:: |
Autor |
Poruka |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
Za dve nedelje treba da se pojavi novi A5 u Zenevi. Ali pre vremena je neko stavio vec oficijalne slike na netu. Neko ce dobiti po njuski, ali mi mozemo da uzivamo:
Motori ce biti kao i od ostalih modela i u skorije vreme se ocekuje i RS5.
izvor: www.autoweek.nl
|
_________________
 |
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
Dva nova motora i kabrio za R8
Audijev novi coupe R8 se još nije niti pojavio u prodajnim salonima, a već se najavljuju novi motori, kao i nova karoserijska izvedba, naime Spyder bi se na tržištu mogao pojaviti već sljedeće godine
Audi R8 je već podigao puno prašine i pobudio veliko zanimanje kako novinara, potencijalnih kupaca, a tako i mnogih kojima će ovaj automobil ostati nedosanjani san. Još se čeka dolazak na tržište, a već su počela govorkanja o unaprjeđivanju ponude motora i širenju karoserijskih izvedbi, tako izvori govore kako Audi planira R8 kabriolet pustiti na tržište već tijekom sljedeće godine i to pod nazivom R8 Spyder.
Što se motora tiče postoji mogućnost ugradnje 5,2-litrenog V10 motora iz S6 i S8 sportskih limuzina koje bi zamijenila sadašnji 4,2-litreni V8 koji razvija snagu od 420 KS. Njemački proizvođač se možda odluči i na proizvodnju RS8 izvedbe koju bi pokretala bi-turbo varijanta V10 motora koja bi razvijala i preko 600 KS.
Također postoji mogućnost ugradnje dieselskog 6,0-litrenog V12 TDI motora koji se upotrebljava u SUV-u Q7, ta varijanta bi bila vrlo vjerojatno ograničena samo na europska tržišta. Usput budi rečeno V12 TDI s Q7 postiže prosječnu potrošnju od oko 11,9 l/100km, a R8, kojem se masa kreće oko 1590 kg, bi trebao "potjerati" od 0 do 100 km/h za manje od 4 sekunde.[autonet.hr]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
Evo i S5-ica
4.2 V8 FSI sa odprilike 350 ks | 0 - 100 za +- 5,5 i top od 250 kmh (ogranicen)
izvor: www.autoweek.nl
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Rile_Master *Master*

 |
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd

|
|
Ccc...gledam ove slike i samo sto mi ne krenu suze... Ovaj auto ce biti prava masincina!Extra izgleda.
Samo, bilo bi bolje kad bi ubacili onaj motor iz RS4... 4.2l sa 420 KS.To bi bilo fenomenalno
|
_________________ Master |
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
Rile_Master je napisao/la sledeće: | Ccc...gledam ove slike i samo sto mi ne krenu suze... Ovaj auto ce biti prava masincina!Extra izgleda.
Samo, bilo bi bolje kad bi ubacili onaj motor iz RS4... 4.2l sa 420 KS.To bi bilo fenomenalno  |
Bice, tako su najavili. Bice prava "zvijerka" razduvace sve s'puta
|
_________________
 |
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
Oettinger AUDI TT
Kompanija Oettinger iz Friedrichsdorfa ponudila je svoje rešenje za unapređenje performansi i izgleda Audija TT.
Za razliku od većine firmi koje se bave modifikacijom automobila Oettinger je procenio da je izgled modela TT dovoljno atraktivan pa su sa te strane modifikacije minimalne.
Prva faza unapređenja performansi Audija TT podrazumeva podizanje snage 2.0 TFSI motora na 235 KS, maksimalnog obrtnog momenta na 370 Nm, a pri tome su vozne karakteristike bile ispred prostog broja KS.
Za klijente koji žele više tu je i druga faza koja obuhvata modifikacije ECU mape, sistema za ubrizgavanje goriva, adaptirane FSI injektore, a rezultat je 350 KS i 460 Nm obrtnog momenta. U unapređenju performansi ulogu ima i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa sportskim katalizatorom. Performanse Oettinger Audija TT sa ovim motorom su ubrzanje do 100 km/sat za 5,6 sekundi i maksimalna brzina od 270 km/sat.
Oettinger je pripremio i posebne naplatke RXX, dimenzija 20" sa gumama VA 245/30/20 i HA 245/30/20 koje će premijerno biti predstavljene na sajmu u Essenu.[naccionalnaklasa.com]
Audi A5 i S5
Nakon zvaničnih slika audi je objavio i tehničke podatke o modelima A5 i S5.
Za kupce kupea glavnu ulogu kod izbora automobila igraju emocije, a kod sportskih kupea na emocije najviše utiče dizajn automobila. Nemamo želju da komentarišemo dizajn Audija, jer je on bez obzira na mišljenje pojedinaca, proteklih deceniju i više rađen po formuli koja je proizvođaču iz Ingolštata donela samo uspeh. Dizajn je potpisao šef dizajna VW grupe Walter de'Silva koji za svoj rad tvrdi: "Audi A5 je najlepši automobil koji sam ikada dizajnirao".
A5 je sa svojih 4,63 metra prilično dugačak kupe, a sa 455 litara zapremine prtljažnika može se okarakterisati i kao prilično funkcionalan. Kao i svi ostali proizvođači Audi tvrdi da njegov kupe ima dovoljno prostora čak i na zadnjoj klupi.
Svi motori namenjeni za A5 imaju direktno ubrizgavanje goriva. Benzinski motor je 3,2 litarski FSI sa 265 KS i 330 Nm maksimalnog obrtnog momenta u rasponu od 3000 do 5000 ob/min. Ubrzanje A5 quattro do 100 km/sat sa 3,2 FSI motorom je solidnih 6,1 sek, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/sat.
I pored odličnih performansi A5 sa ovim motorom troši umerenih 8.7 litara na 100 km (model 3,2 FSI multitronic).
Za one kojima je 4 cilindra dovoljno Audi nudi 1.8 TFSI sa 170 Ks, koji će biti dostupan od jeseni ove godine. Motor ima turbo punjač koji je ovom motoru omogućio više nego solidnu elastičnost.
Kada je reč o dizelima na vrhu ponude naći će se 3.0 TDI sa 240 KS i više nego dovoljnih 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ubrzanje je još bolje nego kod FSI agregata i iznosi samo 5,9 sekundi do brzine od 100 km/sat, a maksimalna brzina je takođe elektronski limitiranih 250 km/sat. Potrošnja je posebna priča, a ako je verovati Audiju iznosi 7,2 litra na 100 km.
Audi ima još ekonomičniju ponudu za kupce u vidu V6 TDI-a zapremine 2.7 litara koji razvija 190 KS i ide u paru sa multitronic menjačem. Performanse su takođe izuzetne i sa ovim motorom A5 ubrzava do 100 km/sat tza 7,6 sekundi, postiže maksimalnu brzinu od 232 km/sat, a pri tome troši samo 6,7 litara na 100 km. 2,7 TDI se ugrađuje u modele koji imaju pogon na prednje točkove i multitronic menjač, dok je 3.0 TDI u A5 modelima sa quattro pogonom i manuelnim menjačem. Rapodela pogona kod quattro modela je 40/60 napred/pozadi.
Standardno A5 dolazi sa manuelnim 6-stepenim menjačem, dok je multitronic opciono raspoloživ sa 3,2 FSI i 2,7 TDI agregatima. Da bi postigli adekvatan raspored težine na osovinama, inženjeri Audija su kao i kod modela A8 smestili prednji diferencijal ispred kvačila i pozicionirali prednju osovinu što je moguće bliže prednjem kraju vozila s obzirom na uzdužnu poziciju motora.
Za odlično ležanje na putu i odlične performanse brine se multilink ogibljenje napred i pozadi izrađeno pretežno od aluminijuma kao i 17" točkovi sa snažnim kočnicama. Kao i kod modela A6 i A8 parkirna kočnica se elektronski aktivira pomoću dugmeta pozicioniranog pored menjača. Opciono je raspoloživa i asistencija pri startu na uzbrdici koja ne dozvoljava automobilu da se pri otpuštanju kočnice vrati nazad.
Standardni spisak opreme Audija A5 obuhvata 17" aluminijumaske naplatke, automatski klima uređaj, MMI informacioni i operativni sistem, audio sistem sa CD playerom, kao i otvaranje prtljažnika uz pomoć dugmeta.
Opciono je kupcima na raspolaganju dosta opreme koja obuhvata biksenon adaptivna svetla i dodatna LED dnevna svetla, ulazak i paljenje automobila bez ključa, delux automatski klima sistem sa tri odvojene zone za podešavanje temperature, panorma krov, kameru za parkiranje i vožnju unazad. Infotainment je poseban deo opcione opreme i pored navigacionog DVD sistema uključuje MMI, DAB digitalni radio prijemnik i DVB tv prijemnik. Sistem uključuje i izuzetno ozvučenje za koje se pobrinula danska kompanija Bang&Olufsen. Možda kvalitet sistema dočara informacija da ima 14 zvučnika, 500W snage, surround sistem i aktivnu kompenzaciju buke koju stvara vožnja.
Spisak opreme se ovde ne zaustavlja, jer je Audi postao oličenje luksuza i spreman je da ode daleko po pitanju ispunjenja želja svojih kupaca.
I na kraju koja reč o sportskoj S5 varijanti, koja je još atraktivnija. Sportska pojava jeste naglašena, ali na osnovu slika možemo zaključiti da je to urađeno prilično diskretno. Pored naglašenih blatobrana, 18" naplataka, guma dimenzija 245/40 R18, kao i malo drugačije dizajniranih branika koji se brinu za sportsku pojavu, za odlične performanse je zadužen V8 FSI motor sa 354 KS i obrtnim momentom od 440 Nm pri 3500/min.
Ubrzanje do 100 km/sat traje 5,1 sekundu, ali u Audiju tvrde da reči i sirove brojke ne mogu opisati sjajan zvuk i osećaj koji pruža ovaj automobil.[nacionalnaklasa.com]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
Rile_Master *Master*

 |
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd

|
|
Ovaj S5 "ujeda" Stvarno je sila od automobila...Pogotovo ova verzija 4.2 sa 354 KS...
|
_________________ Master |
|
|
|
 |
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~

 |
Godine: 43
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

|
|
Meni ovo lichi na lopovlook...ima slicnu liniju kao BMW...kao da su u pitanju Srpska a ne Nemacka posla
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
Meni bas na protiv ne lici nikako na BMW. Mislim da su ostali prilicno originalni.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
DJ WelleR ***UvEk U pOkReTu***

 |
Godine: 33
Datum registracije: 25 Feb 2007 Poruke: 4184

|
|
Ato je odlicno moderan izgled.Ima odlicnu kontrolu proklizavanja... abs,ac,bc,cb,epr,esp,mb,mfv,navi,rcd....
|
|
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
weller92ns je napisao/la sledeće: | Ima odlicnu kontrolu proklizavanja... abs,ac,bc,cb,epr,esp,mb,mfv,navi,rcd.... |
LOL haha
|
_________________
 |
|
|
|
 |
NikolaHN Početnik Domaćeg.de

 |
Datum registracije: 30 Avg 2005 Poruke: 207

|
|
imaju lijepu liniju i nisu losi po performansama sve u svemu ok su
|
|
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|