:: |
Autor |
Poruka |
aureliano ♣ El Capitán ♠
|
Datum registracije: 15 Mar 2005 Poruke: 9092 Mesto: U zraku, na vodi i ponekad na Zemlji
|
|
Dakle, u onome sto sad radite (ili sto cete raditi) - sto je to sto vas cini sretnima a da je u vezi tog posla?
To naravno ako vas ista na poslu usrecuje.
Pocet cu od sebe. Studirao sam za ucitelja/profesora. Radio jedno vrijeme u Osnovnoj Skoli. Posao me cinio sretnim zbog toga sto sam ga jednostavno volio.
No napustio sam ga, zna se radi cega - place u skolstvu su apsolutno mizerne, uvijek bile i vjerovatno ce uvijek i biti.
Prekvalificirao sam se i sad radim nesto sasvim drugo. Sto me najvise u ovom poslu cini sretnim? Brojna putovanja. Svako malo u nekom drugom mjestu, nekom drugom gradu, drugoj zemlji.
Posto znam da ima mnogo ljudi koji ne nadju nikakvu srecu u svom poslu smatram se sretnikom u podgledu toga.
|
_________________ I tad su došli popovi... Pa topovi... Pa lopovi...
I čitav svet se izobličio...
Ispuzali su grabljivci... Pa lažljivci... Snalažljivci...
|
|
|
|
|
knknpnkn * Đavolkova žena *
|
Godine: 46
Datum registracije: 03 Dec 2004 Poruke: 4162 Mesto: Zemlja cuda
|
|