.
Reuters
monitor.hr
|
_________________ I tad su došli popovi... Pa topovi... Pa lopovi...
I čitav svet se izobličio...
Ispuzali su grabljivci... Pa lažljivci... Snalažljivci...
|
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
2008 Chevrolet Aveo
Nova generacija Chevrolet Aveo-a ce biti predstavljena tokom jeseni, a u prodaji bi trebalo da se nadje vec pocetkom 2008. godine.
Predstavljanje novog modela se najavljuje za Salon automobila u Frankfurtu, gde bi publika uzivo trebala da vidi novu generaciju Aveo-a. Novi model je vizuelno mnogo moderniji nego akutelni model i to se na prvi pogled moze utvrditi. Redovni citaoci ce primetiti i slicnosti sa WTCC Ultra konceptom kod prednjeg dela automobila, dok kompletna karoserija podseca na model Kalos.
Enterijer je, pak, još radikalnije dizajniran i ovim modelom Chevrolet pokušava da promoviše veoma kvalitetnu izradu i materijale, kojima zele da privuku kupce, koji su se do sada nerado odlucivali na kupovinu ovog automobila posle kratkog boravka okruzeni jeftinom plastikom.
Gama motora za pocetak obuhvata dva benzinska motora: 1.2 litra sa 84 KS i 1.4 litra sa 98 KS. Uz snazniji motor ce biti moguce naruciti i automatski menjac.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Bremgo konverzija: BMW E92 M3 sa V10 motorom
Specijalizovani prodavac delova za BMW automobile, kao i delova za tjuning istih, Bremgo, realizovao je prilicno atraktivan projekat ugradnje V10 motora iz modela M5 u karoseriju najnovijeg E92 M3.
U okviru realizacije ovog projekta, novi V8 motor sa 420 Ks morao je kao suvišan prepustiti svoje mesto mocnijem V10 motoru sa 507 KS. Za kompletiranje ugradnje V10 motora bilo je neophodno zameniti manuelni menjac sa SMG menjacem.
Bremgo je kao prodavac delova za tjuning napravio zanimljiv koktel ugradivši Hartge perforirani, kozni volan i AC Schnitzer petokrake alu felne. Kao kranji potez skinuta je znacka BMW-a, ali još uvek nije poznato novo ime.
Ovo nije prva radikalna konverzija koju je obavio Bremgo. Pre poslednjeg zahvata Bremgo je ugradio M5 V10 sa 543 KS u karoseriju modela E46 M3.
Izvor; www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
VW predstavlja: Golf V BlueMotion
Volkswagen će na salonu u Frankfurtu predstaviti prvu BlueMotion verziju Golfa V. Golf V će biti izložen pored 5 ostalih BlueMotion modela.
Da podsetimo, BlueMotion je ime za izuzetno efikasne dizel automobile, koji kombinuju nekoliko naprednih tehnologija za uštedu goriva.
Novi Golf BlueMotion troši samo 4,5 litara na 100 km, što je na nivou potrošnje rivala sa hibridnom tehnologijom. Emisija izduvnih gasova je samo 119g/km, a jedan rezervoar je dovoljan za distancu od 1200 km. Ispod haube je TDI motor sa 105 KS, koji u kombinaciji sa optimizovanom aerodinamikom, usavršenim softverom za kontrolu rada motora i posebnim točkovima niskog otpora postiže izuzetnu kilometražu.
Sa novim Golfom BlueMotion VW ima ukupno 9 super efikasnih automobila, a planira u bliskoj budućnosti da taj broj i poveća. Pored BlueMotion modela u planu su i hibridna vozila. Sledeći model VW koji će se pridružiti BlueMotion familiji je Tiguan i novi mali koncept automobil sa pogonom na zadnje točkove.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
2007 Škoda Fabia karavan
Škoda će predstaviti karavan verziju nove Fabije na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu, koji se održava u septembru.
Nova Fabia karavan je potvrdila da je novi model veći od prethodnog u svim aspektima. Novi karavan je za 7mm duži i 46mm viši od prethodnika. Uvećane dimenzije (4239mm dužine, 1642 širine i 1498 visine) ne samo što daju automobilu impresivniji izgled, već su omogućile više prostora za putnike i prtljag.
Zapremina prtljažnog prostora je povećana za 54 litra, na ukupno 480 litara. Ukoliko se preklope zadnja sedišta, zapremina raste na 1460 litara, što je za 235 litara više nego kod prethodne generacije karavana.
Gama motora je poznata i sadrži po tri benzinska i dizel motora. Benzinci su trocilidnraš zapremine 1,2 litara sa 70KS i četvorocilindrični zapremine 1,4l sa 85KS i 1,6l sa 105KS. Dizel motori su takođe sa tri i četiri cilindra : 1,4 TDI sa 70 ili 80KS, kao i 1,9 TDI sa 105KS. Menjači su manuelni petostepeni, a model sa benzinskim 1,6l motorom se može poručiti uparen sa šestostepenim automatskim menjačem.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Rile_Master *Master*
|
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd
|
|
Konačno: Aston Martin DBS
Aston Martin DBS, prikazan u filmu Casino Royale, biće konačno predstavljen javnosti na manifestaciji Pebble Beach Concours d’Elegance, a prodaja počinje u prvom kvartalu 2008. godine.
Ispod haube prelepog kupea nalazi se V12 motor zapremine 6 litara. Ovaj motor je korišćen i u prethodnom modelu DB9, ali poslednja speciikacija obuhvata i niz modifikacija koje ga čine boljim od prethodnika. Jedna od zanimljivijih je i "bajpas" opcija koja omogućava motoru dodatni dotok svežeg vazduha kada broj obrtaja pređe brojku 5500. Sistem za usis vazduha je dodatno modifikovan kako bi optimizovao protok vazduha ka prostoru za sagorevanje. Motor je uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom. Kranji rezultat je maksimalnih 510 KS i 570 Nm obrtnog momenta.
I pored upotrebe materijala od ugljeničnih vlakana ovaj superluksuzni kupe je poprilično težak - 1695 kg, što je ipak 65 kg manje od prethodnika. Težina očigledno ne smeta Aston Martinu DBS da stigne do 100 km/sat za samo 4,3 sekunde i dostigne maksimalnu brzinu od 302 km/sat.
DBS je prvi Aston Martin opremljen karbon-keramičkim kočionim sistemom koje omogućavaju ovom kupeu da se i na trkačkoj stazi snalazi odlično, a do pregrevanja kočnica ne dolazi ni nakon dugotrajnog intenzivnog kočenja. Za odlično ležanje na putu brine se adaptivni sistem amortizacije, koji nudi vozaču pet modova podešavanja načina oslanjanja automobila. Za prenos snage na podlogu brinu se točkovi dimenzija 20" sa Pirelli gumama.
Izvor: www.nacionalnaklasa.com
|
_________________ Master |
|
|
|
|
Alexns Tinkerbell's pixie dust
|
Datum registracije: 10 Avg 2005 Poruke: 30635 Mesto: Movin' back to Wimbledon
|
|
Jubilarni 3.2 V6 - za policiju
Audi je 1993. godine kupio mađarsku fabriku u kojoj su se proizvodili kamioni marke Raba i do danas od nje stvorili drugi po veličini pogon za proizvodnju automobilskih motora na svetu. Pritom je i jedan od najsavremenijih, a za Audi i čitavu Volkswagen grupaciju definitivno najznačajniji.
Oko 5.800 radnika u gradu Gyor dnevno proizvede čak 7.000 motora (sa četiri, šest, osam i deset cilindara) i 300 automobila (TT i A3 Cabriolet), te se ova fabrika pozicionirala i na drugo mesto najvećih izvoznika u Mađarskoj.
Nedavno dostignutih 15 miliona proizvedenih motora je značajan jubilej, kako za Audi, tako i za Mađarsku. Jubilarni motor je, inače, bio 3.2 V6 sa 250 KS, ugrađen u model TT, namenjen mađarskoj policiji.
(Autovesti)
|
_________________
If ya can't
beat them Eat them!
The tears of a clown make the whole world laugh. |
|
|
|
|
*Mayche* .:Lust Stained Despair:.
|
Godine: 39
Datum registracije: 17 Dec 2007 Poruke: 13168 Mesto: Zvezdica na nebu
|
|
„Saab” i BMW rade na novim tehnologijama
Kompanija „Saab” i nemački BMW najavili su da će potpisati ugovor o saradnji na osnovu koje će posrnula švedska firma dobiti pristup BMW tehnologijama i proizvodnji delova za automobile.
„Saab”, koji je početkom ove godine preuzeo holandski proizvođač luksuznih automobila „Spajker”, i BMW trebalo bi da potpišu ugovor o saradnji u sredu, objavio je holandski radio NOS, pozivajući se na izvore u obe kompanije.
U junu su švedski mediji objavili da „Saab” pregovara sa BMW-om o korišćenju njegovih motora i prenosnih sistema u novoj verziji modela „saab 9-2”.
Uprava „Spajkera” najavila je u junu da pregovara sa nekoliko mogućih partnera i da bi odluka o saradnji mogla biti doneta do kraja godine.
Zvanični predstavnici „Saaba” i BMW-a za sada nisu komentarisali medijske izveštaje.
Krajem januara postignut je sporazum „Spajkera” i matične kompanije „Saaba”, američkog „Dženeral motorsa” (GM), o kupovini švedske kompanije za oko 400 miliona dolara, od čega je u gotovom plaćeno 74 miliona dolara, a na poček je otkupljeno 326 miliona dolara akcija „Saaba”.
GM je 50 odsto „Saaba” kupio 1989. godine za 600 miliona dolara, a godinu dana kasnije je postao jedini vlasnik doplatom još 125 miliona dolara. Zbog krize GM je bio prinuđen da se odrekne te evropske filijale.
Novi vlasnik „Saaba”, holandski „Spajker” računa da će švedska kompanija ponovo biti profitabilna do 2012. godine, a poslovnim planom projektovana je proizvodnja i prodaja stotinu do 125 hiljada automobila godišnje.
Prošle godine „Saab” je prodao 40 hiljada automobila i zabeležio gubitak od 400 miliona evra.
„Spajker” je nekada proizvodio kočije za holandsku kraljevsku porodicu, ali je likvidiran 1926. godine da bi 2000. godine bio obnovljen kao proizvođač vrhunskih sportskih automobila.
(Tanjug)
|
_________________ *"...~ I hear it all the time...the sound of missing you ~..."* |
|
|
|
|
*Mayche* .:Lust Stained Despair:.
|
Godine: 39
Datum registracije: 17 Dec 2007 Poruke: 13168 Mesto: Zvezdica na nebu
|
|
„Opel” najavio mali model „junior”
Nemački „Opel”, jedna od filijala američkog „Dženeral motorsa” (GM), planira da početkom 2013. pokrene proizvodnju novog manjeg automobila „junior”, kako bi se smanjili gubici i sprečio pad udela prodaje na svetskom tržištu.
Kompanija će uložiti 90 miliona evra (120 milion dolara) u dogradnju fabrike Ejzenah, kako bi omogućila da se novi automobil izrađuje na sadašnjoj proizvodnoj liniji.
Novi automobil, koji će biti manji od subkompaktne „korse”, biće namenjen gradskoj vožnji, uz nisku potrošnju goriva, saopštio je „Opel”.
Pored novog manjeg modela, „Opel” priprema električni automobil, novi sportski kupe i manje sportsko-terensko vozilo, u okviru plana širenja ponude, izjavio je izvršni direktor kompanije Nik Rejli.
Američki GM je obećao ulaganje 11 milijardi evra do 2014. godine u njegove filijale „Opel” i „Voksol” u Britaniji, kako bi ponovo pridobio kupce demoralisane neizvesnošsću koja je trajala više od godinu dana, zbog dugog rešavanja sudbine posrnulog „Opela”.
GM je najpre nameravao da se zbog krize i gubitaka odrekne nemačke filijale i pronađe kupca koji bi obezbedio novac za ozdravljenje čuvene robne marke, ali je odustao od tog plana, najavljujući da će vlastitim snagama stabilizovati njeno poslovanje.
Uprava „Opela” je početkom meseca saopštila da će pojačati proizvodnju delova i motora u nemačkoj fabrici Kajzerslautern i najavila ulaganje 500 miliona evra u izradu motora u fabrici u Sentgotardu, u Mađarskoj.
„Opel” je takođe saopštio da će njegova fabrika u Saragosi, u Španiji, izrađivati više „korsi” kada novi automobil „junior” počne da silazi sa montažnih traka u nemačkoj fabici Ejzenah, u istočnoj Nemačkoj.
Proizvodnja „juniora” počeće 2013. godine i direktor Rejli očekuje da će se godišnje izrađivati oko 100.000 kola. Početkom godine GM, matična kompanija „Opela” najavila je ukidanje 8.300 radnih mesta u Evropi i zatvaranje fabrike u Belgiji.
Vlada Nemačke je u junu odbila zahtev GM za dodelu 1,1 milijarde evra kredita, tvrdeći da kompanija ima dosta novca u rezervi za pomoć „Opelu”. GM je kasnije povukao taj zahtev. „Opel” ima četiri fabrike i zapošljava 24.000 radnika u Nemačkoj.
(Tanjug)
|
_________________ *"...~ I hear it all the time...the sound of missing you ~..."* |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|