:: |
Autor |
Poruka |
nedd1ch Dobro upućeni član
|
Godine: 37
Datum registracije: 11 Dec 2005 Poruke: 597 Mesto: Novi Sad/Bachka_palanka
|
|
E sada vechito pitanje,ko je ko u automobilizmu?
Kome benzin teche venama, ko voli da mu motor grokti pod haubom
tj ko voli performanse i povecanu potroshnju , ako chadju?
da ostanem neutralan vi sami recite za koju se opciju opredeljujete?
|
_________________ nedd1ch |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Dizel nece nikad moci da postigne benzinca sa snagom i sa performanse. Ali benzinac nikad nece da postigne dizela sa potrosnjom.
Meni nije toliko vazno da li benzinac ili dizel....samo da ima preko 150 ks hehe
|
_________________
|
|
|
|
|
nenaantena Odomaćeni član
|
Godine: 41
Datum registracije: 12 Dec 2005 Poruke: 2649 Mesto: tamo gde zivot traje ..............
|
|
Pa to najvise zavisi od dubine dzepa tj. ko ima koliko para jer benzin je zakon ukoliko imamo da sipamo a disel je opet racijonalniji i veca masa ga upravo zbog toga i koristi ali kada pogledamo ove novije disel motore koji imaju veliku snagu i malu potrosnju neznamo sta bi prije uzeli sebi da vozimo.
|
|
|
|
|
|
nedd1ch Dobro upućeni član
|
Godine: 37
Datum registracije: 11 Dec 2005 Poruke: 597 Mesto: Novi Sad/Bachka_palanka
|
|
Pa za diesela josh vladaju predrasude kako je buchan, kako je nepouzdan na hladnom,kako se kvari,skupi delovi i josh milion stvari shto uopshte nije istina pogotovo za novu generaciju.
Josh treba napomenuti kako je kod nas benzin veoma skup,u americi je 60%jeftiniji barem,pa se ovde radje vozi golf1 diesel nego neki stariji veci i udobniji benzinac vece zapremine
|
_________________ nedd1ch |
|
|
|
|
Shaq Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 40
Datum registracije: 08 Apr 2005 Poruke: 152
|
|
E ovako...
Danashnji dizel motori pruzaju snagu slicnu benzincima u z manju potrosnju.Tu je prednost dizela veliki obrtni moment koji im daje bolja medjuubrzanja.Dizel max daje na oko 3500-4500 obrtaja u minuti.Mana mu je velika tezhina i skupo odrzhavanje prvenstveno zbog razlichitih mehanickih sklopova koji im omogucavaju vecu snagu,kao shto su direktno ubrizgavanje,turbo punjach itd.
Benzinci ispod 3000-4000 malo shto pruzhaju,kasnije prosto podivljaju.Da benzinski motori imaju sva ona chuda kao dizeli bili bi jachi i po 100 konja od njih. Evo zamislite da sad u nekog v6 od 3,5 litre radne zapremine,bilo kojeg prozivodjacha,neka bude Mercedes,koji ima 270 ks,ubachite direktno ubrizgavanje,turbinu varijabilne geometrije,intercooler,varijabilno upravljanje ventilima...on bi tada imao bar 400 KS.
Bilo kako bilo,ja prednost dajem benzincima
|
_________________ "It's not how hard you push along the way,it's having something in you to finish"-His Airness,Michael Jordan |
|
|
|
|
Bajadk Odomaćeni član
|
Godine: 50
Datum registracije: 08 Mar 2004 Poruke: 1077 Mesto: Podgorica - Danmark
|
|
Ja sam za benzin, ali to je u danasnje vrijeme skoro isto. Eto sad ce i visestruku prvak Le Mansa Tom Krisensen da se trka sa dizelasom. Koji je cak jaci i brzi od njegovog starog benzinca.
|
|
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
sigurno je lepo da imas V8 ili V12 Benzinca ali kad gledas koliko potrosi ??
meni je bolji Disel
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Bajadk Odomaćeni član
|
Godine: 50
Datum registracije: 08 Mar 2004 Poruke: 1077 Mesto: Podgorica - Danmark
|
|
Ipak u pitanju je luksuz. Treba li ti V8 ili V12 ako ides na posa koji ti se nalazi 8 minuta od kuce. I ako auto koristis samo da se proluftiras do diskoteke.
|
|
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
Zavisi sta trazish od kola...
Ako ocesh da malu potrosnju dizel, ako ocesh performanse benzin...
Al ja se drzim one: Dizel je za grejanje,plin je za kuvanje, a benzin je za voznju
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Shaq je napisao/la sledeće: | Dizel max daje na oko 3500-4500 obrtaja u minuti.. Evo zamislite da sad u nekog v6 od 3,5 litre radne zapremine,bilo kojeg prozivodjacha,neka bude Mercedes,koji ima 270 ks,ubachite direktno ubrizgavanje,turbinu varijabilne geometrije,intercooler,varijabilno upravljanje ventilima...on bi tada imao bar 400 KS.
Bilo kako bilo,ja prednost dajem benzincima |
Moj dizel, kao i mnogo drugi, ima (elektronsku) blokadu na 5000 obrtaje. Ali razumem sto je max tako nizak, dizeli mnogo ranije daju snagu, znaci blokada pri 5000 ne vrsi posao.
Ako je onaj V6 od 3,5 litara benzinac onda ne znam kako je moguce serijski ugraditi turbinu varijabilne geometrije, izduvni gasovi iz benzinca su mnogo vreliji nego od dizela. Cuo sam za neko resenje za to, ali to resenje je uvedeno tek pre neki mesec i momentalno je poseduje samo firma Gemballa (tuner od Porschea).
Ali inaca hvala za post, mnogo strucno napisano, vidi se da znas o cemu pricas.
|
_________________
|
|
|
|
|
nedd1ch Dobro upućeni član
|
Godine: 37
Datum registracije: 11 Dec 2005 Poruke: 597 Mesto: Novi Sad/Bachka_palanka
|
|
To za turbinu sa varijabilnom [promenjivom] geometrijom ubrizgavanja je resheno upotrebom keramike i nekih legura na bazi azbesta kod benzinaca
|
_________________ nedd1ch |
|
|
|
|
venom Iskusni član
|
Datum registracije: 24 Avg 2005 Poruke: 975 Mesto: City of Heroes!
|
|
dolazi nova generacija dizela...koji će možda poojesti benzince....
|
_________________ When I walk I walk ALONE!
When I fight I fight ALONE!
|
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|