www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Formula 1 2007 (2006)
Strana 1, 2, 3 ... 55, 56, 57  sledeća
Pređite na stranu broj:  
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> ~ Arhiva - Sport - Opšte diskusije ~
::  
Autor Poruka
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Uto Mar 07, 2006 3:07 pm    Naslov poruke: Formula 1 2007 (2006) Na vrh strane Na dno strane

FORMULA 1, SEZONA 2006 - PRAVILA,Staze

Nova pravila vraćaju Ferari u igru


Set pravila koje je FIA prošle godine donijela, doprinijela su okončanju dominacije Skuderije Ferari Marlboro. Drugi prvak u trećem milenijumu postao je Fernando Alonso i njegov tim Reno. Uprkos tome što je Meklaren - Mercedes imao najbrži bolid, koji je Kimi Raikonen znalački vozio, titula prvaka je izmakla zbog čestih kvarovi motora. Naime, Mercedes nikako nije mogao da riješi problem pouzdanosti pneumatskih ventila. Promjena pravila za ovu sezonu opet vraća Ferari u igru.
ą MOTORI: Najveća promjena u odnosu na proteklih jedanaest sezona odnosi se na motor. Umjesto 3-litarskog V10, koji je prošle godine dostizao i preko 950ks, od ove sezone bolide će pokretati 2,4- litarski V8, sa procijenjenih 730ks. Izuzetak je tim Skuderija Toro Roso, nekadašnji Minardi, koji je prijavio da nema novca za novi motor, pa mu je FIA omogućila da koriste oslabljeni Kosvortov V10. Kako je Red Bul, nakon toga, kupio tim, problemi s novcem postali su prošlost, ali je V10 motor ostao. Ako se pokaže da je previše "konkurentan" dodatno će biti oslabljen.
I dalje ostaje pravilo da jedan motor mora izdržati dva gran-pri vikenda, kao i kazna za prekršioca od deset mjesta u odnosu na kvalifikaciono vrijeme.
Novi motor donio je i donosiće mnogo problema timovima. Vibracije koje su se kod V10 pojavljivale u opsegu od 12000- 14000 obrtaja nijesu pravile previše problema bolidu. Kod V8 one počinju tek na 16000 i traju sve do 20000 obrtaja, kada se postižu najbolje performanse. Koliko će to uticati na pouzdanost pokazaće vrijeme.
ą GUME: Poslije prošlogodišnje zabrane, opet će biti dozvoljena promjena guma tokom trke. Manje izdržljive, ali znatno brže gume idu na ruku prošle godine indiferentnom Bridžstounu, odnosno, magu strategije, tehničkom direktoru Ferarija Rosu Bronu. Svaki vozač imaće na raspolaganju sedam setova guma za gran-pri vikend. Jedan set neće morati da izdrži duže od 25 krugova.
ą AERODINAMIKA: Bolidi će imati veću potisnu silu nego prošlogodišnji. Manji motor znači i nižu siluetu bolida, a ostalo je više prostora za redizajn zadnjeg kraja, kako bi se brže "sjekle" vazdušne struje. Međutim, nedostatak snage otežaće upravljanje.
ą KVALIFIKACIJE: Pošto se eksperimenti prošlih sezona nijesu pokazali efikasnim, format kvalifikacija za ovu sezonu znatno je izmijenjen. Naime, za 22 vozača predviđen je eliminacioni sistem, podijeljen u tri dijela od po 15 - 15 - 20 minuta i voziće se subotom. To znači da će prvih 15 minuta biti najveća gužva na stazi, jer će vozači nastojati da izvezu što brži krug. Najsporijih sedam zauzeće startna mjesto od 16. do 22. Ostalih petnaest idu u drugi krug od 15 minuta, u kojem će najsporijih pet opet završiti kvalifikacije, od 11. do 15. mjesta. Preostalih 20 minuta treninga rezervisano je za deset najbržih, koji će voziti za prvih deset mjesta. Dolivanje goriva dozvoljeno je do posljednjeg dijela borbe za starne pozicije. Vozači koji su plasirani u kvalifikacijama niže od 10. mjesta moći će dolivati gorivo prije početka trke, dok će prvih deset startovati s količinom goriva s kojom su završili kvalifikacioni trening. Ovakav format omogućava mnogo kalkulacija i mnogo promjena dok se ne dođe do "dobitne formule".

MILIJARDERI

Nekoliko vlasnika timova Formule 1 nalaze se i na listi milijardera. Pored Bernija Eklstona, nekrunisanog kralja "najbržeg cirkusa", koji je najbogatiji među njima, milijardu su premašili Aleks Šnajder, novi vlasnik Midlend F1 tima, i Ditrih Matešic, gazda Red Bula i suvlasnik Skuderije Toro Roso. Njih trojica su na listi 691 dolarskog milijardera, prema istraživanju Lakšari instituta.
Eklstonovo bogatstvo, na šestom mjestu liste među Evropljanima, procjenjuje se na preko 3,5 milijarde dolara, dok su Šnajder i Matešic teški otprilike po milijardu manje. Blizu ulaska u klub najbogatijih je i prvi operativac Reno F1 tima, Flavio Brijatore, koji, između ostalog, na Sardiniji posjeduje klub "Bilioner" (Milijarder).


+++

U BAHREINU NAREDNOG VIKENDA POČINJE 57. ŠAMPIONAT VOZAČA I KONSTRUKTORA FORMULE 1

Reno brani tron


Ako je suditi prema upravo okončanoj predsezoni, timovi će "nastaviti tamo gdje su prošle godine završili". Naime, Reno i Meklaren - Mercedes, a njima uz rame i Honda, biće glavni konkurenti za pobjede i podijume u 57, šampionatu Formule 1, koji počinje narednog vikenda, trkom u Bahreinu. Ferari je završne testovi odradio daleko od glavnih konkurenata, pa se o njegovoj konkurentnosti teško može pouzdano govoriti, ali se, više po inerciji, i Skuderija svrstava u favorite. I sedmostruki prvak svijeta, Ferarijev as Mihael Šumaher, najavio je da će Reno i Honda biti glavni konkurenti u trci za titulu prvaka svijeta.
Šampionski tim ostao je na okupu i nastavio da radi prema dobitnom receptu. Nikakvih problema tokom testiranja nijesu imali i spokojno očekuju početak u Bahreinu. Jedini hendikep Renoa je što Alonso na kraju sezone prelazi u Vodafon Meklaren - Mercedes, pa je pitanje koliko će Francuzi biti zainteresovani da "jedinicu" pošalju u miraz timu iz Vokinga. To je možda prilika za Đankarla Fizikelu, ukoliko se pokaže iole konkurentnim, nema dileme koga će Reno forsirati.
Honda je od ove sezone većinski vlasnik nekadašnjeg BAR-a i to se odmah vidjelo i u predsezoni. Angažovanjem Rubensa Barikela ojačan je vozački tandem. Brazilac će biti pravi rival Džensonu Batonu, dok je Takuma Sato više bio opasnost na stazi nego sakupljač poena. Honda je na testovima često bila najbrža, nema sumnje da se u narednoj sezoni očekuju i pobjede.
Treće i četvrto mjesto na listi favorita dijele Meklaren - Mercedes i Ferari. “Dijele” je prava riječ, jer kad se vagaju kvaliteti i mane oba tima, teško se odlučiti ko je u prednosti. Naime, Meklaren-Mercedes prvi put od 1997. pravi bolid bez Ejdijana Njuija, genija konstrukorskog zanata. Pored Njuija, Meklaren su napustila i dvojica njegovih najbližih saradnika, pa je dio tima zadužen za aerodinamiku praktično obezglavljen. Ron Denis je ili sasvim siguran u umijeće onih koji su ostali, ili pak nema izbora, pa ne komentariše odlaske. Mercedesov motor, s obzirom na prošlogodišnju reputaciju, pod velikim je znakom pitanja. I najvažnije, Kimi Raikonen i Huan Pablo Montoja voze znajući da je jedan sigurno višak na kraju sezone. Dobri poznavaoci prilika u F1 mišljenja su da je ta neizvjesnost najlošija moguća varijanta za tim. Na posljednjim testovima bili su na čelu, ispred Renoa, znak da ih nipošto ne treba potcijeniti.
Ferari je nezadovoljnog Barikela zamijenio supermotivisanim Felipe Masom. Ponovno uvođenje zamjene guma mogao bi biti jedan od aduta Skuderije. U ranoj fazi testova Šumaher je bio najbrži, nema sumnje da nije zaboravio da vozi. Ukoliko Ferarijev bolid bude makar u rangu s najbržima, nema sumnje da će svoj ionako prebogat saldo, Mihael znatno popraviti.
Tojota se, za razliku od očekivanja, na testovima držala rezervisano. U sezonu u kojoj su pobjede na trkama nešto što se podrazumijeva, Tojota ulazi sa istim parom vozača (Ralf Šumaher, Jarno Truli), ali sa novim - Bridžstoun gumama. Upravo su gume, odnosno neophodno vrijeme potrebno za privikavanje na njihove performanse, ključ zaostajanja drugog (ili prvog) japanskog tima.
Frenk Vilijams uvjeren je da ove godine ima najbolji bolid u Formuli1!? Zvuči prepotentno, s obzirom na to da je tokom petogodišnjeg partnerstva sa BMW-om upravo bolid bio razlog neuspjeha. Ove godine će sa Kosvortovim motorom pokazati da li je bio u pravu. Uz Marka Vebera, koji je drugu sezonu u timu, Niko Rosberg, šampion GP2 serije, ima priliku da pokaže da je dostojan nasljednik oca Kekea, svjetskog prvaka iz 1982. Treći vozač je Aleksander Vurc, dok je Indijac Narajan Kartikejan, zahvaljući sponzorstvu Tatae, dobio mjesto drugog test vozača. Problem prelaska na japanske gume, Vilijams je riješio mnogo bolje od Tojote. Ipak, dobri poznavaoci tvrde da će teško zadržati prošlogodišnje peto mjesto.
Iako im ide mnogo bolje nego što u timu žele da priznaju, BMW Zuaber, tim koji je nastao kupovinom većinskog paketa akcija Zaubera od strane bavarskog giganta, i dalje je veoma oprezan. Motor BMW-a opet je među najboljima u "najbržem cirkusu", a tim je ojačan sa stotinu novih inženjera i mehaničara svih profila. Namjere su ozbiljne, ali ih je iskustvo u F1 naučilo da idu korak po korak. Žak Vilnev i Nik Hajdfeld dovoljno su iskusni i sposobni da svaku ukazanu priliku iskoriste.
Red Bul rejsing ozbiljne namjere u ovom sportu potkrijepio je ugovorom sa Ferarijem o isporuci identičnog motora koji pokreće bolide Skuderije! Dejvid Kultard i Kristijan Klin imaće na raspolaganju bolid kojem će ubrzo čuveni Njui udahnuti movi život. Favorit iz sjene za redovno sakupljanje bodova, može biti upravo "crveni bik".
Drugi tim Red Bula ili Skuderija Toro Roso, zvanični je naziv tima nastalog kad je Red Bul kupio Minardi. U međuvremenu, Ditrih Matešic prodao je pola tima prijatelju i nekadašnjem asu Gerhardu Bergeru, koji je ispunio želju da bude gazda F1 tima. Vitantonio Liuci i debitant u F1, Amerikanac Skot Spid, jedini sa V10 motorima, biće u prilici da osvoje pokoji bod i pobjegnu sa dna poretka koji je godinama bio rezervisan za simpatični tim iz Faence.
Važno je učestvovati, deviza je Midlend F1 tima koji je nastao kada je Aleks Šnajder kupio tim Džordana. Za kanadskog biznismena ruskog porijekla najvažnije je da ima tim u Formuli 1, time je ispunio najvažniji cilj, pa su ambicije tima daleko od takmičarskih. Za tandem vozača Tiago Monteiro- Kristijan Albers osvajanje svakog boda biće veliki uspjeh.
Identična konstatacija važi za novi, jedanaesti tim Formule 1, Super Aguri. Tim je nastao kao filijala Honde, koja je željela više reklame, ali i da udomi "čedo" Takumu Satoa. Aguru Suzuki, zvanično prvi čovjek tima, ne može mirno da spava čak ni zbog problema sa šasijama, pa će Hondini motori odraditi bar tri trke u donekle modifikovanom Erouzovom bolidu iz 2002. godine. Judži Ide, nova zvijezda japanskog motorsporta, drugi je debitant u ovogodišnjem šampionatu. Na testovima su Ide i Sato zaostajali po 4-5 sekundi za najboljima, tako da se nemaju čemu nadati ni kad počne šampionat.

RENO ŠTEDLJIVI ŠAMPION

Ako je suditi prema istraživanjima F1 Rejsing magazina, Reno je prošle godine osvojio duplu krunu potrošivši neuporedivo manje novca od konkurenata. Naime, francusko - britansku kombinaciju šampionska sezona 2005. koštala je 287,81 milion dolara, mnogo manje nego Tojotu , koja je završila na četvrtom mjestu, ali uz trošak od 499,05 milona.
Na drugom mjestu po "potrošnji" je trećeplasirani tim, Skuderija Ferari sa 432,98 miliona, dok je drugolasirani tim u obje konkurencije, Meklaren - Mercedes sa 419,95 miliona potrošenih dolara, na trećem mjestu po visini budžeta.
Magazin je analizirao troškove timova u deset različitih kategorija uključujući istraživanja i razvoj, korišćenje vazdušnog tunela, testiranje, korporacijske troškove i plate vozača. Tojota je vodeća u šest kategorija, dok je Reno samo u kategoriji plata vozača, sa 18,25 miliona dolara, među prvih pet.
Poređenja radi, Minardi je na razvoj i istraživanje potrošio svega 450.000 dolara, dok su troškovi Tojote za istu stavku gotovo 150 puta veći - 63,40 miliona.
Napokon, cijela sezona od 19 trka koštala je 2 milijarde 814 miliona i 720 hiljada dolara!


Kalendar :
12/03 Bahrain


19/03 Malaysia


02/04 Australien


23/04 San Marino


07/05 Europa


14/05 Spanien


28/05 Monaco


11/06 Großbritanien


25/06 Kanada


02/07 U.S.A


16/07 Frankreich


30/07 Deutschland


06/08 Ungarn


27/08 Türkei


10/09 Italien


01/10 China


08/10 Japan


22/10 Brasilien


Renault (Michelin): F. Alonso, G. Fisichella
McLaren – Mercedes (Michelin): K. Raikkonen, JP. Montoya
Ferrari (Bridgestone): M. Schumacher, F. Massa
Toyota (Bridgestone): R. Schumacher, J. Trulli
Williams – Cosworth (Bridgestone): M. Webber, N. Rosberg
Honda F1 (Michelin): R. Barrichello, J. Button
Red Bull – Ferrari (Michelin): D. Coulthard, C. Klien
BMW Sauber F1 Team (Michelin): N. Heidfeld, J. Villeneuve
Midland – Toyota (Bridgestone): C. Albers, T. Monteiro
Squadra Toro Rosso (Bridgestone): V. Luizzi, S. Speed



_________________
I C E M A N


Poslednja prepravka: Sascha336 on Sre Dec 06, 2006 2:58 pm; ukupno izmenjena 2 puta
 
CoYoTe
Dobro upućeni član
Dobro upućeni član



Godine: 38

Datum registracije: 18 Sep 2004
Poruke: 618
Mesto: Arandjelovac/RC ETF

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Mar 09, 2006 12:57 pm    Naslov poruke: Povratak u legendu.... Na vrh strane Na dno strane

Znamo bar ko ce pobediti, a sezona nije ni pocela.FIA je prestala da pokusava da unisti Ferrari da bi dovela neke mlakonje.Mislim da ce sezona biti interesantna.Renault je tu, po meni jedini koji ce se nositi sa novim bolidom fabrike iz italije.Ferrari je jedini tim koji nije objavio koliko je kilometara njegov test tim presao sa novom formulom, al je jedno sifurno da je ovaj gigan spreman za nove izazove.
Znaci jednostavno, sezona pocinje u nedelju, a mi ce mo svi(salim se samo neki) i dalje navijati za najveceg:
Mihaela Schumachera

_________________

Join eRepublik here!!!
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 10, 2006 1:48 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dejvidson najbrži, Alonso peti
10.03.06. 13:25

U Bahreinu je u petak vožen i drugi trening uoči Gran Prija kojim će u nedelju biti otvorena nova sezona Formule 1.

Najbolje vreme je ovoga puta ostvario vozač Honde Entoni Dejvidson, iza koga su se plasirali Mihael Šumaher (Ferari), Aleksander Vurc (Vilijams-Kozvort) i Felipe Masa (Ferari).

Aktuelni prvak Fernando Alonso bio je peti sa 1,185 sekundi zaostatka za najbržim na stazi, dok su piloti Meklaren-Mercedesa, Kimi Raikonen i Huan Pablo Montoja, zauzeli tek 12. i 13. mesto sa više od dve sekunde slabijim rezultatom od Dejvidsonovog

_________________
I C E M A N
 
zdravkof
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 61

Datum registracije: 08 Feb 2006
Poruke: 35

blank.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 10, 2006 11:33 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Bice izuzetno uzbudljivo ove sezone . Neke od promena su morale da se dese . Mozda je ovo sa smanjenjem kubikaze motora i Ks. trebalo izostaviti ... za gume i zamenu je Ok. ali Ks. gubitak i za vozace ali mozda i za nas koji volimo da cujemo sto vecu cifru .
Bice dosta lupanja po novim propisima o plasmanu za pozicije .
Alonso , Kimi .... pa ostali .
 
kama ajdin
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 37

Datum registracije: 04 Feb 2006
Poruke: 204
Mesto: sarajevo

bosnia_herzegovina.gif
PorukaPostavljena: Sub Mar 11, 2006 2:03 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

bice izuzetno uzbudljivo ove setone i mislim da ce ferari biti bolji nego prosle sezone Smile

_________________
ajdin begic-bega
 
KristinaNS
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma



Godine: 39

Datum registracije: 16 Feb 2005
Poruke: 4683
Mesto: Novi Sad

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Mar 11, 2006 2:07 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Jedva cekam da pocne!!! Naravno navijam za Raikkonena i McLaren,klasika Laughing Laughing Laughing

Jeste da je na prvom treeningu bilo poprilicno lose,ali zato ima da bude bolje na drugom i jos bolje na samoj trci

Kimi je kralj nevidjeni! Sa 22 na postolje tacnije trece mesto,odusevljena sam ovo je njegova godina i obozavam ga ! Samo mi je malo muka posto gotovo je sto posto potvrdjeno da prelazi 2007 u Ferrari i ne znam sta ce se tad dogoditi tacnije za koga cu navijati,posto ferrari organski ne podnosim!
E da i otkrila sam i jos jedno novo sigurno veliko ima F1 Nico Rosberg odusevljena sam njegovim debitantskim nastupom,sedno mesto sasvim zasluzeno bice jos puno bolje na narednim trkama!

_________________
Ako treba da ogulim kolena da ti priznam kolko sam te volela,ja cu prva...
Na kraj sveta da ti nosim kofere da ih skupljam ako ti se otvore,ja cu prva...
Svako pismo krvlju da ti napise da na tvoje prevare sva mirisem,samo reci idem prva...
 
zdravkof
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 61

Datum registracije: 08 Feb 2006
Poruke: 35

blank.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 12, 2006 8:33 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

@KristinaNS ..... Novo ime koje spominjes Nico Rosberg ... kakav otac takav ce biti i sin .
Medjutim Alonso je i danas stigao prvi ...... Sumaher , Kimi .
 
Drigy
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 38

Datum registracije: 18 Sep 2003
Poruke: 48
Mesto: Ljubljana

slovenia.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 12, 2006 8:38 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Kimi je postao heroj trke u bahrainu ... sa zadnjeg mesta na trece! Super!

_________________
Kada vidim kako zivimo
sve oko sebe kako moze
kako jeste kako bilo nam je pre
dugo traje i neprestaje idem samo pravo
nikom idealno nije i razmisljam zdravo
 
zdravkof
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 61

Datum registracije: 08 Feb 2006
Poruke: 35

blank.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 12, 2006 8:49 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Kimiju se cesto desava da startuje sa lose pozicije a zavrsava treci . Dali je to taktika ili su prosle sezone stvarno imali problema sa motorom .
 
Drigy
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 38

Datum registracije: 18 Sep 2003
Poruke: 48
Mesto: Ljubljana

slovenia.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 12, 2006 9:00 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Chekaj malo ... mislish, da oni tako taktiziraju?
Nema shanse!
To za mene nije taktika, da ima samo jedan pitstop i gume se troshe uzhasno ( Zbog velike brzine - ionako ih ne sme, da menja zbog pravila ) i josh je kriza sa bencinom, mada je na pochetku imao pun tank goriva.

I tako, da su to radili chitavu proshlu sezonu? Nije to racionalno ... pogotovo ne za Rona Dennisa, koji je previshe konzervativan za te fore.

Kimi bi mogao, da pochne utrku sa prvih mesta i tako mogao, da dodje na 1. mesto i vodi celu trku za sobom i josh nabiao sekunde prednosti ( lagano ko Iceman hehe )

_________________
Kada vidim kako zivimo
sve oko sebe kako moze
kako jeste kako bilo nam je pre
dugo traje i neprestaje idem samo pravo
nikom idealno nije i razmisljam zdravo
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 13, 2006 8:39 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Alonso slavio u Bahreinu

Fernando Alonso u Renou započeo je odbranu titule prvaka sveta pobedom na Velikoj nagradi Bahreina.

Španac je na startu pretekao vozača Ferarija Felipea Masu i sve do drugog odlaska u boks Mihaela Šumahera bio je iza nemačkog vozača. Tada je Alonso uspeo izvanredno da obavi zamenu pneumatika i na stazu izađe ispred 37-godipnjeg Nemca. Malo je nedostajalo da se bolidi dvojice vozača sudare i do kraja trka borba je bila interesantna, ali je na kraju Alonso ipak ttrijumfovao sa prednošču od 1.2 sekunde.

Kimi Raikonen koji je startovao sa poslednjeg mesta napravio je podvig, zaustavio se samo jednom u pit-stopu, i na kraju stigao do trećeg mesta. Dženson Baton je imao loš start, ali je ipak završio kao četvrti ispred Huana Pabla Montoje. Mark Veber je pokazao potencijal Vilijamsa zauzevši šesto mesto. Sedmi je bio njegov klupski kolega, ruki Niko Rozberg.

Rezultati trke za VN Bahreina:

1. Fernando Alonso (Reno) ...... 1:29:46.205
2. Mihael Šumaher (Ferari) ...... + 1.246
3. Kimi Raikonen (Meklaren) ...... + 19.360
4. Dženson Baton (Honda) ...... + 19.992
5. Huan Pablo Montoja (Meklaren) ...... + 37.480
6. Mark Veber (Vilijams) ...... + 41.932
7. Niko Rozberg (Vilijams) ...... + 1:03.430
8. Kristijan Klajn (Red Bul) ...... + 1:06.771
9. Felipe Masa (Ferari) ...... + 1:09.907
10. Dejvid Kultard (Red Bul) ...... + 1:15.541
11. Vitantonio Liuci (Toro Roso) ...... + 1:25.997
12. Nik Hajdfeld (BMV) ...... + 1 krug
13. Skot Spid (Toro Roso) ...... + 1 krug
14. Ralf Šumaher (Tojota) ...... + 1 krug
15. Rubens Barikelo (Honda) ...... + 1 krug
16. Jarno Truli (Tojota) ...... + 1 krug
17. Tijago Monteiro (Midland) ...... + 1 krug
18. Takuma Sato (Super Aguri) ...... + 4 kruga
---. Juđi Ide (Super Aguri) bez plasmana
---. Žak Vilnev (BMV) bez plasmana
---. Đankarlo Fizikela (Reno) bez plasmana
---. Kristijan Albers (Midland) bez plasmana

_________________
I C E M A N


Poslednja prepravka: Sascha336 datum Pon Mar 13, 2006 12:57 pm; ukupno izmenjena 1 put
 
CoYoTe
Dobro upućeni član
Dobro upućeni član



Godine: 38

Datum registracije: 18 Sep 2004
Poruke: 618
Mesto: Arandjelovac/RC ETF

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 13, 2006 12:45 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Malo samo sumi da se jos usemi i to je to. Mr. Green

_________________

Join eRepublik here!!!
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> ~ Arhiva - Sport - Opšte diskusije ~ -> Formula 1 2007 (2006) Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana 1, 2, 3 ... 55, 56, 57  sledeća
Strana 1 od 57

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon