Unreal Tournament 3
Publisher: Midway
Developer: Epic Games
Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: Nov 23, 2007
Minimum System Requirements
System: Pentium 4 2.4 GHz
RAM: 1024 MB
Video Memory: 256 MB
Hard Drive Space: 6000 MB
Recommended System Requirements
System: 2.4+ GHZ Dual Core Process
RAM: 2048MB
Video Memory: 512 MB
_________________ Better to want something you don't have, or to have something you don't want.
Danny Crane
Adrenaline Booster Banovan! Početnik Domaćeg.de
Godine: 30
Datum registracije: 27 Sep 2008 Poruke: 16 Mesto: Prigrevica
OPERATION FLASH POINT 2:Dragon Rising
Prošlo je 7 godina od kada je Bohemia Interactive Studios (BiS) izdao Operation Flashpoint, pravi primer vojne simulacije koju po kompleksnosti nijedan drugi naslov još uvek nije skinuo s trona. Iako igra nije donela sve ono što su momci iz BiS-a najavljivali, ipak je stekla ogromnu publiku delom zahvaljujući i odličnom editoru nivoa. Nastavak najavljen za proleće 2009. godine treba da prenese duh originala umotan u tehnologiju današnjice. Operation Flashpoint licencu je zadržao Codemasters, pa je odlučio da sam radi na nastavku.
Radnja će se odvijati u vodama južnog Japana na ostrvu Skira. Skira je imala burnu prošlost - jednom je bila deo Kine, a zatim je oteta od strane Japana, da bi je na kraju oslobodio Sovjetski Savez u Drugom svetskom ratu. Skira je sada meta velikih sila zbog najvećih svetskih rezervi nafte i prirodnog gasa. Ukratko, ovo je plot i mesto konflikta igre Operation Flashpoint 2: Dragon Rising.
Codemasters je prvi put predstavio igru na ovogodišnjem GC (Games Convention) sajmu. Ovo je prvi put da je jedan od kreatorskih timova (Clive Lindop) predstavio igru u ranoj fazi, pokazujući enormna prostranstva ostrva (220 kvadratnih kilometara), na kome je svaki njegov pedalj bojno polje puno trave, drveća (oko 1.5 miliona) i objekata podložnih destrukciji. Svaki potez igrača uticaće na okruženje, pa ako nešto raznesete na samom početku (a moći ćete bukvalno sve), tako će ostati kroz celu igru. Na primer, ako u vazduh dignete most da bi se odbranili od prodora neprijatelja, nakon par misija shvatićete da bi vam taj most sada bio od koristi za nešto drugo. Kao primer je navedeno i kako sekundarne misije utiču na ovo. Ako se uputite ka glavnom cilju koji je, na primer, uništavanje mosta, a usput primetite neprijateljsku protivvazdušnu jedinicu, možete da uradite dve stvari: nastavite dalje ka glavnom cilju ili uništite pomenutu jedinicu i kasnije, u nekoj drugoj misiji letite tim područjem bez bojazni da će vas oboriti.
Kao što smo se i nadali, Operation Flashpoint 2 biće jezivo realistična kao i njen prethodnik. Sistem oštećenja je neverovatno brutalan, a mesto pogotka svakog pojedinačnog metka ili šrapnela detaljno je modelovano, pa će čak i pogodak u ruku biti dovoljan da doživite šok, a možda i iskrvarite pre nego što stignete do doktora. Sa tako velikom dozom realističnosti postavlja se pitanje igrivosti i težine, kao i pitanje kako će programeri rešiti taj problem. Ključ ovoga je, kako navode, AI vašeg tima, koji će paziti i na sebe i na vas, čak i kada ih dovedete u neposrednu opasnost.
Ne samo da izgleda autentično, već je i neverovatno obimna u svakom pogledu, čak i u ovoj pre-alpha fazi. Postojaće preko 70 vrsta oružja, svako detaljno modelovano i animirano sa realističnom balistikom, kao i preko 30 vrsta vozila, kako kopnenih, tako i vazdušnih i vodenih. Karakteristike svih vozila verno su prebačene u igru (tenkovi će, na primer, imati smanjeno vidno polje), čime kreatori žele da u potpunosti promene pristup igrača vozilima. Vaš tradicionalni način razmišljanja da ste bezbedniji u vozilu potpuno će biti promenjen, jer ste sada u njima ranjivi više nego ikad. Vojnici će biti oni koji navode posadu teških oklopnih vozila zbog njihovog pomenutog hendikepa.
Lindop je takođe opisao na koji način Codemasters želi da sve aspekte rata prebaci u digitalni oblik. Codemasters se dosta potrudio oko intervjuisanja veterana koji su se vratili iz Iraka i Avganistana i koji su se sa borbom susreli više puta, zato od igre ne očekujte neprestano roštiljanje sa neprijateljem na par metara od vas i ubijanje četvorice sa dva metka. Ovde ćete pucati na neprijatelja koga ponekad uopšte i ne vidite ili vidite samo njegove obrise kroz dim na horizontu. U pomenutom demou prikazan je nivo na kome se igrač sa saborcima penje uz brdo prepuno dima osipano minobacačkom vatrom, usput pucajući na nešto za šta su samo mislili da je neprijatelj.
Kampanja za jednog igrača koristi takozvani "Career Advancement System", koji će vam hijerarhijski dodeljivati činove kako kroz igru napredujete od običnog vojnika do glavnog komandanta. Postojaće misije fokusirane na stealth pristup i snajpere, što zvuči odlično, jer njime sada možete da skidate pojedince u vozilima. Kampanju za jednog igrača možete igrati i u Co-op modu sa do 4 igrača, što je odlična novina za jednu ratnu simulaciju. Kada završite kampanju od 20 nivoa, možete da odaberete i uskočite u neki od skirmish nivoa u cilju brze, timske eliminacije neprijatelja.
Šta bi jedna ovakva igra bila bez dobrog multiplayer-a? Codemasters je u ovaj aspekt uložio veliki trud, pa možemo da očekujemo tri moda: Annihilation (klasičan deathmatch), Frontline (timski mod sa ciljem kontrolisanja mape) i Infilitration u kome će jedan brojčano nadmoćniji ali slabije opremljen tim braniti bazu, dok drugi bolje opremljen ali brojčano inferiorniji tim pokušava da je osvoji.
Količina detalja koja je prebačena na ekran je impresivna. Igra koristi dosta modifikovani i unapređeni Ego endžin koji goni DiRT i GRID (koji, usput, izgledaju fenomenalno). Gusta trava koja se njiše na vetru, fotorealistični efekti gustog dima koji se širi iz raznešenih vozila i kuća u plamenu je bar za dva koplja ispred svega do sad viđenog u igrama. Koliko je truda uloženo u sitne detalje govore i trejleri koji kruže internetom, a pravi primer je tenkovska paljba i efekti vatre i dima koji izlaze iz cevi, kao i prašine koju stvara trzaj tenka nakon paljbe, a koji se detaljno mogu videti samo na usporenom snimku i izgledaju neverovatno realno.
Kao i uz prethodnika, uz igru će ići i unapređeni editor mapa, a poboljšanja se naročito odnose na unapređeni AI koji u prvom delu nije znao da iskoristi prednosti terena na pravi način, što sada neće biti slučaj. Editor će posedovati gotovo isti set alata koji je dostupan i kreatorima i moći ćete da ubacujete vojnike, vozila i objekte jednostavnim drag & drop sistemom i odmah uskočite u akciju. Sada će igrač lako moći da napravi misiju ili scenario po želji sa do 32 saigrača protiv kompjuterski vođenog neprijatelja ili da u borbu vodi sopstveni tim takođe vođen veštačkom inteligencijom.
Jedina stvar koja trenutno može da nas zabrine u svemu viđenom je neverovatno nizak, gotovo jednocifren framerate iz demoa sa GC sajma. Do proleća 2009. ima još dosta vremena za peglanje i optimizovanje igre, pa se nadamo da će Codemasters to odraditi kako treba i da ćemo dobiti nastavak dostojan originala, a možda i mnogo više.
Naziv igre: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Žanr igre: FPS
Razvojni tim: Codemasters
Izdavač: Codemasters
Datum izlaska: proleće 2009.
Screenshot-ovi: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Diskutujte o igri i najavi na forumu
Poslednji put ažurirano ( 13 septembar 2008 )
Vreme je podešeno za GMT + 1 sat Strana prethodna1, 2
Strana 2 od 2
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma