:: |
Autor |
Poruka |
MP419 Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 13 Avg 2006 Poruke: 63
|
|
Za mene je to Ferrari F430 Spider. F430 Spider nejblize je bolidu Formule1 sto covjek moze uredno registrovati za javni saobracaj.
Samo je gospodinu Sumaheru bolje!
|
_________________ Budi ono sto jesi! |
|
|
|
|
melkor Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 38
Datum registracije: 20 Jan 2005 Poruke: 236
|
|
MP419 je napisao/la sledeće: | Za mene je to Ferrari F430 Spider. F430 Spider nejblize je bolidu Formule1 sto covjek moze uredno registrovati za javni saobracaj.
Samo je gospodinu Sumaheru bolje! | Naj blize bolidu formule 1 je enzo ferarri, i mozes ga i moras registrovati za javni saobracaj!!! A jaci od formule 1, a isto tako sluzi za javni saobracaj je Bugatti Veyron!!!
|
_________________
|
|
|
|
|
bokiva39 Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 04 Maj 2006 Poruke: 71
|
|
Sascha336 je napisao/la sledeće: | Ljudi sta kazete na ovo
Najvredniji auto na svetu
Ettore Bugatti dizajnirao je svaki od legendarnih Buggati auta napravljeni pre drugog svetskog rata. U periodu od 1909 do 1940, oko 8,000
Bugattia – trkačkih, sportskih i luksuznih – napustilo je ovu, u to vreme, malu fabriku. Najpoznatiji među njima je Type 41 Royale. Ovaj autu je bio ogromne veličine, dugačak šest metara sa ogromnim motorom od 12.7L V8. Imao je tri brzine i mogao da je dođe do 145 kmp u drugoj brzini. Ettoru je trebalo više od 20 godina da usavrši ovo auto i dovede kompaniju na puteve slave. Ettore je u početku planirao da napravi 25 vozila, ali na kraju ih je napravio samo šest. Svih šest modela danas su u privatnim vlasništvu i dosta su skupi. Jedan od njih, Bugatti Type 41 Royale Sports Coupe, prodan je Aprila 12, 1990 u Japanu za $15 miliona čime drži Guinness svetski rekord kao najskuplje auto. Od ukupno 8,000 koje je Bugatti napravio u 1909 – 1940 periodu oko 2,000 danas je u dobro kondiciji. |
E pazi ovako ovo jeste najvredniji auto na svetu i uradjen je u svega par primerakai u svoje vreme je kostao par milona dolara cini mi se nisam bas siguran za podatak imam u jednom auto-casopisu.....
|
_________________ Samo svemir i ljudska glupost su beskonacni mada za svemir nisam siguran. Albert Ajnstajn |
|
|
|
|
mimy Upućeni član
|
Godine: 41
Datum registracije: 30 Mar 2005 Poruke: 313
|
|
ma kola su prelepa,ali i preskupa...al to je i kupio neko ko ce ga izloziti i gledati,nece ga sigurno voziti..
vole to neki ljudi.ja na primer da imam ne znam ni ja koliko para (mislim da se ne bi promenila) uvek bi bila pre za prakticno nego luksuzno...takva sam
|
_________________ B & M |
|
|
|
|
Alexns Tinkerbell's pixie dust
|
Datum registracije: 10 Avg 2005 Poruke: 30635 Mesto: Movin' back to Wimbledon
|
|
A shta je sa Mercedesom 500k?? 26 miliona dolara krajem 90'ih
|
_________________
If ya can't
beat them Eat them!
The tears of a clown make the whole world laugh. |
|
|
|
|
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~
|
Godine: 42
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...
|
|
500k - osim klasichnog izgleda....visoke tehnichke performanse koje je nudio svojevremeno nije bio samo za komfort...a to ce potvrditi chinjenica da je imao 8-cilindrichni OHV motor... Za sve pare bih ga kupila....
A shto se tiche Bugattija (prvi post inache i tema) nisam ljubitelj klasichnih automobila , kad bih sad kupovala retke primerke to bi bilo neshto novijeg datuma mada me uvek nekako svaki od ovih modela nateraju da se dvoumim jer je ako je neko istinski ljubitelj nece mu biti zao da odvoji (ako vec ima tu mogucnost) te milijarde da bi imao neki ovakav primerak...shto je po meni razumljivo...pri tom svi oni izgledaju kao da su juche izashli iz fabrike jedino ih izgled odaje (retro)....
|
_________________
|
|
|
|
|
Alexns Tinkerbell's pixie dust
|
Datum registracije: 10 Avg 2005 Poruke: 30635 Mesto: Movin' back to Wimbledon
|
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Mozemo da pricamo i pisemo o tome danima jer su noviji modeli skupi jer su napravljeni da ljudi MAximalno uzivaju u njima, dok su stariji modeli skupi zbog starosti! Tako da...to je nesto o cemu se ne pise...
Npr. meni ovi stariji modeli nisu uopste zanimljivi ali uopste... Sta imaju oni ''nesto'' sto je skupo sem sto je jedan karburator ili jedna j****a gume uradjen-a pre 100 godina...ZNAM, oni bas stari su izradjeni rucno i to je neprocenljiva vrednost ali...opet, kako kome...
Nadam se da me razumete!? pozdrav!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
Alexns Tinkerbell's pixie dust
|
Datum registracije: 10 Avg 2005 Poruke: 30635 Mesto: Movin' back to Wimbledon
|
|
|
|
|
g_bmw_m3 Upućeni član
|
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442
|
|
Ma jok burazeru u Bugattiju stvarno nema uzivanja i ja pre svega nisam mislio na 400 km/h i na 1000 konja vec na malo slabije limuzine...
Za Mercedesa... ne, nisam se vozio niti cu se voziti!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
|
Alexns Tinkerbell's pixie dust
|
Datum registracije: 10 Avg 2005 Poruke: 30635 Mesto: Movin' back to Wimbledon
|
|
Eh, onda nemash pojma shta je uzivanje
|
_________________
If ya can't
beat them Eat them!
The tears of a clown make the whole world laugh. |
|
|
|
|
DJUKA M Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 01 Feb 2008 Poruke: 12
|
|
Nova zondaR :mrgreen:
|
|
|
|
|
|
|